Welke opleiding?Hoe & Wat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Welke opleiding?Hoe & Wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 20:47

Ik ben nu een opleiding grafische vormgeving aan het doen, eerst heb ik een jaar vooropleiding gedaan. Daarna ben ik aangenomen op de ''echte'' opleiding, waar ik nu almiddels weer 3 jaar zit. Nu begin ik woensdag met mijn laatste jaar. Nu komt het probleem: het afgelopen jaar heb ik stage gehad en dat is me zwaar tegengevallen. Ik zie meer minpunten dan pluspunten Ik wil dit jaar sowieso afmaken en dan wil ik waarschijnlijk zoals het er nu naar uitziet een 2e opleiding gaan doen. Ik wilde vroeger al heel graag met dieren/paarden iets doen, maar je moet tegenwoordig zo jong kiezen en je wordt een beetje een richting in geduwt

Als ik dit jaar haal dan heb ik een MBO diploma dus ik zou een HBO kunnen doen Verward Nu hoop ik op reacties van mensen die zón opleiding doen. Waar? Wat het precies inhoudt? Wat kun je zoal worden? Enz, enz.
Ik wil zoveel mogelijk te weten komen zodat ik een goede keuze kan maken als het allemaal doorgaat.Alvast bedankt, groetjes Manon Haha!

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl


LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-04 16:05

Niemand die me kan helpen? Bloos

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

Naomi21

Berichten: 2493
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 16:17

kijk anders even op HBO.pagina.nl, met een mbodiploma mag je iid door naar het HBO...

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 17:21

een vriendin van mij had hetzelfde, maar die had zelfs al een hbo diploma..
nu gaat ze een cursus bij het NHI volgen, een cursus groom geloof ik is dat, je kan daarbij ook nog 4 maanden stage gaan lopen als je wil..
of je moet een hbo opleidind paardenhouderij gaan doen die zijn er ook zat...

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-04 17:30

of je moet een hbo opleidind paardenhouderij gaan doen die zijn er ook zat...
Citaat:

Ja dat weet ik, maar ik wil me graag nu al orienteren op dat gebied, zodat ik er goed over na kan denken. Ik heb mijn mbo, dus ik zou eigenlijk stom zijn als ik weer een mbo ga doen of niet?Ik weet dus echt 0, 0 van deze opleidingen daarom wil ik informatie over bv deurne en de HAS etc..... Haha! Wat ben ik toch vervelend Tong uitsteken

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 17:49

Als je zoekt op Management & Paardenhouderij of CAH of Stoas, kom je veel topics tegen, dit zijn allemaal opleidingen op HBO niveau die iets met paarden te maken hebben.

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 19:15

ik doe stoas Lachen daar heb je ook paardenhouderij... alleen met stoas heb je wel veel stages waarbij je voor de klas moet staan... dat moet je natuurlijk wel leuk vinden... maar ik vind recreatie en gezelschapsdieren een leuke opleiding aan de stoas

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

pacster

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 14:54

ik ben nu in mn tweede week van paardenhouderij mbo in barneveld..!! ik ben ook van plan om hierna nog een hbo opleiding paardenhouderij te doen.. maar als je meer wilt weten moet je maar ff pben

euhm.. Scheve mond

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 16:25

Bedankt voor de reacties, misschien nog meer mensen?

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

kuss

Berichten: 143
Geregistreerd: 07-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 12:11

menagement & paardenhouderij op CAH dronten is misschien wat voor je. agrarische hogeschool, daardoor ook lessen over bv bodemgebruik. opleiding bedrijfskunde met daarin een klein onderdeel over paarden. 90% bedrijfskunde om 10% paardenhouderij. kuss

Als Italianen net zo lekker zijn als de ijsjes dan wil ik er wel twee!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers