reacties op paardrijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shetfan

Berichten: 1590
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Amsterdam en Beusichem

reacties op paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 01:28

Wij wonen langs een weg waar veel (middelbare) schoolmensen langsfietsen. En vanaf de weg is de bak dus ook te zien. Vaak worden we uitgescholden voor h0eren, of paarden-ne*kers, paardenmishandelaar, k*tpony's, meeste mensen gaan ook hinniken enzo en vandaag weer: "loop door k*tpony of ik maak een kroket van je" . Echt zoo irritant. Hebben jullie hier ook last van en wat zeg je meestal terug?

Ik negeer het vaak en dan is de lol er snel af, afentoe maak ik een gevatte opmerking terug maar ik kan vanaf mn pony natuurlijk niet ineens heel hard gaan schreeuwen, dan denkt ie ook dat ie iets fout doet Tong uitsteken .

SHALALA

Berichten: 4373
Geregistreerd: 30-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 01:44

Gewoon niks van aantrekken. Misschien dat jullie een schutting kunnen maken oid?
Dan heb je er minder snel last van denk ik..

Meikevdv

Berichten: 1672
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 06:16

- paarden ne*ker
-kom jij klaar op die pony ?
- hinnik hinnik
-HIAAAA!!
-sneller in galop !
-laat hem is sijgeren !
-mijn paard kan ook stijgerenm.koim maar eens kiujken.
- kom maar eens op mij rijden
-paardenwijf
*zucht* zoo kinderachtig

Meikevdv

Berichten: 1672
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 06:17

sorry voor de spelfouten dit toetsenbord zit soms beetje doorelkaar Knipoog

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 07:06

wat ik altijd deed was achter die mensen aan gaan op mijn pony Haha!
reken maar dat ze snel kunnen fietsen dan Haha! en dat ze hun mond wel houden.
als ze mijn pony uitschelden dan krijgen ze met mij te maken Lachen

Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 08:21

Ik heb zelfs een aantal keren meegemaakt dat ze een hard knallend geluid laten horen, in de hoop dat het paard ervandoor schiet. Bij een vriendin van mij hebben ze zelfs een keer een rotje onder haar paard gegooid! Nou ik kan je vertellen dat ze met de zweep achter die lui aan is geweest en dat ze het hebben geweten! Haha!
Gelukkig is het waar ik nu woon niet zo erg, weinig last van dus. OK dan!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 09:07

Over het algemeen ben ik ietsje groter dan schooljongetjes. Heb dit soort dingen nooit gehoord dus Haha!

Wel ging ik vroeger veel om met de dochter van mijn hoefsmid (blond, lang niet lelijk...) en dan reden we in de buurt van de zwarte markt in Beverwijk. Nou wat ze dan allemaal te horen kreeg van die buitenlandse gastjes!! Niet normaal.

Hebben jullie dat ook? Beter als die opmerkingen hier boven, maar toch ook niet echt leuk.

Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 09:41

l0veevi schreef:
- paarden ne*ker
-kom jij klaar op die pony ?
- hinnik hinnik
-HIAAAA!!
-sneller in galop !
-laat hem is sijgeren !
-mijn paard kan ook stijgerenm.koim maar eens kiujken.
- kom maar eens op mij rijden
-paardenwijf
*zucht* zoo kinderachtig

Idd, ja... Rolleyes
Al ligt de bak niet helemaal naast het fietspad, maar ik krijg die opmerkingen meer als ik naar stal heenfiets in mn paardrijkleren Scheve mond

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 09:53

De bak bij Hof ligt ook aan het fietspad. Veel roepen niet wat, maar een vast groepje altijd wel...

Ben je al bijna klaargekomen?
Hiaaaaa!
Hinniken (klinkt niet eens op hinniken maar ok..)
Snellerrrrrr

Zulke soort onnozele dingen Scheve mond Als we buitenrijden gaan veel toeteren, of dingen achter de pony schreeuwen enzo.. Daar reageert Hof lekker niet op, dus dan is de lol er snel af Haha!

En als ik naar Hof fiets, dan krijg ik van dat ene groepje vaak te horen 'geitenrijder', omdat Hof bij een geitenmelkerij staat... Sneu! Haha!

Ik negeer ze altijd.

Ow ja; de kratenjongen roept wel eens 'Wat een lief paardje' of 'Wat loopt ie mooi'... Clown

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 09:55

Frank schreef:
Wel ging ik vroeger veel om met de dochter van mijn hoefsmid (blond, lang niet lelijk...) en dan reden we in de buurt van de zwarte markt in Beverwijk. Nou wat ze dan allemaal te horen kreeg van die buitenlandse gastjes!! Niet normaal.

Ik ben blond, en wel lelijk Tong uitsteken maar krijg ook wel van die dingen te horen. Dr waren zelfs een keer 2 van die buitenlanders die bij de bak bleven staan... Eng! Bloos! Bloos (Hadden me net daarvoor uitgescholden omdat ik geen 'Hoi' tegen hun zei... Scheve mond)

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 10:15

Nooit last van gehad Verward

Meer grappige opmerkingen, wat gewoon lollig en niet banketstaaf bedoeld is of dat ze effe achterop mee mogen liften omdat ze moet zjin Lachen

Mar nooit opaardenneuker ofzo, als iemand dat tegen me zou zeggen, reken maar dat diegene hard moet lopen want ik loop hem echt over met mijn paard dan! En ik stap nog af...
*Oef, ik kom zo best aggressief over Verward, ik ben echt heel liefff Knipoog )

Marjolein_

Berichten: 2390
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: Medemblik, NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 10:43

een paard geleden toen was ik 10 vezorgde ik ook een shetje van me tante en dan liep ik er buiten mee en dan ook altijd van die banketstaaf opmerkingen schreeuwen Boos! en dan was ik welles is vrij ging k een buitenritje doen kwam ik langs een school en dan riepen ze er ook allemaal dingen Gaaaap
Laatst bijgewerkt door Marjolein_ op 04-09-04 10:45, in het totaal 1 keer bewerkt

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 10:45

? dat heb ik dus echt nog nooit gehad,
rijd niet in de bak maar wel altijd buitenrit langs de weg,
gelukkig krijg ik altijd alleen maar complimentjse (in 4 jaar is er een keertje op m'gespuugd toen ik aan het rijden was... dat hebben ze geweten hehehe)

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 10:51

Hier is dat ook zo, ik maak worst van ze en dan eet ik ze lekker op
*paardenneuke'r
*paardenvriekandel
*paarden mishandelaar
*paard prutsmuts
* wat moet je met zon poedersuiker, kan je niets beter verzinnen

en dit is alleen op school gewoon puur om je te treiteren en te sarren. maar dat boeit me niet zo.

hier gewoon thuis in de omgeving vind iedereen het hartstikke leuk en als me pony tuis is gana ze ook vanalles met hem doen. of ze vragen waneer hij weeer kotm en of ze mee mogen naar stal toe. heel lief allemaal

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:00

Agh, sommige mensen zijn gewoon zo kinderachtig...
Gewoon niks van aantrekken en negeren, is de lol er zo vanaf!

Ik heb 't ook wel eens als ik op buitenrit ben ofzo, dat ze gaan hinniken enzo (niet dat het erop lijkt) en nog een aantal dingen die hier genoemd zijn Lips are sealed

Shetfan

Berichten: 1590
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Amsterdam en Beusichem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 11:11

Je komt echt de meest vreemde dingen tegen. Ik was een keer met de pony's aan t wandelen (ik met mijn pony, mn nichtje met mn shet). Staat er ineens een jongetje voor me: "MAG IK EROP!?" Ik zeg, nou nee, want ik ken je helemaal niet; begint ie ineens met allemaal pluis en bladeren enzo naar ons te gooien. Even later ging ie vanalles laten knallen. Maarjah, de lol was er snel af want ze schrokkken nergens van Tong uitsteken>

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:21

Zou het niet een beetje afgunst/jalouzie zijn?
Mensen denken vaak dat je bergen geld hebt als je een paard hebt.

Humphrey

Berichten: 655
Geregistreerd: 29-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:30

ik heb daar eigenlijk nog nooit last van gehad, maar (niet om iemand te beledigen ofzo Lachen ) je zegt dat er veel middelbare schoolmensen langsrijden: dan vind ik het wel een beetje typisch, pubers geven toch graag overal commentaar op of vinden het enorm stoer om zo'n dingen te roepen... wat ik wel heb is dat als ik met onze shetlander buitenkom constant de opmerking "amai gij hebt ne groten hond" (is dus een dialect Lachen ) moet aanhoren, en ze vinden zichzelf dan zo enorm grappig en origineel...

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:33

Frank schreef:
Zou het niet een beetje afgunst/jalouzie zijn?
Mensen denken vaak dat je bergen geld hebt als je een paard hebt.

Dat kan ook nog ja... *LOL*

Ik heb nog nooit dat soort banketstaaf opmerkingen naar mn hoofd gekregen... En anders kan het me ook niet zo veel schelen, die mensen ken ik toch niet... Gewoon lekker genieten van je paardje, laat die mensen maar banketstaaf... Knipoog

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:36

Géén last van!

Enigste remedie: met hun meepraten!
Als hun roepen: jéé lekker vlees ofzo, dan zeggen dat met een uitje erbij gebakken et nog veel lekkerder is!
Mij heeft wel es iemand gezegd: paardenvlees is zo lekker.. in de hoop mij 'op de kast' te krijgen.. ik antwoord dan 'gewoon': ja.. en ook nog et gezondste vlees wat er is!
En als ze roepen: ben je al klaargekomen? Gewoon terug zeggen: ja, waarom denk je anders dat ik doe paardrijden?
Gewoon een beetje met hun meepraten, daar houden ze et snelst van op.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:37

ik krijg vaak alleen leuke reacties:

"Kijk mama, paardje!"
"Dag lief paardje!" (en dan terugzeggen "Dag lief meisje" ... Haha! meisje was helemaal gelukkig... Haha!)

Shetfan

Berichten: 1590
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Amsterdam en Beusichem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 11:40

Ja, da's echt leuk hè. Ik krij ook wel vaak leuke reacties. Kleine kidndjes die even willen aaien. En pas kwam er een vader met een heel klein kindje langsfietsen en die bleven gewoon even staan kijken, en dat kindje maar wijzen, "paardje, paardje, whiiii" echt zoo schattig Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:41

In een groep dingen brullen is zo ontzettend stoer...het beste gewoon negeren.

Je zou ook kunnen antwoorden dat, als domheid zeer zou doen, ze gillend van pijn door het leven zouden gaan Haha! Lips are sealed

Shetfan

Berichten: 1590
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Amsterdam en Beusichem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 11:47

Whahaha, die vind ik goed!!

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:48

ik heb er alltijd las van.Als ik naar huis ga van de manege.Ik moet er zelf heen gaan op de scooter dus in mij rijkleding en moet alltijd onder een brug en dan gaan ze ook hard hiniken en die dingen shreewen.
Meestal rij ik gewoon door en hoor ik het niet eens