AMEV/HIPPO Cup deelname

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

AMEV/HIPPO Cup deelname

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 21:05

Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die wel eens hebben deelgenomen aan selectiewedstrijden om de AMEV/HIPPO cup Z2 dressuur.

Heeft het zin om je daar als amateurtje voor in te schrijven of worden profs zo weer zo altijd 1e??

Er stond toevallig een lijstje nu in de Paard en Sport en op zich is het wel weer een uitdaging om daar aan mee te doen, maar ik heb natuurlijk geen zin om laatste te worden.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 22:25

Of je nu prof bent of niet, goed rijden is goed rijden. Waarom zou jij geen kans maken? Een amateurtje kan ook een hele goed ruiter zijn! Ik dacht dat je aardig kon sturen met Fitz als ik zo afentoe je wedstrijdverslagen hier lees Knipoog

Kun je anders niet opzoeken wat voor een punten er zoal worden gehaald tijdens die wedstrijden? Als jij denkt dat jezelf ook in staat bent zulke punten te scoren dan zou ik zeker meedoen! Lijkt me hartstikke gaaf zo`n uitdaging!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 01:30

ik heb ook met heldin een paar keer meegedaan, maar daar kwam ik niet mee door. Alleen nr. 1 gaat door naar de halve finale, dus het is best moeilijk...maar wie niet waagt, wie niet wint, zeg ik altijd maar. Met lethal wil ik ook een slectie meerijden en met heldin doe ik op almelo mee (ben er dan toch)..

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 07:57

Die profs rijden toch ook op gewone wedstrijden? Dus als je daat scoort, dan moet dat toch ook in de amev-cup. Jury's mogen toch niet anders jureren omdat er in enen 'cup' aanhangt Schijnheilig . Gewoon doen, al is het alleen maar voor de ervaring en als je dan goed scoort is het helemaal geweldig leuk *LOL*