Grote verhuizing (weiland --> heidehoek)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Grote verhuizing (weiland --> heidehoek)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 15:21

Even een verslagje in opdracht van arnoud Knipoog .
Nou, vorige week woensdag grote verhuizing gehad, Vamos lekker naar binnen Haha! . Iets eerder dan gepland vanwege mokaanval dus maar niet gewacht tot 1 september.
Aangekomen lag er een mount everest aan stro in de stal Tong uitsteken (arnoud had al gewaarschuwd dat ie hem dik in het stro zou zetten, haha) en kon hij mooi kennis maken met de buurman. Wel even wennen zo'n grote stal (hoewel het me drie keer meevalt hoe druk het is in de bak en op het terrein, heb bijna alleen nog maar alleen gereden). Ben nooit meer dan 7-8 paarden gewend en Vamos moest ook erg wennen, maar hij heeft het volgens mij erg naar zijn zin. Hij is nogal gesteld op andere paarden de ouwe brulaap, dus positief punt dat ie vlakbij de spuitplaats staat en de hele dag verschillende paarden ziet.
Hij maakt verreweg het meeste lawaai in elk geval *LOL* .
Ook natuurlijk een aantal bokkers tegengekomen, maar kan niet anders zeggen dan dat ik het erg gezellig vind en dat het goed bevalt .
We hebben ook al wat foto's geschoten op zn nieuwe plekkie, dus die komen er ook snel op.
Alleen zijn nieuwe buurvrouw moet helemaal niks van hem hebben , arm paard.
Enige negatieve tot nu toe is dat hij niet het weiland inkan, woensdag geprobeerd met een ander paard, maar na vier draden door te hebben gerend, over de kop te zijn geslagen en draad om zijn achterbenen (liep gelukkig goed af) gaat ie maar gewoon lekker de paddock, anders bezorgd ie me nog s een hartaanval Ach gut .

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 16:59

Mount everest aan stro... Vork

Maar fijn dat het zo goed bevalt Lachen
Ben benieuwd naar de foto's...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 17:22

Ik vind het heel leuk dat je ervoor hebt gekozen om naar de Heidehoek te komen! Goede beslissing! Je paard is zeker geweldig! Een prachtig beest om te zien, echt een plaatje. Gelukkig kan hij wel lekker in de paddpcks die hermetisch afgesloten zijn met stroomdraad, kan hij toch nog naar buiten Lachen.