Paardrijden bij Centerparcs Heijderbos !?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Paardrijden bij Centerparcs Heijderbos !?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 08:16

Goedenmorgen mensen.....

Ik ga de 13de een weekje naar Centerparcs in Limburg, park heet Heijderbos ! OK dan!

En natuurlijk hebben wij al uitgezocht dat we daar kunnen paardrijden *LOL*

Ongetwijfeld zullen er wel eens medebokkers daar geweest zijn die me
( ons Ukkiepuk, ik en Agnetha ) kunnen vertellen hoe het is !

Wat doen ze allemaal ( buitenritten, lesjes ?? ) en hoe duur is het plus natuurlijk zijn er leuke paarden/pony's !!!

Ik hoop dat iemand me iets kan vertellen want ben zeer benieuwd !
THANKS alvast Lachen

ellepel

Berichten: 47336
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 08:22

volgens mij ben ik daar geweest, manege zit er vlakbij. zijn toen op buitenrit geweest,paarden superbraaf, end e leiding ontzettend aardig, en bleven ook rustig.

heel erg eglachen toen, want er zaten natuurlijk beginners bij, maar absoluut een aanrader! stallen zagen er niet zo denderend uit, maar de paarden werden goed verzorgd.

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 08:27

Ben er ook geweest het is er super!Iedereen is ontzettend aardig,en de paarden zijn ook braaf! Lachen

MotherGoose

Berichten: 120
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Fightertown USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 08:52

Ik ben in januari op het Heijderbos geweest. Ik heb mijn allereerste paardrijles genomen bij ze en ik ben echt prima tevreden. De mensen zijn aardig en ze geven goed les. M'n vriendin woont er in de buurt, dus ik ga er zeker te weten nog meer lessen nemen Lachen

De manege heet Bergemo en informatie kun je vinden op www.bergemo.nl . Of je spit hier eens verder op bokt, want er zitten geloof ik wel aardig wat mensen van de manege op bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:03

geweldig is het daar!! Vergeet alleen niet je bungalowsleutel mee te nemen anders kun je niet meer door het hek terug..
Maar je zegt gewoon dat je buitenrit wilt maken en dan vragen hoelang je rijdt en dan adviseren ze je een beginners, halfgevorderden en gevorderden rit. De gevorderen rit is echt het leukst.. Tja enm de kosten die weet ik niet zo goed maar maar wel boven de E20 euries iig..!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:05

Ik heb er jaren geleden ook wel eens gereden. Ik vond het wel leuk en het was toen ook goed betaalbaar. Je moet wel zorgen dat je in de gevorderden rit zit (mits je zelf goed genoeg bent natuurlijk). Volgens mij kun je er ook vrijrijden in de manege.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:20

ik heb er me ruiterbewijs gehaald, vond de mensen erg aardig, paarden zijn er prima. maar wat het kost???geen idee. Wel verplicht cappie op en laarzen/chaps aan

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:33

Cap kon je volgens mij ook daar lenen, maar er gaat natuurlijk niks boven je eigen cap. Knipoog

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:41

Ik ben er jaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden geweest, gingen we een week in de herfst en omdat ik dat weekend selectiewedstrijden had, ging mijn pony mee. Die kwam op die manege te staan voor een weekje.

Ik heb daar een heerlijke buitenrit gemaakt, de omgeving is echt heel mooi daar. Verder kan ik je er helaas niet veel over vertellen, alleen dat het duur was voor een week volgens mijn ouders Haha!.

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 10:52

droppie_18 & Tessebes: Ik moet er speciaal een nieuwe cap voor kopen, want vin indd me eigen cap lekkerder idee dan een geleende !

En verder weet iemand nog leuke paarden, of mag/kan je nie zelf kiezen ?

Ben iig zeeer benieuwd !!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 11:02

Ik mocht toen niet zelf een paard kiezen. We logisch ook natuurlijk, zij kennen de paarden het beste.

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 11:05

Tessebes schreef:
Ik mocht toen niet zelf een paard kiezen. We logisch ook natuurlijk, zij kennen de paarden het beste.


Blond Das waar indd, sooo had ik nie eens over nagedacht !!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 17:25

Celvin schreef:
droppie_18 & Tessebes: Ik moet er speciaal een nieuwe cap voor kopen, want vin indd me eigen cap lekkerder idee dan een geleende !

En verder weet iemand nog leuke paarden, of mag/kan je nie zelf kiezen ?

Ben iig zeeer benieuwd !!


je mag de mijne wel lenen, dan blijft het Haha! toch nog in de familie

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 13:03

droppie_18 schreef:
je mag de mijne wel lenen, dan blijft het Haha! toch nog in de familie


PB je ff !

Miran

Berichten: 4452
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 13:09

Ik ben de manege binnen gelopen, en even snel weer naar buiten gelopen. Er was een manegeles bezig voor kinderen (redelijk beginners), 12 ponies, de helft Fjorden en Haflingers, de andere helft 'standaard'ponies. De Fjorden en Haffen werden allemaal met stang gereden, van de andere ponies was er maar eentje die niet met zijn hoofd naar beneden was gebonden. Daar ga ik niet aan mee werken...