Nou zeg.. :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 17:26

Laatst werd er bij ons op stal maar even tegen mij gezegd dat mijn pony echt helemaal geen wedstrijdpony was (door het baasje van Jordy en Grease) ik was hier dus niet echt blij mee, want mijn schatje kan hoog dressuur lopen en ook nog eens goed springen en is een super pony in SGW. Jordy (erg snel beessie, heeft alleen een mooie galop meer niet, hoofdje omhoog etc) was volgens haar een super sportbeest!! hij was echt een topsporter volgens haar. Ik was dus best wel beledigd eigelijk. Het gaat me er niet om dat m'n pony goed is in de sport enzo.. maar dat ze dat zo even tegen mij zegt kan ik gewoon niet hebben. Als mijn pony dat allemaal niet kon hield ik nog steeds net zo veel van 'm natuurlijk, maar toch vind ik het niet leuk dat ze dat gezegd had hoor Boos!
Sorry.. ik moest het ff kwijt..

_________________
Connemara, een SUPER paardje!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nathalie op 2001-04-29 18:28 ]</font>


Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 17:30

Ja, dat is best banketstaaf van haar om dat zo ff te zeggen. Ook niet echt tactvol waarschijnlijk.

Geen onderschrift.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 17:33

Ik vind het gewoon aso.. van mij mag ze zoiets best denken maar om het dan te zeggen Verdrietig

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 17:43

Ik vind het ook aso.Gewoon niet naar luisteren je hebt overal mensen die denken dat zij het beste zijn.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 17:45

Precies, dat is het beste wat je kunt doen. Gewoon negeren.

Geen onderschrift.

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 17:45

Ja dat is niet leuk Boos! Maar beter dat ze het dan tegen jouw zeggen dan dat ze achter jouw rug om gaan roddelen Boos! Nu heb je namelijk de kans om iets terug te zeggen...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 17:46

Daar zit ook weer wat in, Ineke. Ik hou ook niet van achter mijn rug om geroddel

Geen onderschrift.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 17:47

ja.. zeker.
Maar iedereen praat over haar, dat ze denkt dat ze alles weet maar het niet doet. Ook word ze wel eens ma flodder genoemd *LOL* errug grappig (heeft met d'r uiterlijk te maken raar haar en best dik enzo Lachen )
eigenlijk is ze best een aardig mens maar ze moet gewoon denken en Lips are sealed !!!
ze heeft me wel eens les gegeven.. gewoon als iets niet lukte ging ze me helpen en tips geven.. de eerste keer moest ik zo min mogelijk mijn zweep gebruiken en de andere keer moest ik 'm aanpakken met de zweep.. dus ik dacht echt ja wat moet ik nou!!?? mijn ouders hebben nu ook tegen me gezegd dat ik niet moet doen wat zei zegt maar gewoon wat mij het beste lijkt en wat ik leer bij de lessen bij de rijvereniging..

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 17:48

Daar ben ik het ook mee eens.Als ze het zo graag willen zeggen moeten ze het ook tegen mij doen.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 17:53

Ja, ik ben stiekem wel blij dat ze het tegen mij heeft gezegd ipv het tegen andere mensen te "roddelen"
Maar de reden dat zij vind dat Robin geen sportpony is is omdat hij een 3-takt galop heeft ofzoiets.. zei ze.. en Jordy een 2-takt. Nou, boeiend!! Party!! Ik vind mijn pony lief zoals hij is en of hij nou een 3-takt galop heeft of een 2-takt.. wat boeit mij dat nou!! Party!! maarja...vind het gewoon niet erg leuk dat ze het gezegd heeft Verdrietig

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 17:54

Ze is gewoon jaloers. Niks van aantrekken

Geen onderschrift.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 17:58

Precies Lachen Ik zelf vind Jordy zelfs te lelijk om wedstrijden mee te rijden Schijnheilig
ze heeft dus ook Grease, een arabische volbloed hengst. van 9 jaar waar al 2 jaar ofoz niet meer op gereden was (nu mag ik er zeer binnenkort weer op en er is al een man op geweest) dat beest is erg wild en onrustig en word dus niets mee gedaan.. ik had hem dan allang verkocht aan iemand die hem tenminste iedere dag rijd!! maarja.

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 18:06

Als ik niks met die hengst zou doen had ik hem ook al verkocht, arm kind Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 18:42

Wees blij dat je paard een 3 takt galop heeft, 2 takt is meer iets voor een draf, hihi.

Wel eens aan gedacht dat mevrouw misschien wat jaloers is omdat haar pony niet zo presteert als dat ze had gehoopt??
Hoogmoed komt voor de val he.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 18:51

Ja. misschien is dat ook wel zo. Maar ze hebben Jordy nu pas een maand hoogstens en nog geen wedstrijden gereden. Ze hebben een goedkoop kunststof zadeltje waar ik niet meer dan 100,- voor zou vragen. Ze weten het ras en de leeftijd niet eens van de pony (bij handelaar gekocht) maar het is wel een super sporter!! Verward AHUM Schijnheilig

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 19:01

Nathalie maar doe je nu niet het zelfde als die vrouw? waarom zou een paard waar je leefdtijd en het ras niet van weet geen wedstrijd pony kunnen zijn?
Wel kort door de bocht van die vrouw maar ook van jou.....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 19:04

ik wou al zeggen. Dat takt gedoe. dat klinkt mij als een complete onzinnigheid in de oren. Weet niet wat het zou moeten zijn, of wat het is, maar volgens mij is er iets niet goed als je paard niet de goede takt galop heeft. Dat merk je echt wel zou ik denken! Maar Lov heeft het weer uitgelegd.
Op zich zeggen afkomst, leeftijd en dat soort dingen HELEMAAL niets. No offence, maar of het nou een popi-jopie is of een drollebak, als het maar loopt. En als het niet loopt, tja, dan kan het een Cocktail zijn, of een vullisbakkie, maar dan loopt het niet, en dan zal het ook nooit lopen.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 19:07

Ja ok, sorry kim Lachen maar ze weten nix over die pony geen een wedstrijd gereden dan kun je toch niet meteen zeggen dat het een super sporter is?

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 19:19

jep maar je kan ook niet meteen zeggen dat het er geen is Lachen snappie waar 2 vechten 2 schuld in dit geval ..... Knipoog

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 19:21

nee ok.. maar toch vind ik het stom dat ze dat zo tegen mij zegt!! Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: desireeee_x, Hanneke137, jitskenienke, Talishe, Zunzuncito en 39 bezoekers