wat vinden jullie van deze digitale camera?SPOED

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

wat vinden jullie van deze digitale camera?SPOED

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-02 17:54

hoi, heeft een van jullie ervaring met de Canon Powershot 600?
is het een goede camera? ook voor bewegende (paardensport) foto´s? ik kan er eentje van iemand overkopen, maar ik wil weten of dat waar voor mijn geld is. of kan ik beter gelijk een dure kopen?
ik wil het graag snel weten anders is ie weg namelijk.

Bon Jovi rules!


Sillie
Berichten: 14
Geregistreerd: 08-11-01

Powershot 600

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 19:28

Hello hello,

Verwacht er niet te veel van, want het is een verouderd model. Hij is geloof ik iets van 0,5 Megapixels is, gangbaar is nu 3,3 M, dan kun je de foto ook nog fatsoenlijk afdrukken.
Zou er in ieder geval niet meer dan 75 gulden voor neer willen tellen, want je kunt er niet zoveel mee...

Zelf heb ik een 3,3 M camera. Nadeel wat ik ondervind is dat de camera er ca. een halve tot een hele seconde over doet om af te drukken. Heb dus nogal wat staarten gefotografeerd voor ik een heel paard te pakken had Haha! . Een zgn. "sportstand" is ook wel handig ivm kortere sluitertijd.

Kijk hier eens voor details en ervaringen van gebruikers van de Powershot 600!!! http://www.dpreview.com/reviews/compare ... sidebyside


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Re: Powershot 600

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 19:33

Sillie schreef:
gangbaar is nu 3,3 M, dan kun je de foto ook nog fatsoenlijk afdrukken.


Dat is een beetje onzin, ik heb een 2,1 megapixel en die doet het perfect en superscherp! 3,3 is nog niet de standaard, maar dat duurt niet lang meer. Je krijgt nu in ieder geval wel de 3,3 MP voor de prijs dat ik mijn 2,1 toen heb gekocht. Maar pas op, want soms staat er op de doos dat het 3,3 is terwijl het eigenlijk ook maar 2,1 of ietsje meer is. Dat is dan een andere techniek, wat eigenlijk neerkomt op 2,1 terwijl het een beetje lijkt op 3,3 technologie...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 23:15

Is dat overigens een camara die geen vertraging heeft? Wij hebben een digicam die hele mooie foto's schiet, maar heeft een seconde of 2 vertraging...maw, als je foto's van je diertjes aan het maken bent, en NET een mooie foto wilt maken, staat hij er alsnog stom op, omdat hij net weer ging bewegen en die stomme cam zo traag is als dikke stront tegen een berg op. * zucht*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 15:33

Wij hebben de canon powershot A20. Was destijds het best getest door de consumentenbond. Dat ie nu, nog geen jaar later al haast niet meer te krijgen is doordat het model nu al verouderd is, zegt wel genog. Dat spul wordt zo ontzettend snel ontwikkeld.... en verouderd dus ook erg snel.

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-02 16:42

hoi, ik hoor het al. bedankt voor jullie snelle reacties. ik koop hem dus maar niet. ik heb ook liever een camera met een schermpje waar je al beeld ziet als je nog geen foto neemt. dus dan kan je op je scherm zien wanneer je het beste een foto kan maken.
nog maar even door sparen dus!
iig bedankt voor de snelle reactie, het heeft me behouden van een miskoop.

Bon Jovi rules!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annienke, Antonius, Bontfire, DDD3, Eliana, Eliine, haffiefreak, hagelslag, jadeken, Larislaatje, Marije112, Mars, marygoround, miereneter, Mitch_Beauty, Paardennamen, RenskeFrea, xU_Blinghx en 224 bezoekers