wat een verwaande nesten zijn me dat zeg!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

wat een verwaande nesten zijn me dat zeg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 17:19

ik heb twee stiefkids en je zou ze soms eens achter het behang plakken, nu moeten ze dit weekend komen, zxe wonen hier 2 uur vandaan dus dat is een behoorlijk end! nu was de papa (mijn man) daarstraks nog een half uurtje vandaan en belde de moeder dus op van zus en zo kan ik ze nu niet meenemen ipv morgenochtend om 08.30! voor haar was dit geen probleem maar de kinderen wilden niet want ze moesten voetballen met vriendjes, nu mag mijn mannejte morgenochtend om 06.00 uur vertrekken om de twee heren van 4 en 8 op te halen, ik dacht dat ik door de grond ging zakken, kon die eindellijk eens wat langer slapen moeten zij verwaand gaan lopen doen! mij man is er elkde dag uit van 03.00 uur en komt savonds om 19.00 eens thuis klaar van zijn werk, pfffffffff !
verwaand of niet?

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg


talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 17:22

nee niet verwaand, kinderen staan daar gewoon nog niet bij stil!! Spelen gaat immers bij hen voor alles. Het is van de biologische moeder misschien niet zo aardig dat ze het toelaat, maar de kinderen kan je helemaal niks kwalijk nemen Lachen...

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 17:24

ze zijn anders wel bijdehand zat, beetje te bijdehand voor hun leeftijd en dan heb ik het bv niet alleen als ze iets moeten hebben maar soms in hun praten! ik weet zeker dat vooral die oudste dat zeker begrijpt! die jongste nog niet maar daar werd het ook niet aangevraagd!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 17:30

Tja maar toch blijft het zo met kinderen, wees blij dat ze nog komen, dat de ex van je man het toelaat. Voor een vader is het vreselijk om zijn kinderen niet te zien omdat mevrouw ex dit tegenhoud. Dit gebeurd dus met mijn vriend, ik vind het vreselijk om te zien hoeveel pijn hij daarvan heeft. Ik weet zeker als je het hem zou vragen dat hij met liefde vroeg opstaat om ze te halen, en het blijven kinderen, ik weet niet of ze bij jullie ook vriendjes hebben, en kinderen zijn nou eenmaal egoistisch. Misschien kan hij morgenmiddag even lekker een uurtje plat, neem jij de kids mee naar de kinderboerderij en ijsje eten en dan probeer je het op een kindvriendelijke manier uit te leggen. Jammer dat kinderen altijd de duppe zijn van een scheiding, verwaand denk ik niet.
Succes in ieder geval.

MoniqueT

Berichten: 8834
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 17:33

Tja, ik ben ook stiefmoeder. In mijn geval leeft de moeder van stiefkinderen niet meer. Mijn eigen kinderen hebben dus ook een stiefvader en ook hun vader is dood. Het verdriet was enorm, maar soms denk ik weleens dat wij als stiefgezin het makkelijk hebben. Onze kinderen hebben maar 1 huis en 1 eigen stekkie ... Er zijn geen trekkende ex-en, geen bezoekregelingen, ze moeten het met ons doen. En er is heel veel respect en liefde voor hun ouders die er niet meer zijn.

Ik heb best met die kinderen te doen. Ik geloof namelijk ook nooit dat kinderen dit doen om te pesten of uit verwaandheid. Kinderen gaan gewoon hun eigen leventje opbouwen en het is niet makkelijk om daar om het weekend uitgetrokken te worden. Misschien is het moeilijk, maar probeer je eens in de situatie van de kinderen te verplaatsen. Ze zijn nog zo ontzettend klein ...

Webshop - digital art: MoTekent

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 17:36

Valt het dan niet eens te regelen dat de moeder ze brengt? Dan kan je man eens een keer uitslapen...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 17:39

Helemaal mee eens Monique, hoe moeilijk het ook is dat jullie kinderen een van hun ouders is verloren, gelukkig krijgen ze nu allemaal de liefde die ze verdienen en hebben hun eigen stekkie waar ook gepraat kan worden. En inderdaad voor kinderen die de weekend op bezoek gaan bij paps hebben het niet makkelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 17:39

Ik denk verwaand nog niet,verwend mischien wel.Het is inderdaad aan hun mama om dit uit teleggen.Maar ik kan me voorstellen dat je in een moeilijke situatie zit met die kinderen.En helaas vinden mensen dat kinderen zich veel mogen permiteren .Beleefdheid en respect komt tegenwoordig niet meer in een woordeboek voor en wee als je er wat van zegt dan hebt jij het gedaan.Ik heb trouwens zelf twee van die doetjes dus ik weet waar ik over spreek.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 17:44

ze komen eens om de 6 weken, meer niet, hebben de ouders afgesproken omdat de kinderen het te moeilijk vonden om om de twee weken zichzelf uit het huis te trekken en zich continue moeten aan te passen, snap je het nog een beetje? daarom komen ze om de 6 weken!
of de papa morgen met veel plezier gaat? echt niet, tuurlijk gaat ie erom maar tuurlijk zal ie wel blij zijn dat ie ze ziet maar hij zei toch ook ff van wat een verwaande nesten zijn me dat, ipv dat ze blij zijn om een extra nachtje bij de papa te zijn, willen ze nog geneens mee en hij ging er nog wel achter met de vrachtwagen!
pas op, ik ben echt geen bitch van een stiefmoeder, de kinderen houden van me en ik van hun maar soms irriteerd het me enorm vooral omdat wij ook een kindje samen hebben en dat daar ook wel eens rekening gehouden mag worden, nu gaat natuurlijk iedereen brullen van , hey wat loop je te miepen, je hebt ze eens om de 6 weken, right maar dat is nu de 4de keer, der voorr hebben we ze alle jaren om de twee weken gehad, zelfs toen ik aan het bevallen was van ons kind waren ze erbij omdat die muts op vakantie was!
ik ontwijk van het onderwerp en dit is niet de bedoeling maar ik word er wel eens moe van dat het alitjd om die twee moet gaan!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 17:46

Natalie schreef:
Valt het dan niet eens te regelen dat de moeder ze brengt? Dan kan je man eens een keer uitslapen...


yeah right, ze zal er zich mee bezig houden, dat is niet haar pakje aan en weet je, dat vragen we nog geneens maar ze kan wel wat moeite doen vanavond, nu kan ie morgen ff 4 uur rijden en zondag ff 4 uur rijden en het kon nu eens makkelijk

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 17:54

sorry, maar als jij van jou man en je kind houd dan moet je die twee hoe vervelend of verwaand dan ook voor die twee dagen maar op je tanden bijten. Je maakt het voor iedereen zo moeilijk als je je gaat irriteren. Het is een weekend in de zes weken, je hebt zelf een man met kinderen genomen. Dit is nooit makkelijk. Jullie eigen kindje krijgt de aandacht de overige weken. Ik zou blij zijn als de kinderen van mijn vriend, en mijn eigen zoon bij mijn bevalling zouden zijn, dat heeft een gevoel van een familie. Jullie kindje is ook een half broertje/zusje van de kinderen van je man.

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 17:55

Waarom ga jij ze niet halen

bradley
Berichten: 133
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 17:59

ik ben zelf 14 jaar en ik leef hier met me moeder en mijn stiefvader,
en eerlijk gezegt zou ik het heel erg banketstaaf vinden als ik er achter kwam dat hij zo over mij scheef

p.s je kunt ook even aan je man vragen of hij hier een woordje mee wilt delen ik geloof dat je je een beetje er te druk maakt over het geen waar je je helemaal niet druk om hoeft te maken

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 18:00

blensink schreef:
Waarom ga jij ze niet halen

dat wil die vrouw niet, de vader moet zijn verantwoordelijkheid tonen door ze op te halen, dat is zijn taak, mijn man had een klaplong en ik bracht ze terug, er is daar een ruzie om geweest omdat ik ze toen eens terug bracht, hij brengt en haallt ze altijd, dat was toen die ene keer, omdat ik toen zo uitgescholden werd wil ik geneens meer!

ok ik heb een man gekozen met twee kids en die moet ik erbij nemen, dat doe ik ook, meer dan dat jij misschien ooit zal geloven maar ik heb wel zoiets van, het moet niet altijd van onze kant uitkomen ofwel?
ok ons kind krijgt inderdaad de overige weken tijd genoeg om bij zijn papa te zijn, yeah right, het kind geeft ook alleen maar het weekend met zijn papa en verwacht je dan dat een kind van 3 precies dat weekend zijn vader niet zal aankijken omdat die andere twee erzijn? dat verlang ik niet van mijn kind althans! maar goed, ik ben altijd blij als de andere twee komen en ik hou heel veel van ze maar ik vind het gewoon twee verwaande nesten

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

bradley
Berichten: 133
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 18:04

wat een verwaand onderwerp

mevrouw kan ze ook gewoon in een taxi laten komen
Laatst bijgewerkt door bradley op 03-09-04 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 18:05

nouja, wat ik al zei je man morgenmiddag in zijn mandje gooien en er een lekkere gezellige middag van maken met z´n viertjes, daar kan zijn ex niets van zeggen en zo is het probleem opgelost

Ann

Berichten: 13234
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 18:10

Citaat:
...maar ik word er wel eens moe van dat het alitjd om die twee moet gaan!

Ze zien 1 keer in de zes weken hun vader, ik kan mij best voorstellen dat ze dan zijn volle aandacht willen.

Citaat:
het kind geeft ook alleen maar het weekend met zijn papa en verwacht je dan dat een kind van 3 precies dat weekend zijn vader niet zal aankijken omdat die andere twee erzijn? dat verlang ik niet van mijn kind althans!

Dat hoeft toch ook niet, kunnen jullie geen dingen gaan ondernemen met het hele gezin? Desnoods doet je man zo nu en dan iets apart met de twee andere kinderen. Ze hebben niets te willen misschien, maar je kunt je toch wel voorstellen dat het voor hen ook niet gemakkelijk is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 18:10

arme kids...Boos!


blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 18:14

faye schreef:
arme kids...Boos!


inderdaad!

bradley
Berichten: 133
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 18:18

het lijkt me niet leuk om met isabella in een kamer te zitten

Ann

Berichten: 13234
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 18:20

bradley schreef:
het lijkt me niet leuk om met isabella in een kamer te zitten

Dat is ook weer het andere uiterste, ik kan mij best voorstellen dat het voor haar ook niet altijd gemakkelijk is.
Voor een volwassene is het alleen wat gemakkelijker aanpassen aan de situatie, dan twee kindjes van 4 en 8 jaar.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 18:25

ik heb er helemaal geen spijt van dat ik dit geschreven is, het feit is, ik ben nog altijd bezig met die kids, de papa is meestal veels te moe in het weekend en de aandacht roepen de kids nog meer bij mijn op dan bij de papa, voor je iemand een vinger wijst weet dan goed dat er altijd een achtergrond bijzit!
je zegt dan wel, ik zou niet graag hebben dat mijn stiefvader of moeder zo over me schrijft> misschien heeft die stiefvader of moeder ook nog nooit op het politiebureau gezeten omwille van een sterke leugen van je!
hiermee wil ik duideelijk maken, ik vond ze alleen vandaag verwaand, meer niet, maar om nu allemaal zo om me te reageren ok, mijn best maar denk er ook dan eens om dat we best al een zware geschiedenis achter de rug hebben waarbij die verwaande isabelle het nog altijd voor de kids opnam tegenover de ouders!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 18:27

Ajoh als ze hier even haar vuil spuit en verder leuk is met de kids zie ik niet in waarom het arme kids zouden zijn.

Alle onderwerpen komen voorbij hier, iedereen mag zijn zegje doen en even zijn rottigheid kwijt raken hier...dus waarom niet?

Iedereen kan het weleens een keer zat zijn, en als het dan even tegenzit hebben we allemaal weleens iets wat net even rot aankomt.

Om haar gelijk compleet aan te vallen vind ik enigszins overdreven, daarbij dat alleen dit bekend is en verder niets, en natuurlijk is het ook rot voor de kinderen maar dat betekent niet dat de stiefmoeder in kwestie en de papa nooit even mogen balen.

Voor ons is dit misschien geen kwestie om ons druk om te maken, maar wij staan niet in haar schoenen en ik vind gewoon dat er vrij bot gereageert wordt.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

bradley
Berichten: 133
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 18:28

Ann schreef:
Dat is ook weer het andere uiterste, ik kan mij best voorstellen dat het voor haar ook niet altijd gemakkelijk is..



ze heeft gewoon een probleem met zichzelf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 18:29

Het komt op mij gewoon heel liefdeloos over, sorry. Daarom heb ik medelijden met die kinderen die toch al de dupe zijn van de scheiding.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ManonGrr en 47 bezoekers