Wat vind jij het belachelijkste in een soap?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Wat vind jij het belachelijkste in een soap?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 17:57

Okee, ik kijk altijd naar The Bold and the Beautifull Bloos! (grin)
en ik moet toch wel zeggen, de verhaallijn van nu slaat toch wel alles. Ik bedoel Brooke; je eerste liefde is de oudste zoon van het gezin, vervolgens scheid je van hem en ga je ervandoor met zijn vader; vervolgens met zijn broer en alsof dat alles nog niet genoeg is: je wordt zwanger van je SCHOONZOON en dénkt nieteens over een abortus maar wil het kind absoluut houden.

Rolleyes Dat is zelfs voor mijn begrippen iets te veel soapie zeg. Beetje jammer dat het zo ongeloofwaardig aan het worden is. En voor de mensen die het vandaag gezien hebben: als de board meetings bij mij in het bedrijf zo verliepen zou het wel heel simpel zijn allemaal (en zouden wij failliet zijn denk ik *LOL* )
Iemand nog een sterke verhaallijn te vertellen waarvan jij dacht: Jáaaaa hoor...??!!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 17:59

ja dat van brooke is nu wel heeeeeel erg!
*LOL*
maar ik vind het wel grappig Knipoog

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:00

GTST.. Ik weet niet meer precies wat, maar op een gegeven moment werd het zoooo ongeloofwaardig dat ik er echt niet meer tegen kon om het te kijken Haha!
Maar dat is zowiezo wel vaak bij soaps. Het is zo voorspelbaar en langdradig..

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:01

Days of our lives
haha, dat slaat echt nooit ergens op gewoon..die hele serie Nagelbijten / Gniffelen
maar toch wel knap verzonnen Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:01

Waar ik met telkens weer over verbaas is dat hun sochtends allemaal wakker worden met de haren in de plooi en het gezicht strak gelakt....... dat lukt mij nou nooit!

ook mooi vind ik dat de kinderen ouder en ouder worden maar de pappas en mammas allemaal hun jeugdige look bewaren.

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:03

Haha ja inderdaad Gijsenkim
Ik kijk As the world turns zo eens af en toe...
na 2 weken zijn die kinderen al een half jaar ouder en de ouders spelen al 10 jaar in de serie en zijn nog geen 2 jaar ouder geworden Haha!

Wantoke

Berichten: 31
Geregistreerd: 23-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:05

Dat heb je bijna in elke soap denk ik.
De regisseurs moeten het toch "spannend" houden zodat de kijkcijfers niet omlaag gaan!
Maar wat mij altijd zo opvalt is dat vele acteurs en actrisses (vooral bij ons in de vlaamse soapjes) zo verschrikkelijk onnatuurlijk gaan acteren.
Het lijkt wel of ze elk moment hun nieuwjaarsbrief gaan voorlezen. Verward

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:06

_Kruimeltje schreef:
Days of our lives
haha, dat slaat echt nooit ergens op gewoon..die hele serie Nagelbijten / Gniffelen
maar toch wel knap verzonnen Haha!

Jaaa!!! I love Days Cool Zo héérlijk onwaarschijnlijk, maar je wilt het blijven volgen Schijnheilig
Ik kijk het nu dubbel Bloos, op Yorin en op België.... zit veel tijd tussen, maarja Knipoog

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:08

ohh ja GTST : dat benjamin dood ging... wahhaha hoe het gebracht werd... *LOL*

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:09

Ik heb GTST 6 jaar geleden 2 jaar lang gevolgd. En toen werd het zo ongeloofwaardig, dat ik het niet meer kijk. Mensen raken verlamt, en staan ineens weer op. Verdwijnen en leven op eens weer...
Maar volgens mij is dat met elke soap, verzin maar eens meer als 10 jaar lang een verhaal.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:11

Op het moment erger ik me doooood aan GTST. (En toch kijk ik het nog steeds Bloos ).
Neem nou het aantal 'invaliden' wat ineens weer kan lopen: Robert, Ludo en nu Charlie weer. Als ze zo nodig iemand in een rolstoel willen laten belanden, moeten ze het wel realistisch houden. Ik zou het echt niet leuk vinden als ik echt in een rolstoel zou zitten, nooit meer zou kunnen lopen en in GTST is de derde persoon die in een rolstoel zit weer helemaal genezen en kan ineens weer lopen... Rolleyes

Of Ludo die blind was, en ineens weer kan zien.

Of Benjamin die hardstikke dood is en nu als geest rondwaant in GTST. Om je dood te lachen.

Of de ernstige branden die de woonhuizen van zowat de hele cast verwoesten...Nu in Scala, waar ook de helft woont, een paar jaar geleden dat hotel van Anita (Hotel Dendermonde), waar ook bijna iedereen woonde...

En over het aantal ontvoeringen met goede afloop maar niet te spreken...

Maar goed. Ik volg het al zo lang dat het een gewoonte is geworden. En ach, het is best lachwekkend als je er zo over nadenkt. Dat die mensen nog niet gillend gek in een tehuis zijn opgenomen verbaast me...wat hebben die al een vreselijke dingen moeten doorstaan in hun leven... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:11

Wat ik altijd heel knap vind in Amerikaanse soaps is dat ze altijd sex hebben met hun kleren aan Haha!
Ook heb ik al eens een bevalling gezien waarbij de moeder de broek nog aan had, ze hadden er heel discreet een dekentje overheen gelegd maar je zag gewoon de broekspijpen Verward

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:12

Ik meen het begin van Days of our Lives: Dat er iemand schijndood was, ze was gedrogeerd door een of andere etterbak en kon gewoon horen, maar iedereen dacht dat ze dood was en zij lag erbij terwijl haar begrafenis gepland werd Haha!:D

En de James Stenbeck-lijn in ATWT... Die man is volgens mij al zes keer doodgeschoten/gestoken/gewurgd Haha!

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:13

De verhaallijn in de soaps draven door. Ik ben met het kijken maar gestopt, want het wordt wel heel erg ongeloofwaardig.
Dan besteed ik liever die tijd aan andere dingen!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:13

Ilindra schreef:
Wat ik altijd heel knap vind in Amerikaanse soaps is dat ze altijd sex hebben met hun kleren aan Haha!
Ook heb ik al eens een bevalling gezien waarbij de moeder de broek nog aan had, ze hadden er heel discreet een dekentje overheen gelegd maar je zag gewoon de broekspijpen Verward



In ieder geval hebben ze ALTIJD de lakens ertussen Haha! Haha! Haha! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:14

Ik vraag me af wanneer Arni weer terugkomt Haha! Haha! Haha!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:16

Arnie's lijk hebben ze nooit gevonden dus het kan nog ja Haha!

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:16

Ja die verhaallijn van Arni hebben ze altijd open gelaten...
moet eerlijk zeggen dat ik al 3 jaar geen GTST meer heb gezien
maar veel kan ik niet gemist hebben Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:23

Ik kijk eens per kwartaal en dan ben ik weer helemaal bij Haha! Haha! Haha! Alleen de kids zijn wat ouder geworden

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:42

gijsenkim schreef:
Ik vraag me af wanneer Arni weer terugkomt Haha! Haha! Haha!

Ik heb wel gehoord dat lotje (zusje van arni) weer terug komt ofzo. Of ik moet het verkeerd begrepen hebben Bloos
Ik volg het zo af en toe, maar kijk nu meer naar as the world turns als naar GTST, daar gebeurt elk jaar zowat weer hetzelfde

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:45

In ATWT als Lily weer eens gevangen zit op Malta en Holden haar weer komt redden...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:50

GTST, leuk iets hoor, zag het toevallig van de week nadat ik het weet ik veel hoe lang niet meer gezien had, en ze waren nog steeds met dezelfde dingen bezig als toen ik hem voor het laatst zag Tong uitsteken

Verder zoals G&K zegt, ze zien er zo beeldig uit als ze wakker worden.
Als ze iemand ontmoeten en afspreken elkaar te bellen, weet opeens iedereen elkaars telefoonnummer want die wordt nooit uitgewisseld.
Afspreken doen ze in de Rozenboom, ergens op de dag want ene tijd zeggen ze er nooit bij.....hoop wachtenden in de Rozenboom Haha!

Tsja....de hele cast likt elkaar helemaal af voordat er een nieuwe in de serie komt, maar dat schijnt normaal te zijn

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:51

Justy schreef:
Arnie's lijk hebben ze nooit gevonden dus het kan nog ja Haha!

Ik hoop wel dat hij terugkomt, lachen man! *LOL*
Sowieso moeten er een hoop van de oude cast weer terug komen, de nieuwere soapies vind ik zelf wat minder...
De oude garde vind ik echt lachen, maar voor Harmsen is het echt hoog tijd om op te stappen...

En die arme Benjamin... Van mij had niet hij maar die ellendige Laura het loodje mogen leggen...

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 19:02

GTST.
maar volg het nu steeds minder.
Het word zo voorspelbaar!

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 19:03

Citaat:
Iemand nog een sterke verhaallijn te vertellen waarvan jij dacht: Jáaaaa hoor...??!!


In Days of Our Lives was er ooit eens eentje bezeten door de duivel... Ik heb nog nooit zo hard gelachen....