Reus wordt knettergek op stal!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Reus wordt knettergek op stal!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 19:13

Zooo zielig!!! Hij staat nu al 1.5 week op stal en moet nog bijna een week, hij mag zijn box niet uit, heeft stalrust omdat zijn linkervoorbeen is ingespoten, echt zielig!!! Ik geef hem nu ook rustgevende druppels.
Over een week moet ik 2 weken, 2 keer 10 minuten per dag aan de hand stappen en daarna 2 weken erop stappen en daarna rustig aan rijden, ik hoop dat hij niet al te gek wordt al kan ik me dat wel voorstellen!!! En ik hoop zo dat hij beter wordt!!!
Hij heeft nu spaciaal beslag, dat kost gewoon 160 euro per 6 weken, echt duur!!! Maar ja, als hij maar beter wordt!!!
Groetjes Monique.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 19:22

Ja echt zielig voor een paard als ie zo lang stil moet staan en niet eens zn hokkie uit mag..

een paard dat ik ken heeft 8 weken stalrust gehad.. je kan wel begrijpen hoe gek dat paard was. het baasje was er super bang voor geworden en heeft m toen verkocht.. Scheve mond

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 20:13

aaah zielig!
Ik vind dat altijd zo zielig, vooral als het paardje bv geen last heeft, dus niet echt "begrijpt"dat hij stil moet staan! (kijk, als ze pijn hebben dan blijven ze eerder rustig)

Met Pienke was dat vorig jaar erg, die werd behandeld (schuurde heel erg, en kreeg een infectie ofzoiets, moest dus gescheiden staan) Ze stond dus op stal en tolde heel de dag rond,... zo zielig!
Maarja mocht de stal niet uit, omdat ze dan misschien een andere zou besmetten!
1 week... en toen was z weer beter, mocht de wei op... nou, die heeft gerend!