Paardenstrand bij de Vlietlanden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Paardenstrand bij de Vlietlanden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 16:41

Een meisje van stal was met dr paard op het mensenstrand bij de Vlietlanden. Toen kwam er politie en die zei dat ze daar niet mocht komen (ze deed net alsof ze dat niet wist en zei dat ze nieuw was in het gebied Tong uitsteken) maar dat er een speciaal paardenstrand was. Het was aan de andere kant had de politie gezegd maar waar het nou precies is vraag ik me nu dus af. Ik heb nog nooit gehoord dat dat er is, iemand die weet waar het is???

Gamble



_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 18:10

Oh ik heb inmiddels al gehoord dat het een strandje is met allemaal grote stenen waar je paard niet eens op kan lopen Scheve mond

Gamble

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 19:35

Ja dat is dat stukje stenen bij het ruiterpad denk ik wat vrij vlak te water gaat.

Minder is dat t heel afgelegen is (als je verzuipt ziet niemand t), dat je paard de stenen niet fijn vindt en dat er ALTIJD vissers zitten (en t zijn maar hele smalle stukjes, dus als er een visser zit kan je gelijk t water niet meer in).

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 19:51

Myra1 schreef:
Ja dat is dat stukje stenen bij het ruiterpad denk ik wat vrij vlak te water gaat.

Minder is dat t heel afgelegen is (als je verzuipt ziet niemand t), dat je paard de stenen niet fijn vindt en dat er ALTIJD vissers zitten (en t zijn maar hele smalle stukjes, dus als er een visser zit kan je gelijk t water niet meer in).

Dan weet ik denk ik al waar je bedoeld. Als je dat hele rechte stuk op die dijk heb gehad en dan het ruiterpad rechts aanhoud dan rijd je langs het water en heb je allemaal van die kleine smalle stukjes met steentjes. Je kan daar ook een boot aanleggen geloof ik. Ik ben er 1 keer geweest en toen waren er wel wat vissers en ik ben een breder stukje tegen gekomen dus dan zal dat wel het 'paardenstrand' zijn. Je kan daar nu trouwens niet meer heen omdat het afgesoten is ivm instortingsgevaar van de oevers.

Gamble


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers