Een rib uit mijn lijf...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Een rib uit mijn lijf...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:18

Voor lucky koop ik heel snel en graag nieuwe dekjes enzo maar voor mezelf geen rijkleding want die zijn dan weer te duur.. Nu is mijn broek echt wel versleten (lees: gaten zaten erin) en had ik netjesgeld gevraagd voor mijn verjaardag voor een nieuwe rijbroek. Nu wilde ik eens een keer een goeie en geen eurostar want die broeken zijn niks bij mij Boos!

Goed ik naar de winkel en geholpen en ik de maximale prijsklasse genoemd ben ook maar een studentje. Wat kwam eruit de Cavallo champion de duurste die erbij zat Scheve mond E109,95 gelukkig had ik nog een waardebon van E15 maar toch, ik vind het duur!

En dan niet te zeggen dat ik ook nog nieuwe handschoentjes en cap nodig heb Scheve mond

Leuk hoor paardrijden... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:28

Goede rijbroeken kosten inderdaad wat, niet grappig Boos!. Ik heb dan ook niet echt veel rijbroeken. Toch koop ik liever een keer een fatsoenlijke rijbroek voor mezelf, dan nieuwe dekjes voor mijn paard Schijnheilig.

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:29

Wat dat betreft kan je inderdaad beter een andere hobby hebben... Haha!
De paardensport is echt ongelooflijk duur, maar ook omdat je nooit iets voor blijvend koopt, alles is wel weer een keer aan vervanging toe...

Bij een andere sport slijten de spullen ook wel, maar daarbij heb je gewoon niet zo veel zooi nodig... Clown
En het is vaak nog goedkoper ook...

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 11:28

Idd, goede rijbroeken met kwaliteit zijn altijd zo duur...
Maar ik ben eigenlijk hetzelfde als jou, koop ook altijd heel gauw nieuwe dekjes of wat anders, maar nooit is sparen ofzo voor wat nieuws voor mezelf, dus bijv. een rijbroek...

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 14:38

daarom rijd ik ook vanaf nu met spijkerbroeken.
met engels rijdeng ing het altijd schuren, maar met het westernrijden niet,

voor de les moet ik trouwens nog even een wrangler kopen, tot nu toe gebruik ik andere oude spijkerbroeken, maar ik denk dat wranglers beter zitten.

maar tka, alles is duur, kijk maar eens rond in de ruitersportzaak.

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 15:46

ik heb geloof ik zo'n 12 rijbroeken, maar koop de duurdere versies 2de hands. 40 euro voor een mooie Pikeur waar niets mis mee is Lachen scheelt zo 100 euro per broek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:02

Idd kan je soms voor een leuk bedrag een 2e hands broek kopen op een 2e hands ruiterbeurs bij een manege/vereniging. En natuurlijk ook andere paardenspulletjes. Knipoog

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:34

Dr zijn idd dure rijbroeken bij...

Gelukkig valt eurostar nog mee, die broeken passen me ook nog het beste Haha!

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 17:18

Of de uitverkoop in de gaten houden

Ik ben zo'n typetje dat EN kwaliteit EN niet duur wil hebben Haha!
En dat lukt me meestal ook nog!

Het betekent wel dat ik erg veel kijk en vergelijk.

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 17:26

Laatst heb ik ook behoorlijk veel uitgegeven! Ik zocht een dressuurjasje, mijn oude zat niet meer goed. Uiteindelijk ben ik thuis gekomen met een jasje van 219,95 euro. Dat was de enigste die mij goed paste. Heb ik weer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 17:28

Uiteindelijk ben je met een dure rijbroek goedkoper uit omdat ze, meestal, een stuk langer meegaan.
Ik heb een Pikeur van 10 jaar oud die er nog steeds goed uitziet.
Ook mijn 3 jaar oude Cavallo's zijn nog zo goed als nieuw terwijl ik ze vrij intensief gebruik.

Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 22:43

Ik pas nog de kindermaten van Pikeur en Anky. Voor 50 euro heb ik een nieuwe, en een Eurostar (met rondgenaaide zit en steekzakken en mooie stof) voor 65 euro. Dat vind ik ook behoorlijk handig! Haha!

channel

Berichten: 52
Geregistreerd: 27-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 15:29

als je creatief bent kan je 1 legging kopen van een goede stop, en dan zelf de steun er aan naaien! ik rij op een manege en daar hoor ik veel dan meesen zoiets hebben gedaan, en het verschil zie je helemaal niet1

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 15:33


Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 15:34

Pffff ik ken het, verschrikkelijk! In mijn Cavallo van iets meer als een jaar oud zitten ook al grove slijtageplekken, valt me toch tegen van Cavallo eigenlijk Scheve mond

Laatst ook naar de winkel gegaan, geen succes. Geen een die fatsoenlijk paste! En die Cavallo die ik heb, bestond het model niet meer van ofzo... of alleen nog in het zwart, en die kleur wilde ik niet. Bandplooi staat me niet, die met steekzakken al helemaal niet! Ik heb het liefst gewoon met lage taille, en graag met kunstleren zitvlak. Maar kennelijk is dat erg moeilijk te verkrijgen! Verward

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 15:41

Dit herken ik wel... mijn "nieuwste" rijbroek is 3 jaar oud... Ik wil eigenlijk een nieuwe, maar vind ze ookal zo duur. Ik heb Cavallo's en één Horka, maar ze houden zich ook nog erg goed... Kan nog wel even wachten, denk ik dan...

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 18:06

Haha! vind rijbroeken voor me zelf ook altijd te duur, terwijl ik voor Niek dekens koop van 100 euro.

Toch moest het er bij mij ook echt van komen een nieuwe rijbroek. Samen met vriendlief gegaan en hij heeft de helft betaald en ik de andere helft. kwam ik uit op 42 euro. Netjes toch Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 10:04

Ja maar ik baal er gewoon van die eurostarts zitten bij mij gewoon niet en de dure zitten natuurlijk als gegoten. Ze hadden wel broeken in de uitverkoop maar dat waren juist weer van die zomerbroeken en ik moet er juist een die een beetje weerbestendig is aangezien ik geen binnenbak heb..

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 12:08

Ik koop alleen maar rijbroeken in de aanbieding. Heb op dit moment 6 broeken. Van elk soort 2, want ik koop ze vaak 2 voor de prijs van 1 Tong uitsteken Dat scheelt erg veel.