nou ben ik echt kwaad

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Veronakeuh

Berichten: 53
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: België

nou ben ik echt kwaad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-04 21:05

Ik rij al 6 jaar paard, en heb altijd al op dezelfde manege gereden
er zijn leuke ponys enzo
toen ik begon met rijden was het er heel gezellig en leuk
de lessen waren nog tof enzo

ik heb nu al enkele jaartjes ene verzorgpony daar, ze is eigendom van de eigenaar van de manege
sinds maart had ze een blessure, toen ze genezen was had ze griep en dan kon ik een tijdje ni op dur rijde wegens vakantie

woensdag moesten we (ik en 2 vriendinne) dur uit het weiland hale, hebbik bijna wat trappen van de andere paarden gekregen ik kon nog net op tijd het weiland uitglippen

we zijn 2 uur beziggeweest met 4en om dur weer netjes te krijgen, we vragen aan de eigenaar van de manege in welke box we haar mogen zetten
We moeten der in een soort buiten/binnenbox zetten
Er zijn op die plaats 4 boxen, er stond al 1 paard gestald
de 3 sloten van de andere stallen waren kapot
de eigenaar van de manege komt voorbij en helpt ons de box eindelek toe te krijgen

ik heb weer ergens zoals vaak ruzie daar, terwijl ik niets vermoed ontsnapt men verzorgpony.
ze vangen dur en ik hoor achteraf dat ze is ontsnapt.
oké, ik ga kyken ze heeft niets maar staat wel in een andere box.
ik ga dan naar huis


dat was woensdag
en ik mag pas maandag van men ma weer naar dur toew


ik hoor via enkele vriendinnen dat ze een diepe wonde in de neus heeft
een van de ruiters heeft er iets op gedaan, logisch, want het personeel van de manege doetter nix aan


ik ben echt heel kwaad nou op iedereen daar, morgen zou ik naar een andere manege gaan om is te kyken, dat word vermeodelijke de nieuwe manege waar ik in 2005 ga ryden


Vroeger was het een hele leuke manege, nu zijn byna alle ponys verwaarloosd, er zyn al 4 paarden op 2 weken tijd weg en veel ruiters maken plannen voor een nieuwe manege

ik heb er met vriendinnen over gesproken, het zou zijn dat ze er gewoon te veel willen doen
ieder jaar ong. 6 veulens en heel wat lessen voor veel geld
alles is er vuil en wij moeten voor de beginnertjes de ponys opzadelen/afzadelen, meelopen in de longelessen en we moeten de gangpaden borstelen. Alles is er vuil en soms worden de stallen in geen weken uitgemest


ik wil er zo vlug mogelijk weg maar ik ga mijn verzorgpony wel heel erg missen...


Jackdow

Berichten: 39
Geregistreerd: 26-08-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:08

Sjonge, das dus eg beetje aan de verwaarloosde kant, maar je laat Mims toch niet alleen ? daar alleen achterlaten, wie weet waar ze dan komt?

-=-freaked out * The Rasmus * fan 4 ever -=-

Veronakeuh

Berichten: 53
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-04 21:10

ik heb daar ook aan gedacht, maar daar blijven, tja, zou blijven meehelpen aan de verwaarlozing van de paarden
veel mensen gaan naar een andere manege en ik ben ervan overtuigd dat mims goed zal terechtkomen
maar missen ga ik haar enorm doen!

Haat word opgewekt door iets uit het verleden.
Bij mij kwam haat door 6 jaren van pijn,
die eigenlijk 6 jaren van liefde moesten zijn.


Jackdow

Berichten: 39
Geregistreerd: 26-08-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:11

maarja kan me welvoorstellen dat je niet daar blijft voor haar als er niets aan gedaan word.

-=-freaked out * The Rasmus * fan 4 ever -=-

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:13

Jee dat is niet leuk inderdaad....

Maar als je verzorgpony er staat.. Tjee moeilijk zeg!

Veronakeuh

Berichten: 53
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-04 21:15

ik rij al heel lang op men verzorgmerrie en heb er een hele hechte band mee ik ga haar echt heel hard missen maar mijn besluit staat al zo'n beetje vast dak in 2005 in een andere manege ga rijden

Haat word opgewekt door iets uit het verleden.
Bij mij kwam haat door 6 jaren van pijn,
die eigenlijk 6 jaren van liefde moesten zijn.

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:49

Misschien kunnen jullie met alle mensen die helpen daar gaan staken? Dan moeten ze het zelf maar uitzoeken en krijgen ze misschien een keertje de DB op hun dak. dat zou beter zijn voor de paarden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Evilou, KikiCelinevs, lanouska, Leandra, Mark0919, SusanH en 44 bezoekers