Startlijsten SGW Gorssel online

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Startlijsten SGW Gorssel online

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 12:14

JIppie! Haha!
Te bekijken op startlijsten.nl of via de eigen site van Semper Fidelis.

Ik heb prachtige tijden!

Op zaterdag, L-paarden: dressuur om 12.28 in ring 5, springen om 14.32 en cross om 15.02.

Zondag B-paarden: dressuur om 10.48 in ring 11, springen om 12.56 en cross om 13.26. Ik heb er zin in!

P.s. wist niet meer of er een topic over Gorssel was, heb gezocht maar niets gevonden, dus maar even een nieuw geopend. Schijnheilig


SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 12:42

Dit zijn mijn tijden:

Pico, ring 11: dressuur om 8.32, springen om 12.28 en cross om 12.58.

Rex, ring 13: dressuur om 11.26, springen om 14.58 en cross om 15.28.


Na de eerste keer dressuren heb ik mooi de tijd om de cross te lopen. Ik heb eigenlijk ook best wel ideale tijden, niks zit vlak op elkaar dus ook nog tijd om even te kletsen met iedereen en koffie te drinken! (ook wel fijn voor mijn moeder, die rent zo vaak heen en weer dat ze vaak vermoeider is na zo'n dag dan ik Bloos! )

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 12:54

Najaah.. ik heb me startcoupon 2 maanden terug al opgestuurd en ik sta er niet op... en mensen bij ons op stal hebben zich 2 weken terug opgegeven en die staan er wel op Verward

Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 13:02

JECKYLL schreef:
Najaah.. ik heb me startcoupon 2 maanden terug al opgestuurd en ik sta er niet op... en mensen bij ons op stal hebben zich 2 weken terug opgegeven en die staan er wel op Verward


Gelijk bellen met het secretariaat! *LOL*

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:04

Heb ik net gedaan... ze hebben me coupon wel gevonden maar ze vond het raar dat ik er niet op stond.. ik moest vanavond nog eens terugbellen dan kon ze gaan bekijken waarom ik er niet op stond en of er nog een plekje voor me was.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:09

Er was al een eerder topic, maar daar heb ik maar even de datum bij weggehaald zodat Gorssel nu alleen via dit topic op de kalender staat. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:13

Hmpf... ben op mijn werk en kan de starttijden niet openen (comp. afgesloten voor downloden...) dan vanavond laat maar Tong uitsteken

'Don't let it be forgot, that once there was a spot,
for one brief shining moment that was known as Camelot'
SGWay of Life's Miss Marple

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:22

Okeee ik sta er nu wel op... Ik start zondag in het L paarden..
ring 9: dr. 9:04, sp. 11:02, cr. 11:32

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:22

MissM schreef:
Hmpf... ben op mijn werk en kan de starttijden niet openen (comp. afgesloten voor downloden...) dan vanavond laat maar Tong uitsteken


Zal ik even voor je kijken? Knipoog

Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 13:26

Had ik ook al gedaan, maar omdat ik niet weet hoe missmarple echt heet heb ik het niet kunnen vinden. Heb ook op de naam van je paard gezocht bij de B-paarden maar da's ook niet gelukt. Er staan wel een aantal deelnemer waar de naam van het paard niet vermeld is.

Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 13:27

Gomir, jij zit ook bij mij in de ring zondag! Leuk! In Gorssel hebben we elkaar voor het eerst ontmoet en nu zijn we concullega's daar!

MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:58

Met dank aan Simmie OK dan!

Je start op zondag in het B-paarden. Je startnummer is 96 en je rijdt in ring 12. Je moet om 9.18 uur dressuren, om 13.32 uur springen en om 14.02 uur de cross in.

Hoef ik dus niet zo idioot vroeg weg (6.30 uur) en zijn we ook niet zo laat terug!

'Don't let it be forgot, that once there was a spot,
for one brief shining moment that was known as Camelot'
SGWay of Life's Miss Marple

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 14:13

Simmie schreef:
Gomir, jij zit ook bij mij in de ring zondag! Leuk! In Gorssel hebben we elkaar voor het eerst ontmoet en nu zijn we concullega's daar!


Dat zijn dan al 3 bokkers tegen elkaar in ring 11 Knipoog Haha!

Ik zal geen gooi doen naar de prijzen, het wordt pas zijn tweede cross....komen jullie alweer goed weg Tong uitsteken Tong uitsteken

Veel succes iedereen!

Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 14:20

marieketencate schreef:
Dat zijn dan al 3 bokkers tegen elkaar in ring 11 Knipoog Haha!

Ik zal geen gooi doen naar de prijzen, het wordt pas zijn tweede cross....komen jullie alweer goed weg Tong uitsteken Tong uitsteken

Veel succes iedereen!



Ha ha, doe maar een gooi hoor! Ik heb pas 4 crossen gereden met die van mij waarvan 1 foutloos en de rest met 1 weigering, dusseh..........

Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 14:23

MissM schreef:
Met dank aan Simmie OK dan!



Geen dank hoor! Graag gedaan, was kleine moeite!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:27

Jah hierzo mijn starttijden!
Allebei de paarden op zondag (degene die zaterdag starten in de L of komen kijken, ik zit bij de steeple/punt combinatie te fluiten!)

Lucky Lady L paarden:
startnr 6 ring 8 drs 8.10 spr 10.16 cross 10.46

Le Cheval B paarden:
startnr 146 ring 13 drs 12.22 spr 15.12 cross 15.42

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:35

Pablo gaat niet mee, nog niet helemaal fit Verdrietig Raimaer staat op de wachtlijst voor het B.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 19:46

Ah jammer Lielle dat Pablo niet mee kan... hopen dat Raimaer nog op de lijst komt!

Simmie, ik ga je aanmoedigen zaterdag in de L!!!!!!! En je natuurlijk op de film zetten niet te vergeten!:D

Ik heb erom gevraagd beide paarden op 1 dag te starten, kan ik zaterdag heerlijk de hele dag bij een hindernis zitten (en wat voor 1, de steeple-punt combinatie is zeker niet de makkelijkste hindernis).

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 20:16

Ik heb even een lijstje gemaakt met de deelnemende bokkers in Gorssel (kijkers, jullie moeten je even melden, dan kunnen we meeten!)

Zaterdag:
Simmie klasse L nr 123

Zondag:
Chantal_cs klasse L nr 6
Jeckyll klasse L nr 29
Marieketencate klasse B nr 64
Simmie klasse B nr 78
Gomir klasse B nr 88
MissM klasse B nr 96
Marieketencate klasse B nr 139
Chantal_cs klasse B nr 146
Lielle klasse B wachtlijst


SGW Gorssel zit echt bomvol dit jaar, op zaterdag 194 starters en op zondag 199 starters!!!!!!! Ben er erg blij mee, goed voor de vereniging.... Haha! Nu wel hopen op mooi weer natuurlijk...

Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 21:03

chantal_cs schreef:
Ah jammer Lielle dat Pablo niet mee kan... hopen dat Raimaer nog op de lijst komt!

Simmie, ik ga je aanmoedigen zaterdag in de L!!!!!!! En je natuurlijk op de film zetten niet te vergeten!:D

Ik heb erom gevraagd beide paarden op 1 dag te starten, kan ik zaterdag heerlijk de hele dag bij een hindernis zitten (en wat voor 1, de steeple-punt combinatie is zeker niet de makkelijkste hindernis).


Ben benieuwd naar die hindernis Chantal! In gorssel heb ik nog geen L gereden, dus die hindernis is nieuw voor mij. Leuk als je een stukje kunt filmen! Moet ik extra mijn best doen op die hindernis en dat met mijn bloedje dat soms springt als een hert! Schijnheilig


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 21:06

Die hindernis gaat je lukken Simmie, en anders neem je gewoon het alternatief, kun je mooi steepletjes springen! Die springen altijd fijn! Ik ga zekers alles op de film zetten van je hoor! Ik zal is even kijken of ik ergens een fototje heb van die steeple-punt hindernis, en anders ga ik die van de week nog maken! (wss dit weekend)

Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 21:25

Dat zou toppie zijn chantal. Op zich heb ik geen problemen met een punt springen. Heb je die punt in Leidschendam gezien? Die vond ik wel heftig voor het L. Behoorlijk aan de maat en een heel smal stuk om over te springen. Maar ik wacht jou foto wel even af!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 21:53

Ik heb die punt van Leidschendam alleen vanaf de foto gezien.
Ik kan wel even een beschrijving geven van de puntjes in Gorssel, maar weet zo niet welke klasses welke lijnen hebben, weet alleen dat ik vorig jaar in het Z pony's als rechtstreekse route 2 puntjes had en als alternatief 2 steeples met allemaal bochten ertussendoor en in het B paarden alleen 1 steeple.

Je hebt in Gorssel een combinatiesprong van 2 puntjes. De puntjes hebben bovenop gevuld met water en hebben aan de linkerzijde direkt er vast aan een steeple hindernis.
Het is een beetje moeilijk uit te leggen zo helaas, ik zal zsm een foto maken, als de hindernis er al weer staat tenminste. Zondag is er crosslopen voor de vereniging dus dan staat ie er zowiezo.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 23:58

Die staan redelijk aan het begin van de cross op het open veld of zit ik helemaal verkeerd Chantal Verward
Daar ving ik vorig jaar een vlieg in mijn oog, ben toen nog gaan stappen langs het spoor om dat rotding eruit te peuteren Clown

Flap mocht in het B gewoon over de heg, maar wat keek die naar dat water *LOL*


Ik ga mijn tijden even kijken, hoef iig niet meer te stressen of ik er wel op sta Haha! Lang leve bokt!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 00:07

Mooie tijden

12.08 dressuren(na iemand waar ik crosstraining mee heb gehad, altijd gezellig) en dan om 13.16 springen en 13.46 crossen.
Dat wordt dus wel voor de dressuur al de cross verkennen Wil denk ik rond negen uur op het terrein zijn(is wsl wel weer een stukje lopen naar de start), dus dat wordt half zeven vertrekken van stal.
Lekker, vorig jaar in Gorssel hadden ze me ook een beetje aan het einde van de dressuur gezet en in Vasse hielden ze vorig jaar ook al zo mooi rekening met mijn reistijd OK dan!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers