hotmail-vraagje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eowynnie
Berichten: 301
Geregistreerd: 02-03-04

hotmail-vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 19:29

Hey,
Ik heb een vraagje over hotmail
Kan het soms zijn dat andere mensen geen e-mail van mij kunnen ontvangen omdat ik een hotmail account heb en sommige spam-filters (niet van hotmail maar van wanadoo of planet ofzo??) alle mail van hotmail blocken ??? Dat zou wel erg vervelend zijn Schijnheilig

Soms stuur ik namelijk een mail naar iemand van marktplaats die een bijrijdpaardje aanbied en daar hoor je dan nooit meer iets van. Ik heb zelf ook wel eens op tweedehands.pagina gestaan met een advertentie en toen stond er ook bij dat ik iets van 4 reacties had gekregen, maar heb toch echt maar 1 mail ontvangen toen.((heel jammer, want misschien waren die andere 3 wel hele lieve leuke verzorgpaardjes geweest Verdrietig ) Dus die zijn bij mij ook op een of andere manier ergens blijven hangen (heb nu ook het filter voor ongewenste mail op de minst uitgebreide gezet)


En om dan nóg een mailtje te sturen vanaf mijn vaders wanadoo acount waarvan ik wel zeker weet dat die gewoon aankomen, staat dan ook zo raar, dan krijgen ze dalijk misschien twee keer dezelfde mail en vinden ze je gelijk zo drammerig overkomen

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:31

Jep kan.

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:35

zou ook kunnen dat ze je reaktie gewoon niet serieus genoeg vinden?
Ik reageer ook niet altijd op mails die ik via marktplaats krijg. Soms zitten er dingen bij die ik met rollende ogen weer weg klik.
Maar het is mogelijk om *@hotmail.com te blocken. Maar dan zouden ze wel gek zijn want half internet land heeft een hotmail account.

eowynnie
Berichten: 301
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 19:46

Caroline81 schreef:
zou ook kunnen dat ze je reaktie gewoon niet serieus genoeg vinden?

Denk het eigenlijk niet.
Wat wel zou kunnen is dat ze al voorzien zijn of mij niet geschikt vinden als bijrijdster.(omdat ik te weinig dagen beschikbaar ben of een te laag niveau rijd)

Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 22:22

hotmail staat erom bekend dat sommige mailtjes niet altijd overkomen... waarom dat zo is, is mij onbekend. Misschien heeft het iets te maken met de vele spam die via hotmail verzonden wordt?

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 22:30

staan ze niet toevallig bij je ongewenste mail??