brugpiepers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

brugpiepers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 16:02

Rolleyes

Zat in gr.8 zat ik met wat mensen in gr.8 sommige best aardig, en redelijk normaal Rolleyes kon altijd redelijk goede gesprekken met ze hebben

maar nu zitten ze in de brugklas, op een andere school en op MSN lopen ze echt alleen maar tegen mij aan te zeiken, wat voor lekkere jongens ze in hun klas, hebben wat voor geweldig vriendje ze hebben, en hoe lekker ze wel niet zoenen

net alsof ik daarop zit te wachten....Gewoon puur om het feit dat ze brugpiepers zijn...Wat dan hoor je er niet bij als je niet op lekkere jongens let Rolleyes

ben ik nou zo gek....?of... lijkt het maar zo

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 16:03

Of ze komen allemaal gewoon nu in 'die fase' Tong uitsteken

Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 16:06

Haha geweldig! Welkom in de tijd die puberteit heet, want daarin bevinden zich die mensen, die jij op msn spreekt Lachen

En als je dat gezeur niets aan vindt, jouw tijd komt vast nog wel...

Zo gek ben je dus niet hoor Lachen

_Mayo_

Berichten: 1219
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Hoofddorp[Noord-Holland]

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 16:25

haha had ik in het begin ook dat ik echt iets had van okeee, maar ik ben nu 14 en zit in de 2e en het is al lang begonnen Schijnheilig maar niet zo overdreven (heb nog steeds geen vriendje, hoef ik ook nog niet zo)dus wees maar niet bang hoor je komt er ook wel en dan denken andere over jou ook zo. Tong uitsteken

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:02

Tja, dat is dus puberteit, het komt ook nog bij je. Voor jullie is het allemaal nieuw Lachen

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:13

Ach... Jij de paarden, hun de vriendjes... Haha!
Misschien dat je over een poosje ook wel geinteresseerd bent in dat soort dingen...

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:20

Ik heb dat ook nooit zo gehad hoor..

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:29

Loesjuh schreef:
Ik heb dat ook nooit zo gehad hoor..


Ik ook niet maar ik kon wel soms zeggen, hee hij is een lekker ding Haha! Schijnheilig.

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:30

haha, beetje sletterig gedrag.
ik ben nooit zo geweest komt nu een beetje Haha!

Brit

Berichten: 4378
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 22:20

Toen ik in groep acht zat dacht ik echt van: Ja Oke wat zullen mij die jongens nou intresseren daar ben ik nog niet mee bezig, Maar nu is dat wel anders als je op straat loopt of op schoolzit of tv kijkt denk ik wel van Heeey dat is een lekkerding

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 22:28

MoonChloe schreef:
Ik ook niet maar ik kon wel soms zeggen, hee hij is een lekker ding Haha! Schijnheilig.


Heb ik ook. Maar ik vind paarden boeiender Tong uitsteken.

Als ex-klasgenootjes niks anders te melden hebben lach ik ze vierkant uit Tong uitsteken.

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 23:00

Ook al ben ik een jongen.. Toch begrijp ik je hoor!! Lachen Want sommige meisjes kunnen het ook wel erg overdrijven, en willen ze gewoon stoer en groot overkomen!!
Bij mij op school zaten altijd van die kindjes, die net 2 dagen in de 2e klas zaten en toen al stoer zeiden: *Jeeettjeee, wat zijn die bruggers klein zeg!* Schijnheilig Of: *Jeeeeetjee, DIE bruggers lopen ALTIJD in de weg met hun vakantierugtas!* Verward terwijl ze zelf net Brugpieper-af waren! Verward

Maar zou er niks van aantrekken!!

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 23:02

Sja het zogenaamde breezahsletjesgehalte Haha!

Je moet je in de brugklas gaan bewijzen, en dat doe je dan lekker op die manier... Denken al die brugpiepers in ieder geval. Maargoed, ben lekker jezelf Lachen

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 10:55

Dit gebeurde toen ik naar de brugklas ging, ook. (alweer een aantal jaar geleden Knipoog)
Niks van aantrekken, lekker laten gaan, ik ben het met SweetTinka eens Lachen

Marjolein_

Berichten: 2390
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: Medemblik, NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:24

ik zit nu ook net in de 1e in een super klas waar ze niet van die kinderen hebben.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:58

pipolover schreef:
ik zit nu ook net in de 1e in een super klas waar ze niet van die kinderen hebben.


Nouuu zeg dat niet te snel!

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 01:01

MoonChloe schreef:
Nouuu zeg dat niet te snel!


Idd Ja!! Je kent ze amper 2 weken! En vooral in de brugklas wordt je sneller beïnvloedt door anderen! Bloos So, Watch out!! Cool

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 07:48

Ik vind die brugpiepers bij mij op school echt mini gewoon!
Komen nauwelijks tot m'n borsthoogte zeg maar Wow!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 09:16

pipolover schreef:
ik zit nu ook net in de 1e in een super klas waar ze niet van die kinderen hebben.



Haha dat dacht ik ook toen ik in de 1e zat.... pfff ze waren echt zwaar irritant

Ik zit nu echt in een meidenklas gelukkig ( zit in de verzorging in de 4de ) Haha!

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 11:00

Dreamy schreef:
Ik vind die brugpiepers bij mij op school echt mini gewoon!
Komen nauwelijks tot m'n borsthoogte zeg maar Wow!

Ja, ze worden elk jaar kleiner... *LOL*

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 16:09

xtwisterx schreef:
Ja, ze worden elk jaar kleiner... *LOL*


Tenmiste als je groeit Nagelbijten / Gniffelen

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 16:11

Toen ik in de brugklas zat keek ik helemaal niet op die manier naar jongens. Ze waren allemaal kleiner dan ik, en ik was al op 3 jaar op mijn buurjongen Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 15:14

Net komt er weer iemand online, en het eerste wat ze vraagt is ben je al eens ongesteld geweest, ik zeg zo nee

Zij weer ooh ik ook niet met een : ( smiley er achter, ik zo van, vind je dat jammer dan Rolleyes jah in een paar dingen wel dan...Ik zeg van wil je nu al kinderen dan? dan ben je er wel vroeg bij....

zij weer, tja ik zalw el willen maar ik doe het niet....Maar ookal doe je het met condoom dan krijg je nog geen kinderen...

ik van als ik jou was, zal ik heel snel de betekenis van condoom opzoeken Tong uitsteken

zij zo van als je ongesteld ben kan je ook niet neuken...

ik zo van waar slaat dat op Verward

zij zo van jah dat is een geintje, heb jij wel eens geneukt,

ik nee vind je het heel erg Verward

zij: ja bij ons doet iedereen het in de 2e en 3e en 4e klas, en de meeste ook in de 1e Verward


en daarna ging ze snel of echt vaag hoor! die komen wel heel erg snel in "die fase"

balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 16:06

Menino schreef:
Net komt er weer iemand online, en het eerste wat ze vraagt is ben je al eens ongesteld geweest, ik zeg zo nee

Zij weer ooh ik ook niet met een : ( smiley er achter, ik zo van, vind je dat jammer dan Rolleyes jah in een paar dingen wel dan...Ik zeg van wil je nu al kinderen dan? dan ben je er wel vroeg bij....

zij weer, tja ik zalw el willen maar ik doe het niet....Maar ookal doe je het met condoom dan krijg je nog geen kinderen...

ik van als ik jou was, zal ik heel snel de betekenis van condoom opzoeken Tong uitsteken

zij zo van als je ongesteld ben kan je ook niet fietsen...

ik zo van waar slaat dat op Verward

zij zo van jah dat is een geintje, heb jij wel eens gefietst,

ik nee vind je het heel erg Verward

zij: ja bij ons doet iedereen het in de 2e en 3e en 4e klas, en de meeste ook in de 1e Verward


en daarna ging ze snel of echt vaag hoor! die komen wel heel erg snel in "die fase"


Je kan best fietsen Haha!
Maar volgens mij zijn ze er gewoon trots op .... Om een brugger te zijn Haha! Maarjaa gewoon niks van aantrekken en dan wordt het vanzelf minder. En misschien begin je er zelf ook al wel mee Haha!

Die bruggers bij ons (sommige dan) zijn echt zwaar irritant (ben zelf ook zo irritant geweest Schijnheilig
en ook heel erg klein.. Ze kunnen bijna niet bij de kapstokken Haha!

DioxideJarig

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 16:34

Menino schreef:
zij: ja bij ons doet iedereen het in de 2e en 3e en 4e klas, en de meeste ook in de 1e Verward

Wedden dat het meerendeel van de 1e en 2e klassers uit z'n nek banketstaaf om erbij te horen?

Goeeed, nou moet ik bekennen dat ik er wel heel vroeg bij was.. Maar daar heb ik nooit over op lopen scheppen Scheve mond Nagelbijten / Gniffelen