waarom zegt ze dit?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

waarom zegt ze dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 15:10

Ik ging vanmorgen om 11 uur naar de manege. Ik kwam aan en ik keek op wie ik mocht rijden. Ik moest op Passe Parout, maar k wou liever ruilen zo dat ik op lexia mocht. Gelukkig was T er, en die moest op lexia en wou ruilen . ( T is nu even de naam van een vriendin vanme)

Maar daar gaat het eigenlijk niet om. T en ik liepen de kantine binnen. T moest betalen voor een wedstrijdje. Nou zij betaald, vroeg ik aan M (eigenaar manege) wat lexia zou doen als ze een proefje moest rijden. Want ik wou heel graag op haar proberen. M zij dat ze het niet wist. Ineens vroeg M waarom er op de site iets over Phantom staat. Ik zei dat iemand zich afvroeg waar ie nu was. En ik had hem gevonden, niet 100 % zeker maar op de foto leek ie er heel erg op! M vroeg waar ie zou staan, en zei dat ie niet in de buurt stond. Dat wist ze zeker! Nou ik zei waar hij stond volgens mij. En M vroeg waarom ik het zo zeker wist, dat hij dat was. Ik zei dat hij op de foto er erg op leek. Toen zij M dat alle fjorden op elkaar lijken. (op het eerste gezicht wel, maar ik kan de meeste wel uit elkaar houden) Ik zij ook dat die eigenaar papieren had, waarop stond dat Phantom zo heette, en hoe oud ie enzo was. Nou dat was de phantom die ik zocht! Maar M liep me maar afte kraken, " jaa hij was kreupel toen ie weg ging!". * ja en? hij kan toch beter geworden zijn?*

Ineens zei ze: Ik weet het zeker dat het het hem niet is.
Nou ik weet echt zeker dat het hem wel is! Want ik ken hem al 4 jaar. *zij is de nieuwe eigenaarresse van de manege en heeft hem na 6 maanden verkocht*
Dus M moetniet zeggen dat zij het zeker weet dat het hem niet is.

Ik was hele maal over stuur! Ze heeft wel 3x gezegt dat het hem niet was. Nou ik heb het haar lekker laten geloven, ik zei dat ik er binnenkort wel achter zou gaan komen.

Ik liep naar buiten, en T zag dat ik moest huilen. Ik barste in tranen uit, midden op de manege. Ik ben naar buiten gelopen en heb daar even uit gehuild. Ik kan er niet tegen, dat zei denkt dat ze beter weet. terwijl ik er naar toe ga binnemkort.
Scheve mond

Onder tussen stond er een hele groep meiden om me heen en woude weten wat er was. Ik verteld, en ik vroeg of ze het niet wouden door banketstaaf.
Gelukkig niet gebeurd tot nu toe.

Het enige wat ik niet snap, is dat M mij afloopt te kraken. Misschien bedoelt ze wel dat hij dood is Verdrietig *slik* maar hoe kan dat dan? Want ik heb hem toch gevonden?

Ik weet het even niet meer... Ik heb niet lekker daar door gereden....
Laatst bijgewerkt door EngeltjeS op 04-09-04 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 15:23

Sorry hoor maar snap helemaal niks van je verhaal.

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 15:28

(phantom was mn lievelings fjord, een jaar geleden verkocht en ik ben hem gaan zoeken en heb hem gevonden)
Nou het gaat er om, dat ze heeft gezegt dat Phantom er niet meer is. Maar ik heb een fjord gevonden, die Phantom heet, die de zelfde omschrijving heeft, en die er op de foto ook uit ziet als phantom!
Maar M zei de heletijd dat het hem niet is....

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 16:13

Ik zou hem eerst maar eens in levend elijve gaan bewonderen, je kunt nu toch niet met 100 % zekerheid zeggen of dit wel de phantem is die je zoekt...

Allen als je er naar toe gaat weet je het zeker en zal je, als het hem werkelijk is, je weer een heel stuk happier voelen......

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 16:23

ja, en misschien is hij wel afgemaakt, maar wil de eigenaar jou gewoon geen pijn doen door niks tegen je te zeggen?
maar je moet wel gaan kijken hoor!
ik hoop voor je dat t m is!!!!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 16:37

ik hoop voro je da het het paardje is, en dat je instuctrice maar uit haar nek banketstaaf !

luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 17:13

Ik ben het helemaal eens met Sigrid. Pas als je hem in het echt hebt gezien weet je of het jouw Phantom is. Heel veel succes.

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 17:17

ik ga morgen naar de eigenaaresse bellen, om te vragen waneer ik langs mag komen. Maar stel, als ie wel dood is dan kan M dat toch gewoon zeggen? ipv op zo'n manier?