Update Volkore

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shelby

Berichten: 56
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: lelystad

Update Volkore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 18:06

zo als ik had belooft zou ik jullie een
beetje op de hoogte houden hoe het vergaat met Volkore, dus zoals belooft:
Dinsdagmiddag hebben we Volkore in zijn nieuwe weiland gezet.
Je zou bijna gaan denken alsof ie daar altijd al heeft gestaan want hij vermaakt zich prima. Lekker grazen, kennis maken met de buurtjes was ook heel erg leuk. Als eerste kwam het (vroegere) paard van sinterklaas aan de beurt, neusjes tegen elkaar aan beetje ruiken No Problems. Na de tweede kennismaking tilde de buurman toch even een achtervoetje op, meer om te laten zien dat hij hier eerder was dan Vol, dan om te trappen want de neuzen stonden nog steeds tegen elkaar aan.
Woensdagmiddag zijn we maar eens gaan kijken hoe Vol reageerde op zijn nieuwe halster, geen probleem. Het kennismaken met de borstels was een hele ervaring, ruiken, snuiven en natuurlijk toch even proeven Blehh niet lekker. Vol keek me aan met de vraag van: en wat ga je daar nu mee doen??
Heel voorzichtig een beetje borstelen en dat vond Vol toch eigenlijk best wel lekker, lipje kwam omhoog, omkijken toen ik even stopte echt zo van : ga s door das wel lekker mmm!!! *LOL*
Toen even aan het halstertouw een beetje gestapt in de wei en ook dat was best wel leuk, de buurman vond het ook wel gezellig en liep dan ook een stukje mee.
Het was weer genoeg voor vandaag, morgen weer een dag. Nog wat lekkers en de grassprietjes smaken weer overheerlijk.
Vandaag weer lekker geknuffeld en tijdens het poepscheppen was Vol niet bij me weg te slaan, overal waar ik loop is Vol ook.
Het is dat we weten dat Volkore een hengst is maar hij zou zo door kunnen als knuffelbeer.
Oja, verhaaltjes over Jip en Janneke vind ie ook wel leuk om naar te luisteren tijdens het poepscheppen, morgen maar weer een ander verhaaltje proberen.

Kortom..... tot op heden zijn we heel erg blij met Volkore en hij denk ik ook wel met ons. Lovers

Natuurlijk hebben we al foto's gemaakt en die volgen binnenkort zodra ze op de pc staan.

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:17

wat leuk joh !! fijn dat je hem opvangt veel geluk met hem !!
zo te horen heef thij het goed getroffen suc 6

Shelby

Berichten: 56
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 20:32

thnx

hij is nu nog een echte knuffelbeer maar ik weet dat het zo kan veranderen als ie weer lekkerder in zijn vel zit maar we genieten nu al van m

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 15:25

Ja hij is echt heel lief. Maar hij had het bij Bertus en Mirjam ook goed, dus denk dat ie al wel beter in z'n vel zit. Dus nou maar hopen dat ie zo lief blijft. Ben benieuwd naar de foto's en sowieso naar zijn ontwikkelingen (met z'n rug enzo).

Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 16:42

Hihi, wat leuk dat hij zo van Jip en Janneke houdt Haha!
Klinkt leuk hoor! Die Volkore heeft het maar getroffen bij jullie!

Shelby

Berichten: 56
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 18:13

heb vandaag maar een verhaaltje verteld over kabouter plop maar dat geplopper vind ie niet zo leuk dus morgen maar weer iets anders bedenken.
vandaag weer even gewandeld en geborsteld en Volkore vind het nog steeds heel interessant, we gaan morgen goeie foto's maken waar hij beter op te zien is we hebben nu alleen maar zij shot's gemaakt, elke week wat foto's voor in het plakboek !!

nano
Berichten: 998
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 18:14

wanneer zet je eens een paard foto's op bokt? ga je nog een dierenarts ofzo er bij halen die naar zijn rug gaat kijken?

c_alsemgeest

Berichten: 20629
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:22

Ben blij dat hij nu zo goed terecht is gekomen Haha!
is onze inzameling toch niet voor niets geweest Lachen

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:41

nano schreef:
wanneer zet je eens een paard foto's op bokt? ga je nog een dierenarts ofzo er bij halen die naar zijn rug gaat kijken?

Laat hem eerst maar lekker wennen aan zijn nieuwe thuis, ik verwacht niet dat er op stel en sprong een da bij hoeft te komen voor zijn rug.

Shelby

Berichten: 56
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 21:54

we laten hem inderdaad eerst even wennen voordat er weer aan alle kanten aan hem wordt gefriemeld, mijn vriend is net weer thuis hij was nog even naar Volkore toe geweest en heeft met hem lopen spelen wat rondjes om de box heen rennen lekker kroelen en kriebelen en als afsluiting heeft mijn vriend staan kijken hoe Volkore stond te eten, ze zijn volgens mij helemaal gek van elkaar

even over de foto's: ik heb al een aantal malen geprobeerd om die te plaatsen maar het lukt me maar niet gggrrr, probeer het morgen weer ff

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 23:23

Kijk, dat is pas leuk om te horen! Ik had er al wel een goed gevoel bij toen ik hem bij jullie achterliet, maar een bevestiging dat de liefde wederzijds is, is wel erg leuk om te lezen Haha!
Geef Volkore maar een dikke knuffel van me!