Waar kostuums huren ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin_deB

Berichten: 8241
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Waar kostuums huren ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 17:25

Hallo allemaal!

Omdat er over anderhalve week weer een puzzelrit is en ik me graag wil verkleden vraag ik me af waar je in de omgeving van spijkenisse, rotterdam kostuums kan huren?? (voor niet al te duur Knipoog )

Ik zat zelf te denken om als zigeunerin te gaan, iemand tips hoe ik me kan verkleden en eventueel iets bij me paard ??


groetjes karin

I love you to the moon and back


Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:27

Heb je al op internet gezocht?? Volgens mij is het als je kostuums wilt huren altijd wel redelijk duur. Kan je niet zelf wat leuks maken, als zigeunerin kan ja allemala velgekleurde doeken omdoen, en grote oorhangers inhangen of zo, scheelt iig een hoop geld Lachen suc6!

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Karin_deB

Berichten: 8241
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 19:54

jah ik wel gezocht naar plaatjes en alles, maar ik weet niet precies hoe ik het moet doen

I love you to the moon and back


joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 20:01

kijk bij google en typ dan gewoon huren kostuums rotterdam in.
Zo voindt je er absoluut een heel stel *LOL*

Wat is het heerlijk om 's ochtends uit je slaapkamer raam de paardjes te zien zonnebaden in de wei :)

Karin_deB

Berichten: 8241
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 20:16

ik heb al wat bedacht, of ik leen een rok van mijn moeder of van een vriendin en die ga ik versieren, ik doe er een blouse boven, hoofddoek op en oorbellen in, en dan verder kijken, en als dat niet lukt, ga ik huren!

I love you to the moon and back

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 20:16

Is het niet veel leuker om zelf iets te maken? Vind ik namelijk wel. Of heb je daar geen tijd voor? Ik heb al veel zelf gemaakt en bewaar ook alles.

Karin_deB

Berichten: 8241
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 20:23

jah ik heb er de tijd voor, kan jij me misschien pb-en hoe jij een zigeunerin kostuum zou maken ??

I love you to the moon and back

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 20:25

Vroeger was ik zot op goochelen. Heb dus veel van die Fopwinkels gezien. Daar verkochten en verhuurden ze ook allemaal pakken.

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 20:33

Afbeelding
Afbeelding

Met veel verschillende stoffen en gouden siraden. En je haar een beetje wild maken en met een bloem erin ofzo. En je paard met tinkervlekken Haha!
Bedenk wat geks!

Karin_deB

Berichten: 8241
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 20:51

k heb een oude zwarte jurk van m'n moeder waar ik een rok van maak, en van oude stukken bandages maak ik vierkanten die ik erop naai, met een witte blouse erbij, en gouden sieraden en een hoofddoek erbij!

I love you to the moon and back

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:45

Wij voeren toevallig vanavond met onze rijvereniging een toneelstuk op wat over zigeuners gaat..

Rijden met een rok op je paard is niet zo handig, wat je dan het beste kan doen is de rok van voren doorknippen, van onderen naar boven. Daar doe je klitteband aan en die doe je om je benen heen. Zo blijft je rok mooi zitten, kan jij je rijbroek er gewoon onderaan.

Ik speel vanavond toevallig een man, dus ik kan gewoon een broek aan op Iris. Voor de rest heb ik een schoffieblouse aan, met daar overheen een hesje met bloemetjes.. Een zwarte hoed over m'n cap heen en klaar is kees.

De vrouwen hebben bij ons vooral veel verschillende kleuren aan. Een bloemetjes rok met daar overheen een sjawl geknoopt om je heupen. Een blouse, met om je schouders een omslagdoek. Een pruik van zwart krullend haar, daar overheen weer een omslagdoek. Voor de rest zoveel mogelijk sieraden, alleen maar goud. Zwarte schoenen of laarzen..

Veel succes en maak je even foto's?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 161 bezoekers