het meisje met het roze jasje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 14:49

Gisteren ben ik met Prisca en Mayo bij Horseland in Bilthoven geweest. Ik mocht van mezelf één ding kopen en dat moest een bodywarmer worden, zo'n getailleerde. Ik had er ooit eentje, maar die heb ik een keer uitgeleend aan m'n zusje toen ze op Federatiekamp ging en die heeft 'm toen heel sneaky gehouden... Tong uitsteken Hij was mij trouwens ook te groot (lees: te lang), mijn zusje is bijna 10 cm langer dan ik dus hij zat haar veel beter. Niet erg dus.

Nu had ik er vorige week via internet eentje besteld bij Divoza, de Brighton. Maar die zat dus voor geen meter! Het elastiek in de rug zat veel te laag, waardoor de rug enorm opkroop. Zag er niet uit en zat ook voor geen meter. Teruggestuurd dus.

Bij Horseland vond ik één bodywarmer in een kleur die ik leuk vond (donkerblauw) en het was nog mijn maat ook. Helaas zat er een overslag over de rits, waardoor een kant van de kraag zwaarder was dan de andere kant. En zoiets gaat mij irriteren. Weer helaas dus.

Maar... toen zag ik ineens een fel-cyclaamrood bodywarmertje hangen, een Pikeur met 30% korting! Ik heb eigenlijk nooit felle kleuren, meestal donkerblauw of zwart (lekker functioneel, zie je weinig op), maar deze was toch wel errug leuk. Heb er ongeveer een half uur mee voor de spiegel staan draaien en uiteindelijk heb ik 'm toch gekocht! 't Is ff wennen, maar ik heb er gisteren al mee gereden en het staat toch wel errug goed, al zeg ik het zelf.

Hihi, sta ik straks op de manege bekend als als 'dat meisje met dat roze jasje'... *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 15:06

ieehhheeeee doe je 'm ook aan naar Amsterdam? daar is namelijk een bekende scater bij de It in de buurt. Je kleurt vast mooi bij zijn felroselaklerenstring *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Ik heb ook wel wat dingen in felle kleuren vind het vaak wel leuk! al ga ik wel wat meer naar de groene rijbroeken etc toe

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 15:14

ik ga meestal naar stal met donkere kleuren alleen had ik afgelopen zaterdag mn witte gympies aan die nu bruin zijn!!! *LOL*

Love you all!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 18:46

Hihi, en ik als 't meisje met de fel-blauwe rijbroek. Tenminste vanaf nu het meisje met de fel-blauwe rijbroek en bordeauxrode rijbroek. *grin*

BTW: ik heb dus een bordeauxrode rijbroek gekocht en ook nog mooie spoortjes. Dus ikke ben helemaal blij Party!!

Knuf

nikki_oud
Berichten: 129
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 19:00

hoi karin
jij woont dus ook in utrecht? waar staat het paard van je zusje? (heb effe je profiel gelezen) ik kom ook altijd bij horseland...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 19:39

ow, dan kan ik mijn roze fleece ook zonder me te schamen aan doen!
Ik loop de laatste tijd echt zeer fanatiek hard, en al die wijde kleren gingen me toch irriteren. Grrrr... zit echt voor geen meter. Dus ik ging naar de sportzaak, en zocht een wit nike t-shirt uit, met een vaag turqoise hookipa t-shirt, en toen moest ik nog iets voor er over... Getailleerde fleece, en in mijn maat hadden ze alleen maar eentje in het fuchsia. Nou, je kunt je lol weer op, was echt lachen. Met mijn gele regenjasje door de buurt rennen. Nu gaat mijn mammie me nog sponsoren met een onwijs gave o'neill zomerjas zegt ze.
Nu kunnen we lekker samen in het roze rondrennen!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


nikki_oud
Berichten: 129
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 20:59

jullie zitten wel te zeuren over een rose bodywarmer...
maar m'n zusje.... hahahahaha
die heeft h'r haar echt knal rose!!! dan een super knal rose jasje, en licht rose shirtje, rose oogschaduw en wit met rose schoenen!! haha helemaal in het rose dus... wel tof hoor! Cool

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:00

cool!! ik wil een foto zien!! knal rose haren.. echt cool!! Lachen heeft mijn zus ook gehad! Party!!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:01

hahah blondje
Stay Cool Have Blond Hair
_________________
Je paard is je beste vriend hij is er altijd voor je.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: IHWtje op 2001-04-29 21:02 ]</font>

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:03

Party!! hehe Cool

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:05

mayo d'r rijbroek nou die is echt heel erg fel blauw ik wou er ook zo een maar die waren alleen in kindermaten (*grijz*) dat vond ik wel jammer (mayo weet wel waarom er *grijnz* staat)

er is een meisje bij mij op school die heeft haar haar roze geverft met paarse plukjes dat ziet er echt niet uit

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:16

heb m ook geizen, hij is echt het boktachtergrondkleurtje... dus dat is Mayo's boktoutfit denk ik...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:52

Mayo stormde Zaterdag ook gelijk opde kinderafdeling af hihihihi. Trouwens wel jaloers die broeken zijn veeeeeeeel goedkoper als die van volwassen mensen Schijnheilig .

Nikke ik zag dat je in utrecht woont waar rij je zelf ?? Karin rijdt mijn paard 2x in de week en die staat op Zilfia's Hoeve te Houten.

Ik voel een minimeeting komen ?????

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:56

mini meeting richting apeldoorn??
ah toe wil weer eens vreemde mensen ontmoeten. kim en natie worden zo saai en tovi al helemaal stommem MKZ schiet ook ie op he valt nu weinig te beleven in A
maar klinkt wel heel stoer een roze bodywarmer ik heb ook een nieuwe jas nodig weet alleen niet wat ik wil hebbuh precies

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 22:00

Een paar maanden geleden had ik mijn haar ook roze geverfd. Echt heel cool was het. Het moest eigelijk rood zijn, maar het werd roze. Ach, wel leuk haha. Binnenkort weer een leuke andere kleur *LOL* *LOL*

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 22:12

Mrjolein na het bokt weekend kunnen Mayo, Karin en ik wel een keer die kant uitkomen en een toer door Apeldoorn maken en alle paardjes zien.

Zucht wordt een drukke dag want jullie zijn met zo veeeeeeeeeeel..... Party!!

Gr pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 22:15

ja maar wordt ook heeeeeeeeel geselie
hopen dat de MKZ dan over is want dan kunnen jullie ook bij maaike der ponies kijken en bij kim die zijn namelijk ook heel geselie

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 22:17

Citaat:
Op 2001-04-29 22:12, schreef Prisca:
Mrjolein na het bokt weekend kunnen Mayo, Karin en ik wel een keer die kant uitkomen en een toer door Apeldoorn maken en alle paardjes zien.

Zucht wordt een drukke dag want jullie zijn met zo veeeeeeeeeeel..... Party!!

Gr pris




mag ik niet mee????????? ik wil ailin zien

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 22:36

Heb ik ook gehad hihi...ik wilde mijn haar koperrood hebben maar het werd...ORANJE!!! En het was permanente verf Lips are sealed maar na een wenningperiode vond ik het wel leuk staan!

Een vriendin van mij heeft een KNALroze rijbroek hihi...is wel een geinig kleurtje maar om der zelf in te gaan lopen...misschien als ik een gekke bui heb *LOL* Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 22:47

ik wil wel een fel roze sjabrak weet iemand waar ik dit kan kopen??

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 22:50

hebben ze vast wel bij een ruitersportzaak Verward misschien kunnen ze m anders bestellen!?

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 22:59

ik heb overal gezocht kon/kan er nergens een vinden en ze wouden ook niet bestellen
ik heb wel een paarse met een roze randje

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 23:51

Dacht dat ik revolutionair was met de blondere highlights in m'n haar. kan dus erger!!

verder houd ik ook wel van felle kleurtjes. Had je ze vorig jaar op federatiekamp moeten zien kijken toen ik daar aankwam in m'n knalrooie broekie.....ze dachten echt dat ik van mars kwam. Maar ja, dat waren ook friezen hè (DUIK)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 01:33

Haha, lachen zo'n topic over kleurtjes! Ik vind Mayo's knalblauwe rijbroek ook errug gaaf hoor, je herkent haar heel makkelijk. Ze had dinsdag binnen les en ik was in de buitenmanege aan het rijden, maar ik kon haar heel goed volgen, zelfs nog met 2 ruiten van de kantine ertussen! *LOL*

Laui, mijn bodywarmertje is ook van fleece. Lekker zacht en knalroze! Leuk, gaan we lekker een keer samen trainen, jij hardlopen en ik op de skates, allebei in het knalroze!

Nikki, het paard van m'n zusje staat niet in Utrecht maar bij paps & mams in Twente. Ik kom daar oorspronkelijk dus ook vandaan, maar ik woon sinds '92 in Utrecht, ben daar gaan studeren en vervolgens gebleven... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

nikki_oud
Berichten: 129
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 13:41

Prisca, ik heb op groenestijn gereden, en mijn zusje rijdt bij stal van brenk.
Ik ben 1x bij silfia's hoeve geweest, wel mooi daar joh!
Mijn vriendin gaat daar op paardrijles, dus ik zal er denk ik wel vaker gaan komen? ik wou er eerst ook privelessen nemen (dressuur), heel af en toe gewoon, zijn die privelessen een beetje goed daar?
maar we kunnen wel een keer afspreken?
groetjes nikki


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dennis, desireeee_x, nessinator, Vagabondo en 89 bezoekers