Zadelmarkt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Zadelmarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 19:13

Wie heeft er ervaring of kent verhalen van www.zadelmarkt.nl? Ben ik benieuwd naar...


gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:25

tja, ik heb positieve en negatieve verhalen gehoord, heb vorige week een nieuw zadel gekocht, ik wilde eerst ook naar zadelmarkt omdat ik niet zo heel veel geld had, maar durfde de gok niet te nemen, hebg er nuniet zo super veel verstand van en stel je voor dat ik iets koop wat later rotzooi blijkt te zijn.

heb het toch maar bij divoza gekocht.
ik ben ervan overtuigd dat er goede zadels tussen zit, maar dan moet je wel weten wat je koopt (of iemand meenemen) en niet luisteren wat ze je willen aansmeren, vooral op je eigen ogen vertrouwens, want ze smeren je van alles aan (nogmaals, ik heb het gehoord, geen eigen ervaringen)

m'n tante heeft er wel een goed zadel vandaan, een dressuurzadel, de stockzadels zijn ook van goede kwaliteit, maar nogmaals, goed kijken, er zit goed en slecht spul tussen.
X shannon

http://www.paardenrecreatie.nl
alles voor de recreatieruiter
je kunt nu ook artikelen aanvragen!

Ukster

Berichten: 2773
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:30

ik heb er mijn zadel ook vandaan, maar mijn oude zadel was door de ratten de vulling eruit geknaagd en moes dus een goedkopp zadeltje hebben. hij past wel bij mn pony. ik ben nu aan het sparen voor een goed westernzadel en hoofdstel( en de rest van de zooi Tong uitsteken ) maar dat gaat niet zo hard bij mij.

Beter een pony die steigert, dan een paard dat weigert.
....

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:51


Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:55

ja je hoord er vanalles over maar k heb er goede ervaringen mee! we hebben een vzh-zadel die bijna elke dag gebruikt wordt! voor een les of buitenrit! dus ja k heb er goede ervaringen mee maar op bokt lees je hele negative ervaringen! dus kijk zeker op de link die Gerrie je heeft gegeven!

† Fancy & Marco & Binkie † ik zal jullie nooit vergeten!!
Lancelot van het Rozenhof http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1796395

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 20:01

veel berichten daar zijn zo van
'ik heb gehoord'

je kan beter aan mensen vragen die er zelf een zadel gekocht hebben.
X shannon

http://www.paardenrecreatie.nl
alles voor de recreatieruiter
je kunt nu ook artikelen aanvragen!

vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 20:47

2 mense op stal hebben ook een dressuurzadel daar vandaan me zusje 1 op sproef..zijn rare zadels met korte zweetbladen die een beetje naar voren hellen ( ehm ja een dressuurzadel ) en je ziet heel snel slijtage op de plaatsen waar de beugelriemen zitte...je hebt niet echt duidelijk kniewrongen en je houding word ook niet beter door die vreemde bladen..


x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 20:48

keb d'r n springzadel gekocht he enigste nadeel daar vindt ik dat je nogal door moet zeuren totdat je het goede hebt mar verder prima hoor keb n mooi zadel waar niks mis mee is

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 20:50


Don't dream your life, live your dreams!

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 21:45


♥ Rewrite the Stars ♥

Locanda

Berichten: 2612
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Noord-Holland en Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 21:55

ben er geweest, nou vind het niks. meeste zadels waren scheef, slechte kwaliteit leer. En die verkoopster ging wel even vertellen dat een zadel wat aanvankelijk niet goed ligt vanzelf goed gaat liggen als je deze gebruikt, een zadel hoort direct aan te sluiten! En anders moest het maar even opgevuld worden, een nieuw zadel direct laten opvullen? je koopt toch ook geen schoenen om er vervolgens direct een nieuwe zool op te laten zetten! Ik denk dat mijn zadelmaker die zadels nog niet eens durft op te vullen, zonde van het opvulmateriaal!
En een kennis van mij heeft er toch 1 gekocht, waardeloos, die zadels zijn zo op (gesleten en veroudert), de eerste die ze mee had genomen was gewoon scheef, niet zo'n beetje ook, heel de boom inclusief zadel lag scheef, toen ze terugging kreeg ze geen geld ofzo, ze moest en zou een ander zadel meenemen, of geld kwijt. Schaamteloos, dat ding mankeerde van alles, duidelijk aantoonbaar!

Because the line between wrong and right, is the width of a thread from a spider's web. The piano keys are black and white, but they sound like a million colors in your mind.

http://www.lucies-paardenadvies.nl De basis in balans.Bewust trainen omg NH en midden Nl.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:39

De link naar het sticky is al gegeven, daarom zet ik dit topic op slot.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 39 bezoekers