Krrrak.. Scheur in mn broek. :'(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Krrrak.. Scheur in mn broek. :'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-02 20:03

Mijn super mooie groen geruite Kentucky broek.. Kwijl Lovers Ik zweerde bij die broek. Vond m zo fijn!!!!
Hij was pas een paar maanden oud, denk 4 of 5 maanden! Maar vandaag wil ik op een paard stappen... *krrrrrrak* hoorde ik. 'Hmm, volgens mij scheur ik uit mn broek.. Schijnheilig ' zei ik nog. Maar verder niet bij nagedacht.
De hele dag weg geweest, kwam ik thuis om half 8.. uit mn broek gescheurt!! Frusty Frusty Huilen een grote scheur van wel 7 cm lang!!!!!!! Huilen
Snik.. Nu heb ik nog maar 1 goede rijbroek. Mn groene fluwele die ook al aan t verslijten is.. Huilen
Maar ik vind t echt jammer van mn mooie Kentucky.. Toch niet zo'n goed merk qua kwaliteit? Verward Verdrietig


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 20:56

Oh das vreselijk balen zeg....
En het is al niet zo'n goedkoop merk heb ik begrepen.
Zat de scheur op de naad want dan kan hij nog gemaakt worden of zo?

Ik zit de laatste tijd met andere broeken met een probleem: onderbroeken.
Door de chemo is mijn zitvlees stukken verminderd, enkele onderbroeken slobberen een beetje...
Nou zoeentje moet je dus niet aantrekken tijdens een twee uur durende buitenrit... dat gaat schuren tussen je billen...
AU AU... Bloos Bloos Bloos

Ik ben dus maar vette dingen gaan eten. *LOL*

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 23:01

voor kentucky mag dat nooooooit zo snel kapot gaan!!
zonde voor hete gele nath Verdrietig nouja misschien kan je um nog maken Lachen


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Re: Krrrak.. Scheur in mn broek. :'(

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 23:12

Nathalie schreef:
Toch niet zo'n goed merk qua kwaliteit? Verward Verdrietig


Of jij bent te dik voor die broek, misschien had je eigenlijk een groter maatje gemoeten.

Ik zou wel terug gaan naar de winkel, als hij echt nog vrij nieuw is dan hoort dit toch niet zomaar te gebeuren. Misschien een productiefout?

Nulla tenaci invia est via

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 00:08

misschien wel een maandagsbroek Verward En te dik ?? denk het niet, nat is zo dun als een grassprietje Lachen

Wanneer het een bekend merk is, wil nog niet zeggen dat de kwaliteit super is. Terug gaan !!!

groetjes lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 00:17

Ook als je superdun bent kun je een broek een maatje te klein kopen hoor!

Maar inderdaad teruggaan, zijn stervensdure broeken, die moeten toch wel wat langer meegaan!

Nulla tenaci invia est via

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-02 07:25

Euhm, hij zat super los!!!!! Verward
Mijn moeder kan het wel maken maar er zijn 2 scheuren, 1 van 7 cm op de naad en 1 van 3 cm erlangs.. Dan word ie ietsje strakker maarja we proberen het maar.
Heb ik nog garantie na 4/5 maanden zonder bon???

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 09:17

Geen bon is niet zo handig, maar ik zou het in ieder geval proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Nulla tenaci invia est via

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 09:22

Nathalie schreef:
Heb ik nog garantie na 4/5 maanden zonder bon???


Ik heb zelf geen ervaringmet dat merk, maar als ie idd zo vreselijk duur is en pas 4/5 maanden oud zou ik er absoluut mee terug gaan! Ook al heb je geen bon meer!

Nee heb je, ja kan je krijgen, toch?

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 11:13

Belachelijk! Die broek kost 375 gulden tenminste, met leren kont dan. Ik heb m ook, met leren kont en ik vind het een verschrikkelijke broek! Omdat het echt leer is, moet je m apart wassen met speciaal wasmiddel, anders wordt ie hard. En hij is bij mij gewoon korter geworden.

Ik ben 1.76 als er iemand is die iets kleiner is en ook broekmaat 42 (van gewone kleding) heeft en van Kentucky houdt! Kom m maar halen, ik word agressief van die broek.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 11:44

Erg zonde van die dure broeken. Helaas komt het steeds vaker voor met Kentucky en is de service van de leverancier ook niet echt geweldig. De prijs/kwaliteitverhouding is gewoon niet goed. Jammer dat je de bon niet meer hebt, want die heb je over het algemeen toch echt nodig voor je garantie!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-02 13:00

ja idd jammer dat ik de bon niet meer heb.
ik vond hem wel super fijn maar het was gewoon met kunstlederen kniestukken.
maar mn moeder probeert hem te maken. Haha!

Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 19:20

stap ik op mijn paard hoor ik ook een "kraaaaak"oliebol, een scheur in m'n broek, ik zat met een rode kop op m'n paard... maar ja, het gebeurd iedereen wel is...

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 21:32

wat banketstaaf!
idd, helemaal bij een nieuwe, dure emrkbroek. mar de oorzaak kan ik hier vandaan niet beoordelen.. Knipoog

stom toevallig:
ik heb nog nooit een scheur in m'n boek gehad ( wel paar keer bijna..)
maar vandaag gebeurde er dus iets raars:
ik was aan t buitenrijden en voelde m'n boek in m'n laarzen dubbel zitten ( net onder m'n knie) , iig, het zat te iriiteren en ik trok m'n broek bij m'n knie wat omhoog.. * rats* zo een mega winkelhaak!! Verward

dat was dus in m'n cavallo die ik ca. 1.5 jaar geleden voor niet te weinig gekocht heb.. Hij zit niet te krap ofzo, maar blijkbaar scheurt de stof wel erg makkelijk Verward
Ik ga 'm nu proberen te maken, maar t is wel zonde.
Heb dit nog nooit gehad.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-02 06:23

Die Kentucky van mij was zon katoene stof met heel weinig elastiek erin, dus niet rekbaar. Maar hij zat wel gewoon heel los.. Scheve mond

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 12:38

Ik had het ook een keer met een vriend van mij. Die had al jaren niet gereden en dus een oude broek van hem aangehesen. KRAAAK....... Haha! Hij dus maar steeds zeggen hoe ie voor banketstaaf liep. De volgende dag kwam ie dus weer en had een andere broek aan, die wel goed zat. Vraag me nog steeds af waarom ie die dan niet aan getrokken had ipv een te kleine haha. Ach, that's just him. Gelukkig is het mij nog nooit gebeurt. ik doe met mijn oudste broek (mijn eerste) al zes jaar bijna! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Laj1, Ninouschka, Noor17, pluisje88, su72, Vagabondo en 45 bezoekers