Paspoortvragen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EbbyT
Berichten: 262
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Zeist

Paspoortvragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 11:28

Dit schreef ik bij een andere vraag maar aangezien ik nog enkele vragen over het paspoort heb lijkt het me beter om een nieuw onderwerp erover te openen.
Ik heb een paardenpaspoort bij mijn IJslander. OP bladzijde 7 staat dat de huidige eigenaar moet worden ingevuld omdat je anders niet met evenementen mee mag doen. Daaronder is ruimte voor een stempel van het stamboek. Bij mij staat de stempel van het stamboek in de ruimte waar anders de gegevens van de huidige eigenaar moeten komen te staan. De ruimte daaronder is leeg. Mijn gegevens staan er dus niet in. Bij alle paspoorten van het NSIJP (IJslander stamboek) staat de huidige eigenaar niet ingevuld. De paspoortconsulent verklaart dat er een fout is gemaakt maar dat je zelf je gegevens niet mag invullen. Vedere vragen slaan ze af, in de mom van dat er maar geschreven en gebeld meot worden. Er is alleen 1 probleem: bij bellen word je van het kastje van de muur gestuurd en bij schrijven krijg je nooit antwoord...
Hoe zit dat bij andere stamboeken? Staat de stempel dan wel op de juiste plek en staan de gegevens van de eigenaar gewoon ingevuld? En kan je zonder die ingevulde gegevens wel mee doen met bv wedstrijden?
En op bladzijde 5 en 6 staat er het eea over een schets. Dat is bij mij volkomen leeg, moet daar nog wat worden ingevuld?
Ik geloof dat dit het is Lachen,
groetjes Ebby

EbbyT
Berichten: 262
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 17:17

Weet echt niemand dit? Zouden jullie anders eventjes in je paspoort willen kijken om te kijken of er wel een eigenaar is ingevuld? Is toch een kleine moeite?

_Tiara
Berichten: 3794
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:26

Ik denk dat het aan het stamboek ligt. Bij KNHS en het haflinegrstamboek heb ik nog nooit problemen gehad Lachen .

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:31

Mijn pony heeft een Engels paspoort. Daar staat ook een stempel en gegevens in. Je mag het idd niet zelf invullen!!

Ik heb het ook wel vaak bij het NWPCS dat ze er niet helemaal uit komen met mijn vragen Scheve mond maar zo moeilijk zijn ze niet Haha!