hmmz..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

hmmz..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 18:41

ja uh nou, hmmz best wel niet zo leuk.. namelijk. ik zou vandaag op isatie mogen rijden maarja dat ging dus neit door omdat ze m nie uit de wei kreeg. ja ik had dus een fototoestel mee en ik d8 zo van ja nou dan kan iok net zogoed ff van haar foto's maken. maar nee dus.. ik wil dr GVD aan iedereen van de hele werelde laten zien!

Eefje

Berichten: 305
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 01:39

aah jammer........
slim paardjuh Knipoog Haha!
neej hoor, gewoon nog een keer proberen en dan kan je mooi al je foto's laten zien. veel succes Gaaaap

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 10:27

ze zou van de week nog wel een keer langs komen. *stiekem* hoop ik dat ze vandaag komt maar dat zal wel niet. ja ze komt wel maar niet met isatie. maarja. gewoon elke dag een fototoestel meenemen Knipoog dan kan ik vanzelf wel een keer een foto maken Haha! had me er wel op verheugd maarja..

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Re: hmmz..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 11:30

macario schreef:
ja uh nou, hmmz best wel niet zo leuk.. namelijk. ik zou vandaag op isatie mogen rijden maarja dat ging dus neit door omdat ze m nie uit de wei kreeg. ja ik had dus een fototoestel mee en ik d8 zo van ja nou dan kan iok net zogoed ff van haar foto's maken. maar nee dus.. ik wil dr GVD aan iedereen van de hele werelde laten zien!


Haha toen ik Jerai voor het eerst ging verzorgen kreeg ik haar ook niet uit de wei. Ze stond met nog 4 andere paarden. Nou ik heb er een half uur (misschien wel 3 kwartier!!) achteraan gerend, en heb haar toch gepakken gekregen. Ik moest en zou haar te pakken krijgen Haha!
Maar niet echt slim dat ze die pony dan zomaar laat staan omdat ze hem niet te pakken krijgt. De volgende keer laat die pony zich weer niet pakken. Ik krijg Jerai nu super makkelijk uit de wei, ze komt zelfs naar me toe Lovers

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 13:56

IK heb dr er ook niet uit geprobeerd te halen maar de eigenaar en die zou dan naar boris komen.