na een lange tijd rust, Quentin weer @ work!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

na een lange tijd rust, Quentin weer @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 20:12

Quentin had al ruim 6 weken stilgestaan omdat ik niet mocht rijden, toen hij na 3x te hebben gereden schrok terwijl hij aan de longe zat(bijgezet) flink ging hangen en zn mondhoek scheurde, om dat te laten genezen kreeg hij 2 weken geen bit in, toen wilde ik weer gaan rijden, stond hij ineens kreupel, weer een week later is hij dan eindelijk weer @ work.
afgelopen zondag had ik er voor t eerst weer opgezeten tijdens een buitenrit samen met tessya van bokt (foto's komen strax nog op ITP ) en vandaag zouden we weer gaan buitenrijden maar helaas is Jolie nu kreupel, dus heb ik Q gelongeerd met pessoa, dat was wel weer eventjes wennen voor hem Haha!

hier staat ie nog lekker te genieten van het zonnetje....(vlekken op zn lijf zijn vliegenspray)
Afbeelding

het eerste stapje....
Afbeelding

eerste drafje
Afbeelding

en een galopje
Afbeelding

nu is ie losgewerkt, en kan hij echt aan het werk ~~}>

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

sorry voor de scheve foto's, longeren&foto's maken tegelijk gaat soms wat moeizaam Clown
maar je kan iig zien dat hij weer een beetje aan t werk moet, en dat hij eindelijk wat dikker is geworden, is de rust toch nog ergens goed voor geweest Haha!

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 20:16

zit die pessoa niet heel strak vastgemaakt?? heb er geen verstand van...maar het ziet er uit alsof die naar beneden getrokken wordt. kan zijn dat ik het fout heb Knipoog

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 20:30


Zeebries

Berichten: 2394
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 20:30

Ja, kvind dat lik ook

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 20:31

hey
wat ziet hij er goed uit! Hij is idd wel wat aangekomen Knipoog maar het doet hem goed.
Annetjuh: dit paard geeft na, hij wordt echt niet naar beneden getrokken hoor...
xxx

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 20:33

yulan"]
Ja, kvind dat lik ook
[/quote]

ik gok erop dat je bedoeld dat jij dat eigenlijk ook vind?
op de 1e foto zie je dat hij zn hoofd heel laag kan houden, maar als je naar de 4e foto kijkt, waarop hij achter actiever wordt, zie je dat hij helemaal niet naar beneden wordt getrokken en zn hoofd een stuk hoger heeft, en op de laatste foto zie je zelfs kleine boogjes in de pessoa zitten, dus nee hij staat echt niet te strak.

[quote="KimS schreef:
hey
wat ziet hij er goed uit! Hij is idd wel wat aangekomen Knipoog maar het doet hem goed.
Annetjuh: dit paard geeft na, hij wordt echt niet naar beneden getrokken hoor...
xxx


tnx Lachen t heeft me aardig wat moeite gekost voordat hij wat aan wilde komen, ben dus echt blij dat hij nu wat voller is Haha!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 20:34

Ziet er netjes uit, hij zit inderdaad nog redelijk los voor Q zijn doen;)
Maar na zo'n lange rust mag dat ook zeker wel.
Nou, hopelijk kunnen jullie weer snel aan de gang samen, t ging zo lekker!

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 20:47

Kwijl ziet er goed uit!

PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 20:51

Hij loopt heel erg goed! en wat zet hij zijn benen mooi in draf Kwijl

jessicatjuhh
Berichten: 409
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 20:56

wat een super mooi paardje Kwijl
loopt heel erg netjes

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 20:57

Ziet er heel netjes uit hoor, lekker ontspannen Lachen

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 21:05

Ziet er goed uit zeg:D:D

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 21:24

Q weet niet wat hem overkomt Clown
JE ziet wel dat ie er wwat 'moeite' mee heeft *LOL* <Maar dit komt vast snel weer goed!

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 22:03

ik vind dat het er helemaal niet utiziet dat die naar beneden word getrokken want ik vind het er heel ontspannen uirtzien Haha!

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 23:20

Ziet er wel goed uit hoor, weer een beetje werk aan de winkel voor Q!
Op naar die winstpunten in het Z1!

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 07:44

ziet er super uit, mooi dekje ook *LOL*

gr claudia

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 08:01

Wat een achterhand heeft Q he Haha!
Ziet er goed uit Renske!!! Binnenkort kom ik weer rijden... Ik wil overigens ook wel een keer mee naar buiten als Dee weer wat op conditie is...

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 10:52

fijn dat hij weer helemala lekker ana het werk kan! merk je nu duidelijk vooruit gang nadat harry geweest is?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 15:04

tnx Haha! ben iedere keer als ik hem lekker zie lopen of als ik fijn heb gereden, helemaal trots op hem, en ben blij dat ik hem ondanks een paar jaar van staken en klieren toch heb gehouden Lachen al heb ik altijd gezegd ik rij hem naar het Z en dan mag ie weg, maar ach, je bent pas echt Z als je een winspunt hebt, en na 3x starten in het Z1 heb ik die nog niet.
al denk ik niet dat ie echt weggaat, wil eigenlijk de Z2 halen met hem en dan ook kur op muziek gaan rijden dus ik heb iets om naar toe te trainen de komende jaren Knipoog

moniek, ons mam ging dee gister of vanavond rijden zei ze(of dat ook echt gebeurd moet je altijd maar weer afwachten Clown ) en als je dan de komende week een paar keer rijdt/longeert en ons mam doet er ook nog wat mee kunnen we volgend weekend ofzo wel naar buiten hoor! ze is in principe fit genoeg(heeft 1 of 2 weekjes weinig gedaan maar daarvoor was ze wel redelijk goed op conditie) maar ik ben altijd bang dat ik haar toch teveel belast en ze is al 19 dus ben ik liever iets te voorzichtig.
en als marjolein meegaat met jolie als die beter is of met oso is het al snel een buitenrit van anderhalf uur ofzo, of we gaan naar de bokkenrijder, misschien gaan er nog wel stalgenootjes van marjolein mee ofzo en dat is een goed uur/anderhalf uur heen, en ook weer terug dus dan moet ze wel echt fit zijn

Nimber: ik merkte toen ik de 1e keer weer op Q ging zitten, na die 6 weken rust, dat hij soepel was, hij liep ook braaf zn rondjes in de bak zonder gestaak of gesteiger, rechtsom was niet zo lastig als anders en ik had op beide teugels evenveel druk, zowel linksom als rechtsom, terwijl ik had verwacht na 6 weken rust dat ik hem helemaal niet nageeflijk kon rijden of zou kunnen sturen en dat hij door zn stijfheid en luiheid flink zou staken, maar het viel 100% mee!
hij is er dus zeker op vooruit gegaan Haha!

als harrie over een tijdje weer op die stal is, laat ik Q ook nog een keer nakijken, beter dat harrie een keer kijkt en er is nix te vinden, dan dat Q weer helemaal vast gaat zitten

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 15:25

wat ziet hij er goed uit . Zeker na zo lang rust. Loopt lekker hoor .

joepje

Berichten: 554
Geregistreerd: 16-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 15:29

wat een super paard!!
Ik longeer ook vaak met pessaoteugel,
ik vind het een uitkomst!
Q loopt echt lekker ontspannen, en hij macheerd haast! OK dan!

irene15
Berichten: 124
Geregistreerd: 11-08-04
Woonplaats: hulshorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 17:22

wat een leukerd! ik doe ook vaak longeren met de passoa en ik vind het echt een super ding!
vooral op die laatste foto zie je dat de passoa helemaal los hangt! super dus!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 11:05

tnx Haha!

ik ga vandaag of morgen buitenrijden dan mag ie nog ff lekker relaxen en vanaf volgend weekend heb ik weer les dus dan gaat hij weer echt aan t werk, hoop binnenkort dus ook @work rijfoto's te hebben Lachen