(weer) Een dood paard.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

(weer) Een dood paard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-02 17:18

Vandaag is er bij ons op de manege een paard doodgegaan. Hij was buiten aan het rijden en was aan het galopperen. De gene die er op red is er afgevallen en heeft het sleutelbeen gebroken. Daarna was het paard gevallen en heeft een hartstilstand gehad Verdrietig
Joleen en ik hoorde het van iemand anders en zijn toen heel snel naar het bos gereden. We waren er ong. binnen 2 min.(nieuw record Knipoog ).
Daarna maar weer terug gereden omdat we niet verder mochten. Paardebeessies weer op stal gezet. Later op de dag is het paard op gehaald met de tractor. Verdrietig Het is het zoveelste paard dat nu dood is Huilen
De eigenaar zou over 2 week gaan crossen met hem.
Helaas... Verdrietig


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 17:19

jeetje wat erg...
Hoe kan dat?
Is er wat mis daar Verward

Ielhh eng hoor Verdrietig

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 17:23

Laat de eigenaar sectie verrichten?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 18:53

Gatver... Hoe kan dat nou opeens? Was ie oververhit geraakt ofzo? Een paard kan toch niet zomaar dood neervallen... Eng hoor...

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-02 18:58

het paard was ook niet meteen dood. hij lag nog even op de grond, 2 keer hinikken en toen was tie dood Verdrietig Verdrietig


Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 19:34

ahhhhhhhhhh wat vreselijk!!!
Bij mijn weten zijn op mijn manege 2 paarden dood gegaan en dat vond ik zooo erg en ook dat die andere paarden dat zien (en in één geval het bloed ruiken) Verdrietig Huilen Scheve mond Lips are sealed

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 20:18

Hoe krijg je dát nou voor elkaar?

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 22:45

Ja, ik zou het niet weten.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 23:05

Sja, een hardstilstand... Dat zal je maar gebeuren zeg Verdrietig
Wie weet had dat paard al een of andere afwijking, zou dat kunnen, zonder dat je het merkt? Blijkbaar wel, een paard kanje toch niet dusdanig over de kop rijden. Verward Lijkt me.

Het zal je maar gebeuren, zo rijd je met je vriendje, en daar ligt ie dan. Scheve mond
Een paar jaar geleden is dat hier eens op het strand gebeurd. Dat paard kreeg een spontane botbreuk. Schijnt ook te kunnen.
Best wel eng Scheve mond

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 23:36

Waarschijnlijk is het gewoon (nouja, gewoon...) een hartstilstand geweest. Het enige mooie hieraan is, is dat hij tijdens zijn grootste hobby is overleden. Namelijk lekker crossen...
Het is echt vreselijk, was een ontzettend lief paard. Gerron, we zullen je hier best missen... Verdrietig

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

lisanneloveshorses

Berichten: 46
Geregistreerd: 24-03-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 18:36

Wat erg, ik zou het ook heel erg vinden als er een paard of pony bij ons op de manege dood ging. Frusty Ik vind het heel rot voor je.

Groetjes Lisanne Party!!

marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 15:26

ik was er het laatst ook langsgereden en er liggen allemaal bloemen en kaartjes en briefjes en gedichtjes! echt zoo lief joh!

Lolalover
Berichten: 36
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Schiedam

op onze manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 21:29

bij mij op de manege zijn een tijde geleden ook 2 paarden overleden... Huilen helaas.... bij de ene was er spontaan aan adertje geknapt en de ander was te dicht bij de sloot gaan staan en daar was het net op die plek modderig en toen gleed die erin.... Frusty en dat beestje van waar die ader was geknapt heb ik nog gezien toen die al overleden was... IEH! Verdrietig

Lovers Lola is the best of the world!! Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FjeLOVER, JeRekers, Karintich, RenateHidden, Rubs, Vagabondo, VWestra, XXleonieXX en 144 bezoekers