Wie gaat er naar de Welsh dag in Kootwijk??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101352
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Wie gaat er naar de Welsh dag in Kootwijk??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-04 00:02

Ik ga op zaterdag 18 september met mijn vriendin mee naar de Welshdag in Kootwijk. Haar bijrijdster moet daar 2x springen en 2x dressuur rijden. Haar pony Daisy (Smurf) maakt een goede kans op eerste premie... Haha! Haha! Haha!

Maar ik ben een beetje benieuwd of er nog mensen van Bokt heengaan...zou wel leuk zijn dan!!


minoek
Berichten: 35
Geregistreerd: 04-09-04
Woonplaats: uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:29

Ja wij gaan. Minoek gaat met Binkie. A/B pony in de L1 en zus Tessa mag Welsh van vriendin lenen. Fleur. In de recreanten B.



Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 08:55

ik ben van de party samen met moowsy op bokt maar er is hier ook een topic over op boktmeeting zie link van liza van loon

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 09:05

jaja ikke *LOL* M1 of M2 dress, M springen en voorbrengen *LOL* Jaaah we gaan voor de allround pony he Tong uitsteken Lars is inmiddels omgedooopt tot crosspony (Op de nederlandse in de dressuur eindigden we 3e van onderen en met crossen was ik de week ervoor nog 1ste dus duidelijk *LOL*)
Maar kheb er wel zin in !!!!

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 10:12

hesterv schreef:
jaja ikke *LOL* M1 of M2 dress, M springen en voorbrengen *LOL* Jaaah we gaan voor de allround pony he Tong uitsteken Lars is inmiddels omgedooopt tot crosspony (Op de nederlandse in de dressuur eindigden we 3e van onderen en met crossen was ik de week ervoor nog 1ste dus duidelijk *LOL*)
Maar kheb er wel zin in !!!!


wij wouden eerst ook allround pony doen maar dat mocht niet omdat wij met 1 pony met drie verschillende mensen op rijden.
maarja rijden er nog meer B dresuur cat a&b

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 10:15

NadjaThaBest schreef:
ik ben van de party samen met moowsy op bokt maar er is hier ook een topic over op boktmeeting zie link van liza van loon

Ja, maar helaas kan ik zelf niet komen

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 15:20

Jammer zeg!

Ik doe mee met het B springen cat. a/b, op dezelfde pony als nadjathabest. Lachen

how sweet can it be to be loved by you


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babootje, kimmetje26, marygoround, Plop1997, Sabbientje en 9 bezoekers