En dan denk je in een rustig dorpje te wonen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

En dan denk je in een rustig dorpje te wonen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 12:47

Maar niet dus! Vriendje belde op, dat er zoveel gedoe was op het station... Daar is wel vaker gedoe, maar dan vooral van hangjongeren... Hoorde ik net dat er dus een lijk is gevonden! Té Bizar! Het staat zelfs op nu.nl:

Dode man aangetroffen op perron Santpoort-Noord

Uitgegeven: 3 september 2004 09:52

SANTPOORT-NOORD - Het treinstation van Santpoort-Noord is sinds vrijdagmorgen vroeg buiten gebruik door de vondst van een dode man op het perron. Een politiewoordvoerder kon nog niets zeggen over de doodsoorzaak van de nog onbekende man. De recherche doet momenteel onderzoek op het perron.


Foto: Friso Huizinga


De NS rijdt wel op het traject, maar de treinen stoppen niet op het station. Reizigers kunnen de bus nemen vanaf station Santpoort-Noord naar de nabijgelegen stations in Driehuis en Santpoort-Zuid.


Foto: Friso Huizinga

Bron: nu.nl

... brrrr... vond het al niet fijn om op t station te staan (het is nogal verlaten daar, op een grote manege na), nu helemaal! Jakkes!

Oh, de man is naar alle waarschijnlijkheid neergeschoten, er cirkelt nu al geruime tijd een heli boven het dorp (en waarom.... Verward )

Der Ellmauer Dancing Queen


BloemBloem

Berichten: 16554
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 12:50

Gadverdamme !!!!!
Krijg er helemaal kippenvel van

unique

Berichten: 212
Geregistreerd: 04-10-01
Woonplaats: Lienden (gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 13:17

Owh...dat is inderdaad niet een al te fijn idee!
De meeste kleine stations zijn toch altijd al zo verlaten, daar kom je
liever niet....en na dit verhaal al helemaal niet BRRR

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 13:21

Tsja echt sensatie in het dorp, het stikt van de politie en toen ik net mijn hond uitliet waren ze het spoor en omgeving aan het uitkammen met een helicopter.

Ik hoop alleen dat het slachtoffer geen bekende is.

ArubaSma

Berichten: 187
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 13:22

Zoo nee man dit is echt nie gezond en de moordenaar loopt mischien nu nog in vrije voeten rond in jou dorpje . Eng man

Lots of love Nadicia


SHALALA

Berichten: 4373
Geregistreerd: 30-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 13:23

He jakkie zeg..
Tegenwoordig is dat heel normaal nieuws.. Scheve mond
*creepy Nagelbijten / Gniffelen *

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 13:27

Ja dan denk je in een rustig dorpje te wonen...
Hier ook...vorig jaar mensen neergestoken enzo.
Ow ja vorige week was ik in Eindhoven op het station en daar wou iemand van het dak af springen...

Heb je in je hoofd nog ruimte voor waanzinnige plannen?

............................................................................................................................................................KOM; dans, schreeuw en zing met mij!

Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 13:59

Het was vast een afrekening dan ofzo... voor jezelf hoef je dan in elk geval niet te vrezen, maar een lekker idee is het zeker niet Scheve mond

Gekken heb je overal, criminelen ook. Nadat er in het dorpje waar ik gewoond heb (6000 inwoners) in het huis tegenover mij een hennepplantage is opgerold, kijk ik nergens meer van op. En dan ook nog gezellig babbelen met die mensen... hmmmmmm >;)

De mens is net een prullenbak... trap op zijn teen en zijn mond gaat open

profiel nu met méér fotos Cool

Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 14:29

ja je kan tegenwoordig niet weten wat er allemaal bij je in de buurt woont hoor.

Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 14:43

Inderdaad, maar het blijft toch wel apart, omdat je het niet verwacht...

De mens is net een prullenbak... trap op zijn teen en zijn mond gaat open

profiel nu met méér fotos Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 14:52

Probeer jezelf niet al te gek te (laten) maken. Natuurlijk is het naar dat er een lijk op het station aangetroffen wordt waar je regelmatig komt, maar zoiets kan (helaas) nu eenmaal gebeuren. Wacht eerst maar eens af wat de reden is geweest van de schietpartij. Grote kans dat het om een criminiele afrekening gaat of iets anders in die richting. Natuurlijk is dat ook heel naar, maar in dat geval loop je zelf waarschijnlijk geen gevaar.

Ik heb zelf ook eens een lijk gevonden. Eind van de nacht op Amsterdam Centraal (ik liep in mijn eentje door een compleet verlaten hal daar), dan schrik je toch wel even... Gelukkig geen bloederige taferelen, waarschijnlijk een junk gestorven aan een overdosis. Maar het blijft een triest beeld, het was een hele jonge vrouw.

Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 14:55

das ook lekker

De mens is net een prullenbak... trap op zijn teen en zijn mond gaat open

profiel nu met méér fotos Cool

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 15:08

Ach zo'n dorpje is het hier niet want we zitten gewoon in de randstad en het kan i.d.d overal gebeuren, alleen is het nu geen ver van mijn bed-show meer. Twee maanden geleden al een gewapende overval bij mijn ouders in de straat op een oud dametje, en zo gaat het maar door.......

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:38

bah!
dat dat soort dingen in dit land gebeuren... Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 23:30

Man op station stierf natuurlijke dood

De man die dood op het perron van Station Santpoort werd aangetroffen, is aan een maagbloeding gestorven. Dat maakte de politie vrijdagmiddag bekend. Het stoffelijk overschot van de 39-jarige Haarlemmer werd vrijdagochtend rond 5.45 uur aangetroffen door een voorbijganger.

De politie ging uit van een misdrijf omdat niet duidelijk was hoe de man was overleden. Bovendien waren er bloedsporen gevonden op het station en op de kleren van de voorbijganger. Deze werd in bewaring gesteld omdat zijn getuigenis onsamenhangend was, maar weer vrijgelaten toen de doodsoorzaak een natuurlijke bleek. De mannen waren bekenden van elkaar.

Om het technisch onderzoek mogelijk te maken is het station enige tijd onbereikbaar geweest voor treinen. Reizigers zijn vervoerd per bus. Het station is om 17.30 uur in de middag weer vrijgegeven.

bron: http://www.nieuws.nl

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 23:49

Ik stond voorheen regelmatig op dat perron, omdat ik bij die manege reed. Idd geen leuk perron, altijd irritante hangjongeren.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 12:21

Wat raar dat die man 'gewoon' is gestorven, maar er ligt wel bloed op het perron en op een voorbijganger Verward
Is dat nu raar of raar?

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 14:30

met maagbloeding...
kan wel wat bloed gehoest hebben, op die vriend ofzo...

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 14:32

Gisteren las ik op teletekst dat hij was overleden aan een maagbloeding. Misschien dat hij bloed heeft gebraakt?????



ok ik typte dus niet snel genoeg...

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-04 15:06

naja... er is nog niets zeker schijnt... in de lokale kranten staat iig nergens dat het dus idd een maagbloeding is geweest oid... maar goed. Ben allang blij dat hij niet is neergeknald zoals de eerdere berichten zeiden! Vind het alleen wel raar om voor 6 uur 's morgens op een nogal desolaat station te gaan zitten, maar ja! Ach... we zien wel wat t geweest is, is iig een naar idee!

Der Ellmauer Dancing Queen

Miss_happy

Berichten: 419
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 15:15

Ik reed daar gister langs met de trein... toen was er een deel afgezet met allemaal witte doeken... toen dacht ik al wat is daar gebeurt... Verward

Het is te hopen dat het waar is dat de man zo is overleden, dan loopt er in ieder geval geen gek rond daar in de buurt !

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 17:05

Las het ook in de krant ja..
Vindt het idd maar een beetje vreemd allemaal Scheve mond
En zoals je al zei een echt gezellig station waar je graag zou staan te wachten o.i.d is het nou ook niet echt daar

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, BRN, ComscoreBot, Eefje_Sammy, ellen05, Enzo_Ollie, JudithGigi, Kanzi, KimD, LesleyAnne, LuCa88, M_ontana, MarJon, meggiemeg, Miran, Mrskiwi, Saaams, thom182, xBeauuu, Zoolgangster en 64 bezoekers