Met me moeder gaat het niet al te goed...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Met me moeder gaat het niet al te goed...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-04 22:28

pffff ik moet even kwijt het zit me zo hoog Huilen

Mijn moeder word 9 oktober 50 en is al een aantal jaren met haar gezonheid aan het kwakkelen, ivm menstruatie. Nu blijkt sinds augustus dat ze dit wel weer heeft (wat dus niet kan). Afgelopen woensdag met haar ff mee geweest naar de Gynecaloog onder het motto (zij de huisarts ook) dat het een poliepje zou zijn. Nou nmiets iets minder waar jammer genoeg... Een baarmoeder wand mag normaal gesproken maar 4 mm dik zijn, die van haar is 8.4 mm. Nu gaan ze binnenkort een stukje wegsnijden om te onder zoeken wat het is. Volgens de gynecoloog kan het goed of kwaadaarig zijn. ..
Nou daar zit je dan in een wachtkamer om het formulier in te vullen voor een dag opname terwijl we er vanuit gingen zo weer weg te kunnen....
Dinsdag moet ze eerst een hartfilmpje laten maken omdat haar bloeddruk ook veels te hoog was (en onderdruk ook) namelijk 190 over 120.

pffff het ergste vind ik nog dat dit alles gebeurd voor haar vijfstigste verjaardag op 9 oktober.

Ik heb er zo`n zwaar hoofd in, aangezien mijn voorgevoel niets goed geeft. En waar ik helemaal van baal is dat mijn voor gevoel het ook vaak bij het rechste eind is.... Verdrietig

Missschien valt het allemaal mee, maar het is zo`n lieve moeders en ik zou haar echt niet kunnen missen!!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*



Cirano

Berichten: 318
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Kampenhout (Belgiƫ), eigenlijk Nederokkerzeel maar niemand weet dit liggen op de aardbol.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 22:32

Misschien valt het allemaal wel mee, niet onmiddellijk het ergste denken hoor. Geef haar de komende dagen maar wat extra knuffels Knipoog

En veel sterkte voor jullie allebei...

Ik ben helemaal gek van mijn 2 lieverds

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 22:34

Sterkte, misschien is het met een operatie wel te verhelpen, en mag je haar nog langer bij je houden.

Je suis Charlie.

shana

Berichten: 1467
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 23:00

positief blijven denken !!

groetjes

a dog is for life not just for christmas

Topcob

Berichten: 1225
Geregistreerd: 25-11-03
Woonplaats: Cothen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 23:03

Mijn moeder had dat ook vlak voor ze 50 werd, ze is nu 72....

Cobs kijken? De hengsten doen het ook weer !!

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-04 23:13

ik hoop het ook...
het is ook heel dubbel allemaal...ik ben van nature altijd vrolijk, maar zit nu ff in een dipje...terwijl het ik me morgen bv weer heel goed en vrolijk kan gaan voelen...
Mijn moeder vreet zich zelf ook helemaal op...Dat is ook helemaal niet goed maar dat zit echt in haar aard...

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, _Tarzan, Andreeaa, anjali, Annienke, BranwenGC, Celebi, ElviSiaBijou, Liselot, Marije112, pinto_1, Robin_Rikkie, secricible, SJP, Suliko, Telpeva, xPabloBokt, YandexBot en 134 bezoekers