insecten allergie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

insecten allergie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 18:20

hoi,
ik ben afgelopen dagen nogal te pakken genomen door muggen (of andere insecten, maar volgens mij muggen.
Die aan de voeten jeuken heel erg, en ik heb ook een op mn voorhoofd, die groeide gisteravond uit tot bult formaat 1/2 kippenei, en 1 op mn voet begint ook op te zwellen,(die van mn voorhoofd heb ik niet gekrabd, die van mn voet wel)
vooral van die bult op mn voorhoofd heb ik erg last, ik heb hoofdpijn van de druk, en het drukt ook op mn ogen, zo voelt het.
Weet iemand van jullie er iets tegen?
ik heb al prrikweg gesmeerd.,....

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 19:32

Afbeelding

deze dus,

en ik heb zelf ook nog pilletjes van allerfre voor 5€ kan je die kopen bij de apotheek

Saar4
Berichten: 2346
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 19:35

Ik heb dat ook. Een simpele muggenbeet groeit bij mij uit tot buitenaardse proporties.

Meestal doe ik er niet zo veel aan. Alleen iets van de apotheek tegen de jeuk. Aloe Vera gel zorgt er ook wel voor dat ze iets sneller weg gaan.

Alleen als het heel erg is slik ik Zyrtec tabletten. Dat werkt echt perfect! Ze zijn dan binnen no-time weg. Het is verkrijgbaar via je huisarts.
Sterkte!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 20:29

ik heb het nog nooit eerder gehad, maar hoor nu van 3 anderen dat zij het ook hebben....
we denken ook niet dat het van een normale mug komt, anderen hadden het over een groen mugje....
een kennis heeft er antibiotica voor gekregen....
meer die dit hebben?

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 20:48

heb net even met de dokterswacht gebeld, het schijnt te komen door de deltavlieg en veel mensen hebben er last van , maar ze geven alleen spul tegen de jeuk, maar het jeukt niet ofzo....