mijn (ex-)verzorgpaardjes op een rijtje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

mijn (ex-)verzorgpaardjes op een rijtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 20:05

Ik verveel me te pletter dus ben ik maar eens mijn oude verzorgpaardjes bij elkaar gaan zoeken Knipoog :

- Jeltje: een Friesche merrie, 16 jaar toen ik op haar ging rijden (nu 19 jaar), fokmerrie en afgelopen jaren ook preferent geworden..
Afbeelding
Slechte foto, hier samen met Anna

- Irene: ook een friesche ster(fok)merrie, 7 jaar en moest nog ingereden worden (nu 9 jaar), ik heb haar zover kunnen rijden dat we een L proefje konden rijden, heb 2 wedstrijdjes in de B met haar gereden: 142 en 148 pnt. Ze was helemaal gestrest Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

- Mathilda: nog een friesche merrie, werd niet mee gefokt, 14 jaar (nu 15 jaar), een SUPER de SUPEr lief beestje, probeerde geen stap fout te doen, alleen moeilijk te rijden, heb ik veel mee gesprongen, kon ze super, heb ook wel 1m. met dr gesprongen!!
Afbeelding

- Jellie: Welsh/Arabier, 8 jaar oud, erge hittepit, geen betrouwbaar beestje (he wat leuk om zo over die pony te praten Knipoog ), vloog er om het hutsje vandoor en steigerde als ze iets niet leuk vond (aansingelen bijv. -> record: 10x achter elkaar)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

- Bonanza: dit is mijn huidige bijrijd/verzorg paardje, een geweldig beest! Nog mooi ook Knipoog Ze is heel erg lief en ook super betrouwbaar, kan leuk lopen, is nu 6 jaar oud en ga in September met haar starten...
Afbeelding
Afbeelding


Dat waren ze Haha!


-x- Maaike

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 20:13

Zooo das aardig wat
Ik vind de laatste + 1na laatste het mooist Haha!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 20:14

leuke paarden allemaal! jellie heeft een lief koppie maar lijkt me niet zo leuk zo te horen! Haha!
bonanza is echt kei mooi, je boft maar dat je zoveel verzorgpaarden hebt gehad, ik zocht overal maar ik heb alleen 1 shetje gehad voor 1x en nog een ander shetje van 1x. bij die ene waren er andere kinderen die die verzorgde en begon te schelden enzo hadden we er geen zin meer in en die andere was van rare mensen mocht ik niet meer heen van mn moeder Frusty maar nu kan ik eindelijk een eigen kopen!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 20:17

haha, maar mijn vader is Inspecteur bij Cr-Delta geweest, werkt er nog steeds alleen andere functie, en hij ging door heel Friesland, en dus bij allemaal boeren en veel hebben er ook paarden...
Ik ken Pietrick (En haar vader) via hem, heb nu 2 jaar les van Pietrick.
Ik ken Johan via hem, dara komen die friezen vandaan, en bij die Friezen reed AnneMarie en die kende Fam. de Wilde weer en daar is Jellie van, en Op Jellie's broertje (Heros) rijd Michelle en Michelle's moede rkent Anja weer Haha!
Snap je het nog?? Haha!