boktmeeting bij van Uytert!! + Jurga meet Leo!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

boktmeeting bij van Uytert!! + Jurga meet Leo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 01:54

Hehe eindelijk was de dag aan gebroken ik had expres al gespijbeld om mn kamertje op te kunnen ruimen want Jurga kwam een nachtje slapen .... zware nacht zal dat worden zeg! Haha!
maar goed... eerst natuurlijk haar ophalen op station, wat een heel gepas en gemeet was omdat zij eerst nog ging werken... uiteindelijk stonden wij op station (lees: Jurga aan de andere kant en ik aan de ene kant....) gaat opeens mn mobieltje af.... ik moest zwaaien..... ik zwaaien (iedereen op station verklaarde me voor gek.. maar goed) zie ik niemand terug zwaaien... ja zegt Jurga.. ik zie iemand zwaaien....! Nou oke.... we zouden onder de grond meeten! *LOL* en gelukt! (nadat ik eerst de andere kant uitgelopen was Schijnheilig ) toen snel naar mijn paps want die was zo lief om ons naar Heerewaarden te rijden (goed zo paps!)... naeen autorit van ongeveer 3 kwartier... reden we het terrein op (een klein stukje dan...) en werd keurig netjes de deur voor ons opengehouden (tja wat wil je als er 2 van die meiden aan komen Lips are sealed ) dus wij wandelen het terrein op.... op zoek naar Sjuimpje en Steef... komen we bij de tribunes en wel ja... Jurga moest weer naar de w.c. wij weer terug de "kou" in.... uiteindelijk waren we binnen en werd er meteen naar ons gezwaaid en geklikt op de digicam.. (heel prettig!)
Wij ons tussen de mensenmenigte door gehobbeld en een plekje naast hun genomen.... Sjuimpje bleef met de camera in de aanslag zitten Lachen toen om kwart voor 9 ongeveer... kwamen de eerste paarden binnen denderen al met al een hele mooie show.... waaronder Stravinsky met Suzanne F. (was héél mooi!) (foto's volgen nog!)

Om ongeveer half 11 kwam Anky de ring binnen met Krack C.. heel gaaf Kwijl en om kwart voor 11 stonden we op en wij hadden allemaal een zéér houte bips!

en wel ja hoe kan het ook anders ik had het koud en legde bijna het loodje.... (altijd als Jurga erbij is... wat is dat toch? Verward ) toen mijn paps gebeld en de stallen rondgehobbeld waar we opeens bij Stravinksy stonden en een meid voor zn stal, Jurga en ik overleggen zou ze het zijn... zou ze het niet zijn..... en Jurga uiteindelijk of dat ze ook van bokt kwam.... ja dat was zo... dus gleijk gemeet.... inclusief Gribaldifan die er bij stond.... nog ff gezellig geklets en wat gaan drinken (ik was inmiddels al weer terug gekeerd op Aarde) en nog even op de foto met zn viertjes... het rolletjes moest vol.....

Suzanne F. ging naar huis, wij liepen met Gribaldifan mee naar de oprit waar mijn paps net kwam aanrijden (wat een timing zeg!) en daar afscheid genomen......

Tot op bokt!

Inmiddels waren Jurga en ik al in de auto gebivakeerd waar we uiteraard nog even moesten smssen... Knipoog en we zijn dus net bij mij thuis aangeland en we jumpen zo ons bedje maar in.....

Het was weer de moeite waard om te gaan.... opnieuw gemeet en ziten kwijlen op de bank.... Kwijl

truste! Gaaaap Slapen Lachen

Vanmorgen.... om half 7 wordt ik mopperend wakker.... wat nu weer.... ik kjik naar buiten staat er een vrachtwagebn voor met tig heipalen! Boos! en ja hoor die moest er bij ons 10 lossen (wij gaan uitbouwen)... nou al vroeg wakker... ik mopperen tegen Jurga.... Boos! was niet echt prettig! Toch weer in slaap gevallen en om kwart voor 9 werd ik wakker, Jurga was geloof ik ook al wakker (voor niets mn wekker gezet.. .die was niet afgelopen om kwart over 8) snel ff eten en aankleden en naar Leonardo toe... die was al gepoetst de zadelmaker kwam, maar was ene uur te laat dus had zn eigenaresse hem al vast al gepoetst Lovers (thanxs)
Snel gebandageerd... witte uiteraard, ander schabrak eronder (ook wit!), Leo en ik moesten wel netjes tonen natuurlijk!
Ik heb hem ff losgereden daarna Jurga erop... ooh wat zit tie lekker.... Lips are sealed ooh wat een heerlijke galop die zit echt relaxed! Haha! al met al hij heeft goed ze best gedaan... uiteraard nog wat foto's gemaakt..... en dik een uur lekker gereden! Ik wordt eindelijk een beetje verliefd op mijn knollie! Lovers (dat mag ook wel na een half jaar! Haha! )

Daarna weer door paps opgehaald en Jurga op station afgezet.... en nu ik ff bij bokken! Lachen
Het was onwijs gezellig en ik kijk uit naar de volgende keer!!! Lachen
Laatst bijgewerkt door Mar2lin op 29-03-02 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 10:40

Ja het was erg leuk!! Maar kort nachtje gehad en nu ben ik erg Gaaaap , maar ja, je moet er wat voor over hebben. En morgen weer............!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 11:20

Ik ben er ok geweest maar ik heb niet gemeet. Ik kwam ook met de laatste pendelbus aan en ben met de eerste bus weer vertrokken.
Ik heb het wel reuze naar mijn zin gehad. Vooral fantastisch om Pion nog zien showen met zijn 28 jaartjes. Wat ziet dat paard er nog goed uit.
Eindelijk heb ik Suzanne eens zien rijden met Stravinsky en dat zag er ook super uit! Suzanne was helemaal in gala met slippenjas en liet wat arbeidspirouettes en wissels zien, heel mooi allemaal!
Gribaldi was ook helemaal in top-vorm. Toevallig had ik hem 's ochtends nog in training gezien en toen zag het er al fantastisch uit. Gribaldi liet heel mooi drafwerk zien met een stukje passage en mooie pirouettes en wissels.
Als klap op de vuurpijl kwam Krack met Anky. Krack was zeer overdonderd door alle aandacht en gooide zijn voorbeen nog verder weg. Krack heeft werkelijk een fantastisch voorbeen maar wist van de stress af en toe niet waarhij zijn achterbeen moest laten.
Het was een fantastische avond!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 13:52

het was super!!!
dus ik ga zaterdag weer!!
hahahaha
WEl erg jammer dat ik jippie, steef en sjuipje niet heb gezien!
ik heb expres een pet opgedaan ik dacht dat valt wel op!! hihihi
maar toen we bijna naar huis wilde gaan stonden esmee en jurga ineens voor de staldeur van stravo!! echt super leuk!!
dit was trouwens het showprogramma:
stravinsky + onder het zadel met Suzanne en 3 veulens
Hamlet
Diamond hit + onder het zadel en 1jaarling
krack C + onder het zadel met anky v. grunsven!
En diverse nakomelingen
Horse la loi II + onder het zadel (springen) en diverse nakomelingen
Calidos + onder het zadel (springen)
Lavito + onder het zadel (springen)
Amsterdam
Gribaldi + onder het zadel met edward gal en meerdere nakomelingen ook onder het zadel bv. painted black!!
Democraat
Pion
En nakomelingen van biotop
Ook was er een show dat heete groot en klein met een fries en een fallabella!!!
super gesellie en erg mooi!!

PS GRIBALDI WAS SUPER!!
Hij gaat echt met sprongen vooruit, ik kreeg gewoon kippenvel toen ik het zag!! Tja ik ben niet voor niets gribaldifan he!!
hahahahaha
En krack tja daar hoef ik niet veel over te zeggen, maar ik moet zeggen dat ik toch het liefst naar edward en gribaldi keek!!
trouwens liet painted black ook zichzelf van een goede kant zien!!
En suzanne met stravo niet te vergeten stonden er weer erg netjes op!!!
Mochten er nog mensen van bokt komen dan moeten ze maar om een beschrijving of telefoonnummer vragen om te meeten!!!
anders loop je dus zo langs elkaar heen!!
ps?: Suzanne hoe vond het het halfbroertje van triumph!!
dit was het hengstveulen van diamond hit uit elana!!!
dus de diamond hit x sultan x porter!!
ik dacht dat jij en suzanne h dit wel leuk zouden vinden, is tenslotte familie van jullie paard!!
groetjes jeannette!!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 13:56

ps: ik lag om 1 uur in mijn nest en om 6 uur er al weer uit om tentames te maken Boos!
dus maar 5 uurtjes slaap gehad!!
hahahaha
groetjes jeannette

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 16:04

Ik ben heeel benieuwd , vooral naar Diamond Hit en zijn zoon uit Elana, de moeder van Kulana . Ben benieuwd of hij veel op Urlando lijkt Haha! Tot zaterdag !

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 18:05

ik kan je garanderen.... het word een mooie show.... maar zorg wel dat je iets van een kussentje bij je heb! Want de banken zijn errug hard! Knipoog

Ik zie nog steeds die Gribaldi voor me lekker showen en dat zweverige erin! Ja absoluut ik wil een nakomeling van hem... ik had eigenlijk mn paps mee moeten nemen dan was tie zo omgekocht! nou ja volgende keer dan maar weer! Cool

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 19:01

Volgende keer ga ik ook mee! Tong uitsteken haha grapje... is een beetje te ver Lachen
Maar je hebt wel goed op haar gelet gelukkig Knipoog
Enne, we willen foto's zien!!!! Haha!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 19:05

Heej esmee dan ga je morgen toch weer met je vader !!! Haha!:D:D:D:D:D
groetjes jeannette
ik zit ook nog steeds met dat zweverige, eens kijken wat ik dadelijk met lesley kan, voel me denk ik net een beginner!~!!
Tja en ons uniqueje daar zie ik al wat zweverigs in!!
of ik ben aan het dromen dat kan natuurlijk ook! hahahaha
groetjes jeannette

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 15:58

Hmmm,
kom een beetje laat....

Maar ik vond de zus van Triumph erg chique!
Wat een kittig ding!
Ik was zowiezo wel gecharmeerd van Diamond Hit.

Ik vond de hele show echt fantastisch!

Jammer dat het Stravo veulen uit de volle zus van Rivaldi niet mee liep, ik kom snel bij je oom langs om die te bewonderen, Jeanette!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 19:20

Jaaah, Iloon is ook eindelijk weer online, wéér een hengstenshow rijker!
Maar eerst natuurlijk van Uytert! Ik inderdaad na veel gepas en gemeet in mijn overvolle agenda, haast haast op de trein gesprongen naar Esmee toe. Effe zoeken op het station, maar we hadden eerder gemeet, dus dat was niet zo moeilijk! Haha!
We zijn meteen na het station doorgereden naar van Uytert waar de service idd geweldig was haha. Werden we zowaar uit de auto geholpen...(ik miste nog net mijn sleep Knipoog )
Maar goed, na een bezoek aan de wc grin(lange treinreis met daarvoor werk is mijn excuus), liepen we de bak binnen waar ik een poging deed bokkers te spotten. Opeens werd er heftig gezwaaid door Steef en Sjuimpje, dus wij die kant op. Plaatsje op de tribune verovert en zitten genieten van de show. Lekker bijgekletst met Sjuim en Steef ook!!! Cool
Sjees wat liepen er een mooie hengsten daar zeg! Geweldig gewoon, Gribaldi was super, maar ik was enorm onder de indruk van Krack C. Kwijl Kwijl Kwijl Wat een toppertje, absoluut!
Maar goed, na de show idd de stal in waar we een meisje in witte rijbroek zagen staan, kon niet missen of het was Suzanne, maar goed, toch maar ff het gesprek onderbroken en ons voorgesteld! Bleek GribaldiFAN er dus naast te staan, erg gezellig, nog twee mensen nieuw voor op mijn meetlijstje haha. *LOL*
Ik na de show dus bij Esmee gelogeerd, was erg gezellig!!!! Volgende dag meegeweest naar Leonardo, ERG ERG leuk paard. Ook om te rijden! Echt heerlijk is dat! Lachen Maar goed, aan alle leuke dingen komen een einde, dus Iloon moest weer met de trein mee, waar ik thuisgekomen meteen naar mijn werk moest en meteen na het werk weer op de trein naar mijn vriendin om naar de hengstenshow van de gebr. van Manen te gaan. Yippee*glunder* ik heb Ferro over zijn neus geaaid hahahaha, opa van the babe!!! Lovers En ik heb een nieuwe liefde! INSPEKTEUR!!!! Die vodn ik altijd al erg kwijlable Kwijl , maar in het eggie is ie zoveel stoerder! Sjees wat is ie leuk! Maar goed, ik vannacht bij mijn vriendin geslapen en vanmorgen Roy weer op het station tegengekomen om vervolgens samen naar Lunterencity te gaan. We hebben Jurga maar weer ff uitgelaten (paaltje laten staan...) en ik heb Nimm gereden die helemaal gek was van de nieuwe buurvrouw. Schijnheilig O nee, ik was nog steeds boos: Boos! .
Maar okee, Roy is ondertussen weer gedropt op het station en onderweg naar Prisca en Spades.... Ik is heeeeeel jaloers! Knipoog Laat ff wat van hem heel voor me lieffies... Haha!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 01:08

Sypheron schreef:
Volgende keer ga ik ook mee! Tong uitsteken haha grapje... is een beetje te ver Lachen
Maar je hebt wel goed op haar gelet gelukkig Knipoog
Enne, we willen foto's zien!!!! Haha!


foto's komen vinnekort!
wel gezellig als je de voglende x ook meegaat! Ik heb wel goed opgelet hoor! Ik zou niet durven om haar alleen te laten Knipoog Je weet maar nooit! Papecity is niet echt geweldig qua veiligheid dus ik heb extra goed op Iloon gelet! Lachen

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 02:17

ik kom net thuis van de hengstenshow van vanavond.
Heb Susanne met haar topper zien pronken en heb het ook op film staan. ga nu me bed in want ben Slapen Dromen

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 09:36

hohoi
ik was ook weer van de partij zaterdag en heb gefilmd!!! jaaa!! er komt dus een foto album met de hengsten!!
maar mijn batterij was op bij gribaldi Boos! GRRRRRRRRRRRR
DUs geen krack C of krack C nakomelingen de rest heb ik allemaal wel!!
behalve diamond hit want die was er gisteren dus niet!!
oja Goed nieuws!!!
GRIBALDI IS TRAKHENER VAN HET JAAR 2001 GEWORDEN!!!!!!!!
SUPER HE!!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 12:56

GribaldiFAN schreef:
hohoi
ik was ook weer van de partij zaterdag en heb gefilmd!!! jaaa!! er komt dus een foto album met de hengsten!!
maar mijn batterij was op bij gribaldi Boos! GRRRRRRRRRRRR
DUs geen krack C of krack C nakomelingen de rest heb ik allemaal wel!!
behalve diamond hit want die was er gisteren dus niet!!
oja Goed nieuws!!!
GRIBALDI IS TRAKHENER VAN HET JAAR 2001 GEWORDEN!!!!!!!!
SUPER HE!!


aaaaaah echt wat gaaaaaf!!!! Hij heeft het verdiend hoor!!!! Party!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 22:09

Leuk hoor!
En hoe was Amsterdam??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 00:38

O god, amsterdam, dat was een fiasco...

werd voorgesteld door een beetje zenuwachtig meisje dat alleen maar héél hard kon hopen dat ze boven bleef, en hééél hard hopen dat het optreden maar snel weer voorbij zou zijn.

mooi balen voor de eigenaar!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 06:43

ja dat meisje op amsterdam zat echt te rukken en te plukken op hem hij kon zich daardoor niet laten zien