aanrijding: tegenpartij niet bekend bij verzekering

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
zorro

Berichten: 8757
Geregistreerd: 19-02-05

Re: aanrijding: tegenpartij niet bekend bij verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-09 11:53

Ik heb nog niets gehoord, ook niet van de politie. Morgenvroeg hoef ik niet te werken en ga ik even weer aan het bellen. De verzekering zou het politierapport opvragen, dus eerst maar eens kijken of ze meer weten. Politie heeft ook nog niet terug gebeld, dus daar moet ik ook achteraan. Erg vervelend dat dit zo lang moet duren. Heb alsnog de neiging om er zelf heen te gaan, ondanks dat de politie dat afraadt.


YvonneV
Berichten: 8735
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Re: aanrijding: tegenpartij niet bekend bij verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 20:54

weet je al wat?????

Nicje87

Berichten: 9844
Geregistreerd: 26-06-06

Re: aanrijding: tegenpartij niet bekend bij verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 00:24

Ja ik ben ook benieuwd of jullie haar nog op een een of andere manier hebben kunnen traceren...

Denk niet in problemen, maar in oplossingen!
Strooigoed

Anoniem

Re: aanrijding: tegenpartij niet bekend bij verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 05:55

Ik vrees dat in dit verhaal de opmerking 'geen nieuws is goed nieuws' geldt....

zorro

Berichten: 8757
Geregistreerd: 19-02-05

Re: aanrijding: tegenpartij niet bekend bij verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-09 15:46

Ik weet nog vrij weinig.. Gisteren weer bij de politie geweest, maar die konden me niet vertellen wanneer de agenten die er toen bij waren er weer waren. Ze zou weer een mailtje sturen.

Toen ben ik zelf maar langs het adres gegaan, de politie had het me steeds afgeraden, maar goed, als zij niets doen..

Ik kon het adres helemaal niet vinden, en toen ik aan het zoeken was zag ik net ook een politieauto rijden die ook aan het zoeken was. Het heeft dus toch nut gehad dat ik nog eventjes gevraagd had. Ben zelf maar weer naar huis gegaan, en toen werd ik al snel gebeld door de politie.

Hij had het adres gevonden, er stond ook iemand op ingeschreven, alleen er was op dat moment niemand thuis geweest. Hij heeft vandaag een late dienst en zou savonds even langs rijden, en anders de rest van de week ook. Waarschijnlijk staat het huis op naam van haar vriend, en ik hoop stiekem de verzekering ofzo ook, als dat al kan..

De agent houdt me op de hoogte, ik heb nu wel echt weer het idee dat ze hun best doen voor mij. Dat is al een kleine troost. Ik blijf hopen dat het allemaal mee valt, maar ik reken nergens meer op..

Nicje87

Berichten: 9844
Geregistreerd: 26-06-06

Re: aanrijding: tegenpartij niet bekend bij verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 15:51

Toevallig dat je ze tegenkwam. Nu hopen dat ze vaak thuis zijn!!

Denk niet in problemen, maar in oplossingen!
Strooigoed

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: aanrijding: tegenpartij niet bekend bij verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 15:56

Ik heb heel je topic gelezen. Wat vervelend allemaal!
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat alles vergoed wordt.
Ik blijf dit topic volgen :)

Ja dat is psv, dat is mijn club, daar ligt mijn hart, mijn nummer één!! :+:

StalNollie

Berichten: 9076
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: aanrijding: tegenpartij niet bekend bij verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 16:04

mm wan raar verhaal zeg, maar lijkt me als dit alles zo gaat dat dit ook nie positief is voor dit meisje, om zo nalatig om te gaan met deze dingen, of om geen contact etc op te nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 16:06

Ik heb het zelf eens voorgehad.Ik sta stil langs een fietspad.Over het fietspad komt een brommer aan die de straat overmoet en ruim haar bocht neemt.Zo ruim dat ze de voorkant van mijn auto aan tikt.Juist op mijn nummerplaat.Hier door raakt ze haar evenwicht kwijt en valt.
Toevallig was er politie in de buurt die de papieren ook hebben ingevuld en die ook zeiden dat ik totaal geen schuld had maar de brofietster zelf(meisje van net 16 ,ze had de bromfiets nog geen week)

Om één of andere reden heef mijn verzekering moeten betalen???Ik was een onvoorziene hindernis op de weg???Dat zei te hard reed en een slibnger maakte en ik stilstond maakte blijk baar niet uit.Gelukkig had ik zelf behalve een kras op mijn nummerbord geen schade.Maar ik was wel nijdig omdat ik het zo onrechtvaardig vind dat fietsers en brommers blijkbaar alles mogen.
Nu woon ik wel in belgie,daar zijn de wetten geloof ik nog iets anders.

zorro

Berichten: 8757
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-09 16:09

Nee het is volgens mij strafbaar om verkeerde gegevens op te geven bij de politie.. Nou ja, als ik maar weet waar ze verzekerd is zou het me verder een worst zijn.. Ik wil gewoon mijn schade vergoed hebben en wel zo snel mogelijk.. Mijn auto ziet er werkelijk niet meer uit, ik rijdt echt in een schade bak. Hij rijdt wel, maar hij is niks meer waard..

Verder heb ik nog steeds de schrik er goed in.. Ik durf bij fietser oversteek plekken echt amper door te rijden, en zit regelmatig trillend in de auto omdat er weer eens een fietser ineens oversteekt ofzo. Voor de gebeuren mopperde ik even en vergat het, maar nu heb ik er wel even wat meer last van..

@ Silvana: wat ontzettend onrechtvaardig zeg.. Te idioot voor woorden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 17:40

Die schrik herken ik wel,ik heb er ook last van gehad.Soms denk je zelf dat er iets is ,en dan is er niks.
Na dit ongeval heb ik nog een groter ongeval gehad ook terwijl ik stilstond.Ik lijkhet wel aan te trekken.
Een auto word geschept door een busje en vliegt door de lucht en komt op mijn motor kap terecht.Daarna heb ik zelfs een tijd lang niet durven rijden.Mijn auto zat flink ineen en was geen jaar oud mijn eerste echte nieuwe auto.Helaas was de schade net niet genoeg om totalllos verklaard te worden.Dus is hij gerepareerd.Langs buiten zag je het niet ,langs onderen wel.Met het gevolg toen we hem wilde verkopen niemand een schade auto wilde hebben,dit heeft ons veel geld gekost.
Verzekeringen zijn leuk,tot het op betalen neer komt.

YvonneV
Berichten: 8735
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 18:51

ben je al wat verder gekomen?


blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: aanrijding: tegenpartij niet bekend bij verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 09:22

Dat vraag ik me ook af..
Ik hoop het wel natuurlijk! :)

Ja dat is psv, dat is mijn club, daar ligt mijn hart, mijn nummer één!! :+:

zorro

Berichten: 8757
Geregistreerd: 19-02-05

Re: aanrijding: tegenpartij niet bekend bij verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-09 12:13

Helaas, ik kom geen steek verder!

Politie al meerdere keren gebeld, langsgegaan, maar ik hoor gewoon niks. Ze doen gewoon helemaal niks daar. Het vervelende is dat ik het adres niet kan vinden, waarschijnlijk is het ergens boven een winkel maar ik kan nergens een nummer vinden. Nu hoorde ik gister van een vriend van mij dat er wel ergens een deur zit naar een appartement boven een winkel, dus ik ga zelf maar weer heen, hoop dat ze hier ook echt woont en dat ik haar nu eindelijk eens te pakken heb!

Ik ben inmiddels zover dat ik voor haar hoop dat ik haar niet weer voor de auto krijg, want ik weet niet of ik me dan in kan houden om geen gas bij te geven. Bah..

Anoniem

Re: aanrijding: tegenpartij niet bekend bij verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:15

Aj wat vervelend zeg dat dit niet opschiet, ik weet alleen niet of je dr verstandig aan doet om zelf heen te gaan, je maakt jezelf alleen maar heel boos (En begrijpelijk) ik snap ook niet waarom de politie niets doet.

zorro

Berichten: 8757
Geregistreerd: 19-02-05

Re: aanrijding: tegenpartij niet bekend bij verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-09 12:18

Tja weet ik, ik was in de eerste instantie ook absoluut niet van plan om zelf heen te gaan. Als ze al geen goede gegevens op wil geven, zal het me niks verbazen als er verder ook een steekje los zit, ze doet dat toch niet voor niks.

Maar ja, de politie doet ook niks, en ik wil het nu echt een keer af kunnen ronden, en mijn auto laten maken.. Ik ben bang dat ik geen andere keus heb als zelf verhaal halen..

Anoniem

Re: aanrijding: tegenpartij niet bekend bij verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:24

Maar als het jou goed recht is dat jij dus recht heb op jou geld, dan kan je toch een advocaat of rechtsbijstand in de arm nemen?

YvonneV
Berichten: 8735
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Re: aanrijding: tegenpartij niet bekend bij verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:40

Aangetekende brief sturen?

zorro

Berichten: 8757
Geregistreerd: 19-02-05

Re: aanrijding: tegenpartij niet bekend bij verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-09 12:53

Tja ik weet niet hoe dat zit met een advocaat enzo. Ik ben vorige week maandag nog bij de politie geweest, en toen is me beloofd dat ik gebeld zou worden. Dus dat wou ik nog even afwachten. Maar goed, we zijn straks weer 2 weken verder, en ze doen niks, dus ik zal gaan informeren wat ik nu nog kan doen. Probleem is dat mijn baas ziek is en ik elke dag werken moet, kan dus niet bij de verzekering langsgaan en informeren wat ik nog kan doen. Ik zal nog even af moeten wachten..

YvonneV
Berichten: 8735
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 14:03

Ik zou haar in ieder geval dmv een aangetekende brief aansprakelijk stellen voor de door haar veroorzaakte schade, dan zoekt zij het maar verder met haar verzekering uit.

Die aansprakelijkheidsstelling heb je zoizo nodig of het nou via een verzekering gaat of niet.

Firedancer
Berichten: 1100
Geregistreerd: 30-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 14:19

yvonnedv schreef:
Ik zou haar in ieder geval dmv een aangetekende brief aansprakelijk stellen voor de door haar veroorzaakte schade, dan zoekt zij het maar verder met haar verzekering uit.

Die aansprakelijkheidsstelling heb je zoizo nodig of het nou via een verzekering gaat of niet.



Als je er voor kiest een aangetekende brief te sturen dan WEL met ontvangstbevestiging. Anders heb je namelijk juridisch gezien nog niets.

knollentuin
Berichten: 10372
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: aanrijding: tegenpartij niet bekend bij verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 14:30

Hoi,wat vervelend allemaal,volgens mij bestaat er iets als een waarborgfonds,hier kunnen verzekeringsmaatschappijen claimen wanneer er geen te claimen partij is ofzoiets,ik weet er het fijne niet van maar je verzekering vast wel.
een kennis van mij is met zijn motor uitgegleden op gelekte benzine uit een auto zonder tankdop,met getuigen verklaringen is zijn schade gedekt,zonder dat de lekkende auto ooit gevonden is.misschien heb je er wat aan?

nee ik heb geen dyslectie, wel autocorrect!!

zorro

Berichten: 8757
Geregistreerd: 19-02-05

Re: aanrijding: tegenpartij niet bekend bij verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-09 14:42

Ja knollentuin, een vriend van mij had ook al iets geprint over een waarborgfonds, hij dacht ook dat ik daar misschien iets aan had. Maandag morgen ben ik voor het eerst vrij als het verzekeringskantoor open is, dus dan ga ik even vragen.

Ik ga sowieso nog even kijken of ik het huis nu kan vinden :+ zodat ik haar persoonlijk te spreken krijg.. Daarna is de aangetekende brief een optie, hierover zal ik ook nog even overleggen met de verzekering, of zij dat ook willen doen. Ze hebben al meerdere brieven gestuurd, maar daar word gewoon niet op gereageerd.

FerroSandy

Berichten: 826
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Tussen de koeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 14:46

Ik heb ook zoiest gelijks meegemaakt ongeluk en 2000 euro schade aan me auto meneer was ook niet thuis zeg maar rechtzaak van gemaakt en zit nu na 2 jaar nog steeds te wachten op me geld. :(

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: aanrijding: tegenpartij niet bekend bij verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 14:53

Wat banketstaaf voor je.. Ik zou er ook niet voor kiezen om er zelf naartoe te gaan, maar eigenlijk heb je niet veel keus. Je kan inderdaad nog doen wat je zelf al zegt en verder maar weer afwachten..

Hoop dat er snel wél wat gebeurt! :(:)

Ja dat is psv, dat is mijn club, daar ligt mijn hart, mijn nummer één!! :+:


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geerten, IASCrawler, SentiBot, TessaxQuincy en 32 bezoekers