god straft onmiddelijk.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

god straft onmiddelijk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 08:59

Scheve mond

Ik heb gister iets gedaan wat ik nooit heb gedaan.. Mijn paard een schop verkocht..
San staat 's avond weer binnen omdat ik niet wil dat hij teveel vacht gaat kweken in de nachten en dat de overgang straks niet veel te groot is. Van 24 uur buiten naar 22 uur binnen.
Maar met dat binnenstaan is hij het nog niet geheel eens.
Hij is druk. Hondsbrutaal en erg vervelend.. Nou had ik eergister een bordje gedultjes op voordat ik naar stal ging maar gisteravond was ik dat vergeten..
San liep dwars over me heen zijn box uit naar buiten en liet zich daar even niet meer vangen..
Als ik paard was geweest had ik het ook niet gedaan..
Maar ja uiteindelijk te pakken..en terug naar stal.. Daar zou hij dus nog een keer gaan bepalen waar we heen gingen..
En toen verloor ik mijn gedult.. Ik heb hem een schop gegeven Bloos
Maar zal het nooit meer doen.. Want ik kan nu niet meer lopen
Ik heb mijn teen naast mijn grote teen, of gebroken of zwaar gekneuste >;) auw auw auw..
Later kwam hij het wel weer goed maken bij me.. Lovers En ik met hem maar af en toe zou ik willen dat je ze achter het behang kon plakken Bloos! Haha!

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...


Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 09:09

Sterkte met je teen Haha!


Maak je niet druk om die schop,hij verdiende het toch? Knipoog

Paardentaxi Zeeland

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 09:10

Ja, ook mensengeduld raakt weleens op. En het is niet de bedoeling dat je paard over je heen gaat lopen.
Ik vind het terecht dat je hem hebt gestraft. Misschien had je hem beter niet zo hard kunnen schoppen. Want een teen kneus of breek je niet zomaar. Daar moet je toch echt wel wat voor doen.
Gedane zaken nemen geen keer.
Sterkte met je teen, misschien is het handig om even langs een huisarts te gaan.

[o]

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 09:12

Nou laten we het zo zeggen.. Ik had niet mijn stal schoenen aan maar gewone zomerschoentjes.. En dat was ik even vergeten..Teen is nu dik en blauw.. Als het morgen nog hetzelfde is wordt het idd even afspraakje Huisarts.

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 09:15

Eigen schuld dikke bult...Tong uitsteken Je moet ook niet met de punt van je voet schoppen, maar met je wreef Knipoog

Die van mij zou ook een trap te pakken hebben bij zulk gedrag hoor...Ze mogen een hoop, maar niet over me heen

Achter het behang plakken kan best, maar dan krijg je wel een rare dikke bult op je muur *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 09:29

Ik ken dat! Dan schop je eigenlijk nooit en als je dan is iets doet doe je het net op een verkeerde manier.... Ik schop dan bij wijze van spreken gerust zo goed als mis met als gevolg toch ook zo'n blauwe teen.

Ik weet hoe het voelt, ben laatst toen ik mijn bed ging verschonen tegen de muur opgelopen????? Blond

Had toen ook zo'n blauwe teen en kon haast niet lopen. Heeft iets van 10 (!!) dagen geduurd voordat ie weer normaal was.

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 10:24

Ben wel met de anderen mee eens, als een paard denkt dat ie zomaar over je heen kan lopen..probeert die dat ook wel vaker, na die schop vast niet meer Haha!

Goed gedaan, vind ik hoor. Soms zijn ze het idd nodig..

"You make me sick, but I love what we're doing here"
Egypt Central
"You Make Me Sick"

<3Verloofd <3

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 11:19

Maak je niet druk om die trap hoor, dat had ie echt wel verdient.
Sterkte met je teen en ik zou idd ook ff langs de HA gaan, je weet nooit.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 11:35

Op stal zeiden ze net ook al van je had het met de binnenkant van je voet moeten doen... Of je daar op zón moment over nadenkt
Heb nu mijn bergschoenen aan met stevige zool en er zit al weer wat meer buiging in dus ik denk dat het alleen zwaar gekneust is..
Hij stond alweer te brullen naar me net dus ik denk dat hij het alweer vergeten is Tong uitsteken

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 11:38

Ik vind het terecht dat hij een trap heeft gekregen, maar volgend keer zou ik geen zomerschoentjes aandoen als je naar je paard gaat.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 11:38

Ik kan je kisten aanraden, gegarandeerd veilig voor je tenen als je schopt.
Dat soort kuren heeft Bill ook gehad, maar ik heb het inderdaad met gebarentaal afgeleerd Schijnheilig
Nu weet hij precies hoe ver hij kan gaan, niet zover dus Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 11:49

Citaat:
Maar zal het nooit meer doen.. Want ik kan nu niet meer lopen
Ik heb mijn teen naast mijn grote teen, of gebroken of zwaar gekneuste auw auw auw..


jodhpurs met stalen neuzen, echt een aarader......

Schijnheilig

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 11:50

ik heb van de week met m'n platte hand op de kont van m'n paard gemept omdat ze mij tegen een muur aan het pletten was. maar ja, ik had haar net gewassen, en natte vacht+ platte hand die erop mept.. heeeeeel erg niet aan te raden!!

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 12:08

soms verdienen ze het gewoon hoor. Hij moet jou respecteren, zo niet dan moet hij weten wat er gebeurd. En dat weet hij nu dus.

En misschien is een deken erop ook een idee, dan kweekt hij ook minder snel een dikke vacht.

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!


sheda

Berichten: 262
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Boetele

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 12:15

Is toch wel een teken dat je geen ervaren mepper bent Haha!
en dat is toch weer een goed teken

Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 12:25

sterkte met je teen Vork

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 12:45

gomir schreef:
Eigen schuld dikke bult...Tong uitsteken Je moet ook niet met de punt van je voet schoppen, maar met je wreef Knipoog

Die van mij zou ook een trap te pakken hebben bij zulk gedrag hoor...Ze mogen een hoop, maar niet over me heen

Achter het behang plakken kan best, maar dan krijg je wel een rare dikke bult op je muur *LOL*

Haha! auch lijkt mij echt pijnlijk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 13:12

Regina heeft ook de neiging gehad om te proberen DOOR mij heen te lopen. Moet zeggen dat een zweepje wonderen kan verrichten op z'n moment Schijnheilig

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

geeek

Berichten: 1026
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 13:15

sorry maar ik moest wel heel hard lachen toen ik dit las *LOL*
maarre sterkte met je teen!! Knipoog

mijn website www.berlinde.nl

verstuur je haflinger e-cards hier

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 13:19

ik ken het Haha! Overgens geen straf want je straffen was terrecht, kan hij niet mer naar buiten/minder hoog in het voer? misschien dat hij dan niet zo ongeduldig meer is.

sterkte met je pootje iig!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 13:49

smurf schreef:
jodhpurs met stalen neuzen, echt een aarader......

Schijnheilig


Maar als er 800 kilo over heen gaat heb je echt wel pech want staal buigt toch wel Lachen

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 15:10

MoonChloe schreef:
Maar als er 800 kilo over heen gaat heb je echt wel pech want staal buigt toch wel Lachen


En je wilt niet weten wat ze dan allemaal moeten doen om die schoen uit te krijgen. Scheve mond Kan je je tenen kosten. Cool Ehum, laten we het gezellig houden.

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 15:25

whaha ene meid had een vervelende dikke knol en die paard bepaald alles zelf en zij was toen zat en gaf een schop en zegt awwwww maar die knollie reageerde bijna niets. de teen was gebroken dat kan toch niet Verward Clown

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 16:09

Citaat:
Maar als er 800 kilo over heen gaat heb je echt wel pech want staal buigt toch wel


dan moet je EU goedgekeurde schoenen kopen, tot 3500 kilo gegarandeerd , ik ken geen paard van 3,5 ton en ik heb zelf een zare koudbloed.

Ik ken wel iemand die een motorblok van een vrachtwagen op z'n werkschoen kreeg, die waren toen wel ingedeukt......

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 16:18

auw :S is niet echt fijn voor je... Maar ik vind dat die dat wel verdient had hoor, volgende keer maar een klap geven, dat werkt ook.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 bezoekers