En daar sta je dan, relatie beeindigd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Silly99

Berichten: 220
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Arendonk Belgie

En daar sta je dan, relatie beeindigd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 19:10

Weer helemaal alleen op straat zeg maar....
Mijn vriend heeft het gister na 3 jaar samenwonen uitgemaakt Huilen
Behoorlijk heeeeel erg vervelend. Nu moet ik een nieuwe woning gaan zoeken en dat is niet makkelijk vooral als je niet veel te besteden hbet...
Want ik wil mijn paard NIET moeten verkopen!!! Alleen het idee maakt me al erg verdietig. Eerst je relatie uit (waar ik niet voor gekozen heb) en mijn 2 poesjes missen (want die kunnen niet mee waar ik nu tijdelijk logeer ) en als ik dan ook nog een keer mijn paard moet verkopen
En toch werkt het niet altijd om een vriend te hebben die helemaal niks met paarden heeft! Ik weet zeker dat het meegewerkt heeft.

Nu kom ik uit Drachten en zit erover te denken om misschien weer terug te gaan en daar ook weer een baan vinden. Ook omdat het stallen daar goedkoper zal zijn. Het is alleen zo dat ik hier mijn vrienden heb die me goed helpen als het nodig is en ik natuurlijk absoluut niet weet wat ik kan verwachten als ik met Sil naar Friesland verhuis. Het is gewoon fijn als je op mensen terug kan vallen en dat zal dan even niet kunnen totdat ik natuurlijk wel mensen heb ontmoet. Maar om helemaal opnieuw te beginnen is gewoon een beetje beangstigend.
Kan iemand mij vertelllen wat ik evt kan verwachten en wat voor stallen er in de omgeving Drachten zijn? dat kan ik dan altijd meenemen in mijn overweging om te verhuizen!

Dit is NIET leuk!!! Huilen Huilen Huilen maar ik moet er wel weer iets van maken!

[edit:BartVB]Titel[/edit]


Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:16

ach gossie.. dat is echt geen leuk verhaal! ik hoop dat je eruit komt wat je nou gaat doen en goed gaat kijken wat voor jou zelf het beste is. kop op Ach gut

Go jij! Go jij!

Silly99

Berichten: 220
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Arendonk Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 19:22

tenx

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:39

Jeetje, dit is wel een flink lastige situatie. Ik ken omgeving Drachten niet, maar ik wil je wel veel sterkte wensen. Het gaat je echt wel lukken!

lovemangga
Berichten: 319
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:45

ah das klote!!
ik hoop je een goeie beslissing neemt!
succes!

greetzz

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:49

Ik weet niet wat voor baan je nu hebt, maar houd er rekening mee dat in het westen meer banen zijn dan in het noorden.

Silly99

Berichten: 220
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Arendonk Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 21:55

ja ik weet het. Ik heb nu een vaste baan en zal zeker niet eerder opzeggen voordat ik iets gevonden heb! Ik ben nu alleen op allemaal sites aan het zoeken naar woonruimte hier in Den Haag maar dat ik ook onwijs moeilijk zeg! En vooral DUUR en dan kan ik Sil nooit houden!! Huilen Dus mochten er Bokkers zijn die nog een woonruimte omgeving Den Haag weten??!!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 08:50

Kan je niet goedkoper gaan staan in Den Haag?
Vind dat je het positief aanpakt; ipv zwelgen in zelfmedelijden! Sterk hoor!
Veel succes!

My imaginary friend thinks you have serious problems!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 09:09

Ken je niet iets net buiten Den Haag zoeken, Rijswijk of iets dergelijks...

Dat moet toch wel iets goedkoper zijn dan in de stad.

Succes, vind ook dat je het goed aanpakt. Je zult wel moeten bedenken dat je veel moet gaan laten om je paard te behouden, maar als je het echt wil dan kan het.

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 09:48

ik zou inderdaad toch ook buiten Den Haag gaan kijken. Succes met het vinden van een huissie, baan en stal in het Noorden en tijdelijk een huis daaro! Je pakt het inderdaad positief aan. Daar heb ik nou altijd bewondering voor.

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:26

hier in leidschendam hebben we ook een aantal manege's staan waar je (volgens mij) wel redelijk goedkoop je paard kunt stallen.
ik weet niet wat je nu betaald, maar het zal denk ik wel schelen

Ik geloof in draken, kabouters, niet zeurende vrouwen en andere sprookjesfiguren..
Een dagje kinderen blij maken die het niet altijd leuk hebben. http://www.cars4kika.nl
Wie kan ik blij maken update 7

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:19

Jeetje meid heel veel sterkte! Ik kan je eigenlijk wel zeggen dat ik precies weet hoe je je voelt, heb vrijwel hetzelfde vorig jaar augustus meegemaakt.

Sterkte en succes!

Silly99

Berichten: 220
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Arendonk Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 16:56

Bedankt allemaal voor de positieve woorden! Ben al wel heel stoer geweest vandaag door mijn ex (raar om te zeggen) te vragen of hij bij zijn broer kan verblijven totdat ik een eigen woning heb gevonden en ik in ieder geval in mijn eigen huis (bij mijn katjes) iets anders kan gaan zoeken en geen overhaaste beslissingen ga maken! OK dan! En dan maar eens heeeel goed nadenken waar ik goed aan ga doen!

(mijn oproep geldt overigens nog steeds wat een woning betreft!! )
En dat mag overerigens ook buiten Den Haag zijn in een dorp want daar kom ik ook vandaan en vind dat ook fijner!

Waggel

Berichten: 6
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:44

das klote allemaal!
Maar er zijn in (de buurt van) Den Haag toch ook wel goedkope stallen?
Nou ja, succes!

S.S.D.D.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:51

Jeetje wat balen zeg!!
Hebben jullie zo`n ruzie gehad dat je meteen na 3 jaar niet meer onder een dak kan leven?? Heb je geen extra kamertje ofzo, zodat je apart kunt slapen? En rustig naar iets anders kunt zoeken...

In ieder geval heel veel sterkte ermee!!! Ach gut

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 05:41

Wat een oliebol situatie zeg Verward heeft ie niet gezegd waarom hij wou stoppen met jullie relatie?
Maare als ik jou was zou ik toch eerst eens in je omgeving zoeken naar een goedkopere stal en eventueel een leuke woning voor jezelf.
Hier in drachten zijn de wachtlijsten verschrikkelijk lang,je zit al snel op 24 tot 28 maanden wachttijd voor een flatje,en voor een eengezinswoning vaak nog langer Verward daar wordt je ook niet echt vrolijker van.
En wat de stalling aan gaat,ik sta op een stal waar ik voor een pony 145 euro betaal,ik weet het niet zeker maar ik geloof dat een paard 155 euro kost.(per maand)
De paarden worden s'morgensvroeg in de wei gezet en rond een uurtje of 15.30 weer binnen gehaalt,ze worden voor je gevoerd,en als je wilt ook uitgemest maar dan moet je wel wat meer betalen.
Het enige wat erg jammer is is dat de buitenbak vaak erg zwaar te rijden is en er is geen binnenbak aanwezig.
Ik weet nog wel een andere stal zo'n kleine 15 minuten rijden vanaf drachten en die kost dan weer 200 euro per 4 weken,daar is wel een binnenbak aanwezig.
Nou meid ik wens je heel veel sterkte toe,want ondanks dat je je super goed houd kun je het vast wel een beetje gebruiken. Ach gut

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 06:15

Zo! Dat is wat hee!
Dat is echt niet leuk!!

Heel veel sterkte meid!
Ga je toch wel denken, wij hebben ook bijna drie jaar. Maar alles is okay tussen ons.

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 09:48

jeetje sterkte meid!

Sorry kan je niet aan een woning helpen... maar wens je heel veel sterkte! zet m op!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 11:57

Och meid, wat een poedersuiker zeg!!! Bah! Heel erg veel sterkte... En succes met het vinden van een woning of iets dergelijks.
Is een (studenten)kamertje misschien geen goede tijdelijke oplossing? En je paard bij een boer zetten?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 12:10

Wat een rotsituatie. Ik zou zelf overwegen om je paard een tijdje in te scharen (tenzij 'ie niet dag en nacht op het land kan, maar de meeste paarden kunnen daar toch wel tegen) totdat je jezelf meer op orde hebt en weer een normale stalling kan betalen. Heeft hij een half jaartje vakantie en jij even wat meer financiele ruimte...

jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 12:11

echt klote voor je, ik begrijp hoe je je voelt. Heb zoiets ook net meegemaakt...staat ergens een verslag van bij algemeen.

Ergens anders opnieuw beginnen is idd moeilijk, ik denk er nu weleens over om naar Amerika of Austalie te gaan op een ranch...maar denk niet dat ik die stap durf te nemen.

Meid heel veel sterkte

Jareina rust op de eeuwige groene weide

Silly99

Berichten: 220
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Arendonk Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 16:08

Nou we zijn alweer een paar dagen verder en zie behoorlijk duizelig van de woningen op internet alleen zijn ze zo DUUR!!!
Ik heb besloten om voorlopig in Den Haag te blijven. Heb hier toch mijn vrienden en Sil staat prima waar hij staat. Ik ga vanavond naar een kamer kijken en als ik hem leuk vind dan hoor ik over 2 weken of ik erin kan want het is een meiden huis met allemaal jong werkende vrouwen (allemaal Bridget Jones verhalen hahah Lachen begint mijn leven ook redelijk op te lijken) en ze willen mij eerst zien voordat ze besluiten dat ik erin kan, echte ballontage commissie... Dus hopelijk vinde ze mij aardig. En da ga ik lekker sparen en tegen de tijd dat ik weer wat geld heb kan iemand van stal mij helpen om meer kans op een leuke woning te hebben dus dat is super natuurlijk!

Ik heb mijn ex niet meer gesproken en da is wel goed zo voor nu. Als ik gesetteld ben en hij zich weer wat beter voelt dan wil ik wel een gesprek want wil natuurlijk wel de echte reden weten waarom het over is! (ach dan maar een leuke vent die van paarden houdt OK dan! hihi)

Enige wat ik wel echt stinkmodder vind is dat ik mijn poesjes achter moet laten!!! Huilen

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 17:05

elk einde is het begin van iets nieuw.. bekijk het positief en haal je voordeel er uit.. als je het goed aanpakt word je er enkel maar sterker en dus beter van.. komt goed!

ps.. leuk paardje.. heb je al aantal keer bij mij op stal gezien Haha!

Shoot Annika en Sophie.. Ook een shoot van je paardje!? PB snel!

Silly99

Berichten: 220
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Arendonk Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 17:13

M3isSi3j schreef:
elk einde is het begin van iets nieuw.. bekijk het positief en haal je voordeel er uit.. als je het goed aanpakt word je er enkel maar sterker en dus beter van.. komt goed!

ps.. leuk paardje.. heb je al aantal keer bij mij op stal gezien Haha!


Klopt helemaal alleen om er weer doorheen te moeten gaan...Maar ik ga er maar zeker weer iets van maken! (kan nu wel ongehoord veel bij mijn paard zijn zonder gezeur OK dan! Dus elk nadeel heeft zijn voordeel haha)

En klopt dat ik af en toe op de Arckel ben bij een vriendinnetje. Heb jou denk ik nog niet gezien. Zal er de volgende keer op letten alleen moet je dan niet je lichaam weghalen van de foto op je paard want dan weet ik nog niet wie je bent Knipoog

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 17:39

maar dat ben ik ook helemaal niet whahha.. op www.cu2.nl/v18 staan fotos van mij.. kan je ff looke Knipoog

met wie ga jij om dan op stal bij mij?

succes trouwens!

Shoot Annika en Sophie.. Ook een shoot van je paardje!? PB snel!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 144 bezoekers