welke merken goede kwaliteit

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

welke merken goede kwaliteit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 10:12

hoi,

ik wil graag weten of jullie ervaring hebben met de volgende paardenspullenmerken(zadelmerken), hebben ze een goede kwaliteit of heb je er slechte ervaringen mee? (graag alleen reageren als je er echt ervaring mee hebt en niet alleen omdat je merkjesgeil bent :p)

1) harry's horse

2) ruitergilde

3) imperial riding

4) s&k

5) pagony

6) BR

7) JC

8) Stübben

9) Kieffer

Graag jullie ervaringen met deze merken


Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:14

ik heb wel wat ervaring met harry's horse in de vorm van poetsspullen, en dat is me altijd goed bevallen...
mijn verzorgpaard heeft een kieffer hoofdstel en dat bevalt me ook erg goed. ze zijn wel aardig stevig en heb er nog geen prpblemen mee gehad

voor de rest heb ik wel aardig wat merken zadels gehad, maar kieffer zit nog wel t beste volgens mij.

Ik geloof in draken, kabouters, niet zeurende vrouwen en andere sprookjesfiguren..
Een dagje kinderen blij maken die het niet altijd leuk hebben. http://www.cars4kika.nl
Wie kan ik blij maken update 7

shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:40

sommer zadels Tong uitsteken ik heb er een en hij zit zoooooo lekker
maar weet iemand meschien welk soort het is ??
het is een met een blad zeg maar ook over de kniewrongen heen ..
t is een dressuur
en een 17,5 inch ..
lijkt me leuk om wat meer van mijn zadel te weten want ik kan nergus wat vinden

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:47

1) harry's horse Dekens bevallen goed. 1 borstel had haar uitval (maar hebben een nieuwe gekregen) dekjes bevalt goed. Rijbroek slechte pasvorm (voor mijn dochter dan) Halster bevallen ook goed.

2) ruitergilde 1 rijbroek die wel goed bevalt.

3) imperial ridingmeerdere hoofdstellen van gehad en bevalt wel goed.

4) s&k 1 2ehands zadeldekje van en 1 deken en bevallen beide goed.

5) pagonygeen ervaring mee.

6) BR peesjes en strijklappen vielen bijna uit elkaar (heb de leren junior) zal het wel getroffen hebben met een maandagmorgen produkt Haha! zadeldekje bevalt ook wel goed.

7) JC geen ervaring mee

8) Stübben zadels zitten wel fijn Bloos had vroeger zelf wel stübben, nu een onbekend merk.

9) Kiefferbodyprotector en hoofdstel van USG/Kieffer en bevalt uitstekend.


Ik denk dat het veelal te maken heeft met het onderhoud hoe een zadel/spullen zich houden en tonen. Qua passen voor paard en ruiter gaan de "duurdere" merken er wel mee strijken. Ik ben vanmening dat slecht spul niet echt meer gemaakt wordt.

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:58

1) harry's horse
- Jassen en dekens die ik heb bevallen goed. Waterdichte winterdeken (destijds de stevigste uit de collectie) na 2 seizoenen nog helemaal onbeschadigd. En dat terwijl mijn paard met andere paarden samen loopt (en stoeit Knipoog).

2) ruitergilde
- Heb ik niets van (gehad).

3) imperial riding
- Hier heb ik alleen een neopreen dressuursingel van, maar deze bevalt prima. Kwaliteit lijkt me zeker in orde.

4) s&k
- Heb ik niets van (gehad).

5) pagony
- Regendeken aanwezig, of de kwaliteit goed is kan ik pas over een paar maandjes zeggen, want ik heb hem net. Pasvorm is in ieder geval zeer goed op mijn paard. Deken blijft goed liggen en drukt nergens.

6) BR
- Hier heb ik enkele zomerjacks van gehad. Jaren geleden gekocht en nog steeds mooi (ook na veel wassen).

7) JC
- Ooit een zadel van gehad, viel mij tegen. KenTaur is in prijs vergelijkbaar, maar naar mijn idee van veel betere kwaliteit.

8) Stübben
- Supermerk, zowel zadels als hoofdstellen zijn van zeer goede kwaliteit.

9) Kieffer
- Hoofdstel van aanwezig. Inmiddels twee jaar oud en nog helemaal goed! Leer is heel soepel, bevalt uitstekend.

Brit

Berichten: 4378
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:59

harry Horse -> vind het niet echt goede spullen, sjabrakjes zijn gauw stuk en me rijbroek is ook al 3x kapot gegaan

Ruitergilde -> Geen ervaring mee

Imperial Riding -> Goede Kwaliteit nog nooit problemen mee gehad

Pagony -> Netjes en goede kwaliteit nog nooit problemen mee gehad

BR -> Alles wat ik ervan heb is nog nooit stuk gegaan blijft er super netjes uitzien echt top!

Met de rest heb ik geen ervaring

      Who wants to sleep in the city that never wakes up?

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 11:06

Volgens mij (weet niet zeker) heeft mijn verzorgpony een Stübben zadel, en die zit erg fijn Lachen

En Harry's horse, poetsspullen zijn bij mij goed, en heb een halster van Harry's horse, en ook een dekje, ook goed Lachen

    If you can dream it, you can do it ...

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 11:08

Harry's Horse - bevalt prima, het is geen superkwaliteit, maar daar is de prijs dan ook naar.

Ruitergilde - geen ervaring mee

Imperiaal Riding - heb ik niet veel van, maar bevalt van wat ik heb wel goed.

S&K - heb ik van de week 2 dekens van besteld. Ik ben benieuwd...

Pagony - vind ik niks...alles snel stuk of niet meer bruikbaar voor het doel waar je het voor kocht.

BR - de dekjes bevallen goed, blijven mooi

JC - zadel zat prima met het passen, maar paste niet op mijn pony. Verder geen ervaringen...

Stübben - geweldig merk! Heb er 2 zadels van, blijven heel mooi. Die van 5 jaar oud zie je wel van dat het gebruikt is, maar hij blijft toch heel mooi en ik heb nog niks hoeven te vervangen.

Kieffer - de zadels vind ik niet echt wat...maar de rest bevalt zeer goed.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:40

1) harry's horse: Regendekens (zowel uitrij als weide) zijn goed waterdicht. Heb ik verder geen spul van

2) ruitergilde, heb ik niet

3) imperial riding, heb ik niet

4) s&k, heb ik niet

5) pagony, heb ik ook niet Bloos

6) BR, mijn zus heeft peesbeschermers (neopreen) die ondertussen al vier jaar meegaan en waar nog steeds niets aan is. En ze worden zeer regelmatig (minstens 1 keer per week) gebruikt

7) JC, heb ik niet

8) Stübben, heb ik niet

9) Kieffer, heb ik niet


Mmm... Ik ben een Lamicell mens en dat merk staat er niet bij... Haha!

You touched my heart you touched my soul. Goodbye my friend.
~Snifje: 09/07/1989 - 08/06/2005~
~Baloo: 01/04/2004 - 11/02/2006~

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 13:12

1) harry's horse
* Erg goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. Heb er een aantal dekens, een cap en nog wat los spul van, die allemaal erg goed bevallen. De rijbroeken vind ik minder, maar die zijn ook niet duur.

2) ruitergilde
* Geen ervaring met het merk, wel met een winkel van die keten en daar zijn ze altijd erg behulpzaam.

3) imperial riding
* Goed, net afgewerkt, mooi en duurzaam spul.

4) s&k
* Geen ervaring.

5) pagony
* Flut

6) BR
* Zie Imperial.

7) JC
* Geen ervaring.

8) Stübben
* Absolute topkwaliteit!

9) Kieffer
* Flut voor de meeste dingen, al heb ik een singel die goed bevalt.


Muv Stubben en de dekens van HH heb ik toch ook vooral veel spullen van duurdere merken.

Nulla tenaci invia est via

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 13:23

1) harry's horse
Niet al te sterk, vooral rijbroeken zijn zo af, maar daar is de prijs ook naar.

2) ruitergilde
Nooit van gehoord

3) imperial riding
Troep, bende rotzooi! Zowel een duur zadel als een duur hoofdstel van gehad, was grote bende en hele slechte kwaliteit! Dit merk komt mijn huis niet meer in, paard had grote schade van het zadel kunnen ondervinden!

4) s&k
Goed merk

5) pagony
niet bekend

6) BR
goed merk

7) JC
Super zadels! Heb de mijne nu al weer 1,5 jaar is echt ideaal!

8) Stübben
super merk

9) Kieffer
Heel goed merk! Heb er veel spullen van.

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:33

1) Harry's Horse - winterdeken en heb daar goede ervaringen mee,
stevige en regenvaste deken en niet te duur ook.

2) voor rijbroek heb ik het merk Pikeur - Zit als gegoten maar kost dan
ook een paar centen dan.

3) Kiefer hoofdstel - Kwaliteit vind ik pers. matig maar vind het wel een
mooi hoofdstel om te zien.

4) Mijn zadel heb ik van het merk Passier de Grand Gilbert - Dat zit als
een huis en zal niet anders willen zitten, ook van erg goede kwaliteit.

5) ruitergilde, heb ik ook niet zover ik weet.

6) imperial riding, heb ik ook niet zover ik weet.

7) s&k, heb ik niet zover ik weet.

8) pagony, heb ik ook niet zover ik weet.

9) BR - peeskappen eigenlijk meer omdat ik ze nodig had maar niet
specifiek omdat het BR is kwaliteit is best ok.

10) Ik heb jassen van het merk Anky en die zitten me gewoon erg lekker
en vind ze ook super leuk staan. Moet zeggen dat ik die van Harry
Horse ook erg leuk vind en zien er kwalitatief ook erg goed uit maar
heb daar nog geen ervaringen mee....misschien aankomende winter

Primadonna Doei, doei

Stal Centaurus

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 12:39

1) harry's horse
Rijbroeken vond ik prut, bodywarmers zijn okee.
Regendekens zijn prima waterdicht, alleenbij brede paarden is de pasvorm wat lastig. (mijn tinker bijv)

2) ruitergilde
Geen idee

3) imperial riding
Heb ik een leren halster van, fijn ding. Was wel erg duur.

4) s&k
Ooit eens op een zadel ervan gereden. Goedkoop, en vrij hard!

5) pagony
De dekens zijn van redelijke kwaliteit in mijn ogen. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

6) BR
geen idee

7) JC
Heeeeerlijk zadel heb ik er van! Fijn voor mijn paard, en heel prettig voor mijn eigen achterste!

8) Stübben
geen idee

9) Kieffer
De Kieffer van nu is de Kieffer van vroeger niet meer.
Heb eenhoofdstel, nu twee jaar oud en bevalt me goed.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 13:39

Alle merken zitten goeie en slechte spullen van tussen, maar kan wel zeggen dat ik alle pagonyspullen en regelrechte zooi vind.

Boris
Berichten: 131
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 13:53

) harry's horse; Ooit broeken van gehad, eerlijk gezegd: vreselijk, geen pasvorm en zeer snel kapot.

2) ruitergilde: geen ervaring met het merk, wel een van de winkels. Prima advies, ruime keus en goede service.

3) imperial riding: hoofdstel, fijn en soepel, alleen de kinriem was al heel snel "rimpelig" en verkleurd, jammer...Verder wel prima, nu 2 jaar oud en intensief gebruikt, erg fijne teugels.

4) s&k; geen ervaring mee

5) pagony; zadel van gehad (haflinger). Bij mijn paardje gekocht, was toen ongeveer drie kwart jaar oud. Zelf nog ongeveer half jaar gehad en het leer was toen bij de kniewrong aan het scheuren. Niet zo'n beste kwaliteit dus. Het zadel is gestolen (maar ja, daar kan Pagony niets aan doen). Blijkbaar vonden de dieven het er wel goed uit zien, een veel duurder merkzadel (maar wel wat ouder) hebben ze laten liggen.

6) BR: alleen handschoenen van (sinds kort). Merk nu pas bij gebruik dat de elastiek om mijn polsen te strak is, niet zo fijn dus. Maatje groter is weer te groot om de vingers.

7) JC; geen ervaring mee.

8) Stübben; geen ervaring mee (wel mooi spul, eens proefgereden op een dressuurzadel, ik vond het heerlijk, mijn paardje niet, dus het is wat anders geworden)

9) Kieffer; geen ervaring mee.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 16:42

8. Ik heb een Stubben Scandica! Super zadel, bijna iedereen bij ons op stal rijdt er mee!

:D M2 + 8 :D

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 09:28

) harry's horse: goede ervaring met dekens, over de rest ben ik niet zo te spreken, vooral de kleding niet.

2) ruitergilde: dit merk ken ik niet.

3) imperial riding: hebben goede spullen in verhouding met de prijs.

4) s&k: fijne dekjes en dekens.

5) pagony: deze ben ik niet zo over te spreken.

6) BR: fijn zadel, fijne dekjes, leuke kleding, fijne dekens, eigenlijk vindt ik daar alles wel oke van.

7) JC: ben ik niet zo heel bekent mee, heb wel eens op het zadel gezeten en dat beviel niet goed.

8) Stübben: zeer over te spreken 1 een woord, goeden spullen daar wil ik ook best wat voor betalen.

9) Kieffer: ook goed maar minder als stubben.


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Re: welke merken goede kwaliteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 09:53

1) harry's horse
Minder goede ervaringen met dekens, ze trekken scheef. Shabrackjes zijn flut, slechte pasvorm, rottig materiaal wat slecht zweet opneemt en schuift.

2) ruitergilde
Geen ervaring mee.

3) imperial riding
Zeer fijne witte shabrackjes, heel fijn om te laten bedrukken/borduren.
Hoofdstellen goede prijs/kwaliteitverhouding. Alleen baal ik van de nep-koperen gespjes, die zijn gewoon geverfd en na een paar maanden gewoon zilverkleurig/

4) s&k
Niet veel ervaring mee

5) pagony
Ik heb mazzel gehad met 1 redelijke winterdeken die ik als onderdeken gebruik. Ik heb mensen gezien met dezelfde deken uit een andere levering welke meer weghadden van vormloze dekbedjes.
Hoofdstellen vind ik waardeloos, net als al het andere leerwerk.

6) BR
Is niet meer wat het geweest was.
Ik heb met jassen altijd problemen met de ritsen, ze zijn niet waterdicht terwijl dat volgens de etiketten wel zou moeten. Stiksels van singels laten snel los. Zadels zijn wel heel netjes.

7) JC
Geen ervaring mee.

8) Stübben
Degelijk en betrouwbaar.

9) Kieffer
Afschuwelijk hoofdstellen, zeer slechte kwaliteit leer en erg slecht afgewerkt. Zadels waar spontaan bomen breken, welke krom trekken, waar stiksel loslaten, welke binnen een korte tijd enorme gebruikssporen krijgen, kortom; ellende.
Het enige waar ik over te spreken ben zijn de huidige dressuursingels, die vind ik wel ok.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:51

1) harry's horse -> kl*te kwaliteit shabrakken, borstels gaan wel lang mee, maar goed die hebben niet zo lang te verduren.

2) ruitergilde -> geen ervaring mee

3) imperial riding -> zeer fijn en sterk en degelijk materiaal

4) s&k -> geen ervaring mee

5) pagony -> dekens ed gaan snel stuk, al heb ik het idee dat het langzamerhand de kwaliteit wel iets verbeterd
Hoofdstellen is niet aan te raden voor veel gebruik. Leerwerk knapt ondanks invetten snel, gaat scheuren ed.

6) BR -> super kwaliteit!

7) JC -> geen ervaring mee

8) Stübben -> zadels zijn erg hard, hoofdstellen zijn mooi, fijn afgewerkt.

9) Kieffer -> ja, ik ben een kieffer-crack. Heb een zeer fijn hoofdstel, mooi en netjes afgewerkt, heb een zadel, zit super en ligt mooi op het paard. Singel geeft eindelijk geen drukplekken meer (wat bij andere singels wel het geval was). Kieffer shabrakken zijn geweldig, mooi en stevig materiaal!

Graag jullie ervaringen met deze merken[/quote]

:){

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78414
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 11:57

1. Harry's Horse ----> ik ben er tevreden mee, prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed. Ik heb er heel veel spullen van, dekens, singels, kleding, noem het maar op. Enige wat ik minder vond waren mijn chaps, na een maand of 8 lieten de stiksels los.

2. Ruitergilde ----> zou het niet weten

3. Imperial Riding ----> heb ik te weinig spullen van om er echt over te oordelen. Spullen die ik heb bevallen me goed.

4. s&k ----> heb er niks van

5. pagony ----> zit te ver weg van ons en voordat ik iets koop wil ik het ook in mijn handen hebben gehad, dus doe ik niet aan postorder.

6. BR ----> Goede kwaliteit, net wat beter als HH, maar over het algemeen vind ik het erg duur in verhouding met HH. Wat we wel veelvuldig gebruiken is de shampoo, geweldig spul!!! (Kan er alleen haast niet meer aan komen)

7. JC ----> Qua zadels waren ze heel slecht, schijnt verbeterd te zijn. Ik heb alleen maar ervaring met de slechte zadels.

8. Stubben ----> Heb een vzh zadel van bijna 20 jaar oud, ziet er nog als nieuw uit en de boom en alles is nog perfect.

9. Kieffer ----> Heb er alleen een hoofdstel van. Ziet er goed uit, leer blijft ook mooi.

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 21:50

1) harry's horse
Vind ik goede rijbroeken, dekjes en poetsspullen hebben voor niet te veel geld. De dekjes niet 100% top (naar geplaatste lussen), maar niet duur.


3) imperial riding
Mn springteugels veroorzaken veel eelt en scheuren, wat ik met andere merken niet heb.

6) BR
Fijne peesbeschermers en een heel mooi hoofdstel, wat helaas alleen niet echt soepel wil worden (wordt ook niet veel gebruikt, dus komt misschien door mij).

8) Stübben
Voor springzadels in mijn ogen ideaal!

9) Kieffer
Heeft goede dressuuzadels vind ik, al kan ik er voor geen meter opzitten, door de diepe zit (die andere mensen juist zo fijn vinden)

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 06:39

ik heb goede ervaringen met Harry's horse voor het paard maar niet voor mezelf.

imprial riding voor het paard is super.

en Jc als zadel echt super maar dan wel de duurdere kwaliteit Scheve mond

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 06:49

HH: de polyamide rijbroeken zijn prima, gaan lang mee. De katoenenrijbroeken zijn eerder af. Verder is de neopreensingel met elastiek een drama, binnen een maand begon het neopreen te scheuren, en dus kreeg het paard plekken. Hoofdstellen zijn mooi, dekens ook prima, bitten ook prima. Jassen heb je er ook van, ook prima

IR: mijn ervaringen hier mee zijn met leerwerk slecht, zwart leer wordt binnen een paar maanden bruin. Leer is verder wel van goede kwaliteit. Dekjes zijn prima

s&k: wisselende ervaringen, goede dekens, de koperachtige bitten waren na een jaar versleten. De rvs bitten zijn goed.

Pagony: prima hoofdstellen voor het geld, je kunt er wel 10 jaar mee doen. Maar dat doe je ook met merkloze hoofdstellen. Nadeel: gespen gaan roesten. Dekens van Pagony zijn ook prima. De zadels: na een rare sprong kan de boom gebroken zijn, spontaan. Neopreensingel van Pagony: prima. Rijbroeken van Mondoni(eigen merk Divoza): slecht, binnen een jaar versleten, gaten vallen erin, verkleuren.

JC:goede zadels, weinig keus. Geen extra lange zweetbladen o.i.d. Voor mij geen optie. Kwaliteit is goed (heb er nog een haflingerzadel van liggen, is te koop).

BR: prima voor peesbeschermers. Jassen e.d. te duur. Zadels: te weinig zadel voor je geld, leer slijt te snel. De Joslansink zadels uitgezonderd. Br heeft diverse merken onderzich, zoals Premiere, Moll, enz. Premieren vindi k dus nogal tegenvallen, en ook dus de zadels van BR zelf.

Stubben: super. Duur, maar waar voor je geld.

Kieffer: geen fan van, heb er scheve zadels van gezien, leer niet slijtvast genoeg. Wel mooie hoofdstellen. De kieffer paardenshampoo is veel te duur. Peesbeschermers zijn prima, maar je kunt net zo goed BR nemen, die zijn goedkoper. Kwaliteit is minder dan van Stubben, ik vind kieffer steeds vaker een B-merk.

Verder wil ik Kentaur noemen, een goed B-merk. Ik heb er een singel van die qua kwaliteit niet onderdoet voor Stubben. Alleen de bevestiging van de hulpteugelring is minder mooi, wel net zo degelijk.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

desillies
Berichten: 6778
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Castelnaud la Cgapelle ( FR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 07:22

ik heb een veelzijdigheidszadel van het ruitergilde gehad,het heeft dan als merk Salto.
prima zadel,goed leer en een prima zit.
ik had begrepen dat het afkomstig is uit de JC fabriek.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__, HuyanaJoy, Mark0919, Nickeltje, saphire, Webding en 43 bezoekers