Ode aan Natascha

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Ode aan Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 14:09

Natascha maakt zulke mooie tekeningen, dat ik vind dat daar wel eens een apart topic aan gewijd mag worden...
Ze heeft voor mij onze Fleur getekend.. Hoop niet dat ze boos word dat ik de tekening erop zet?!? Vast niet.. want ze gaat me het origineel sturen...
Het lijkt zo ontzettend echt.. Ik kan me voorstellen dat ze af en toe nog veel pijn heeft aan haar rug en toch blijft ze tekenen en bokken!
Dus bij deze Natascha.. Voor jou omdat ik vind dat je het verdient!
Hier de schitterende tekening van Fleur die ze heeft gemaakt.. heb met tranen in mn ogen zitten bekijken! Kan niet wachten totdat ik hem kan gaan inlijsten als ie thuis word bezorgd...

Afbeelding

Kuss
Frederike

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 15:00

Het is een hele mooie tekening geworden, echt super!

Wat kan ze dat goed, voor dat soort gaven heb ik zo'n bewondering! Ik zou willen dat ik dat kon Party!! Kwijl

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 15:10

wow hij is echt heel erg mooi Party!!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 16:01

ja ze kan echt onwijs goed tekenen!!
voor mij heeft ze ook lyrik en (mijn hond) Amber getekend, ze staan in m'n profiel Lachen

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 16:02

Ahh cool zeg, bij ITP staat ook een tekening van haar,ze heeft mn hondje getekend,ook een Golden retriever. Lachen

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 16:14

Wat een mooie tekening, er zit zoveel uitdrukking in die ogen, niet te geloven. Ze heeft echt veel talent.
Ik zou willen dat ik zo mooi kon tekenen, helaas als ik een poesje teken voor mijn kinderen vragen ze "mama, wat is dat" *LOL* *LOL*

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 16:44

En ze heeft mijn fretjes getekend...tekening kwam vandaag binnen! En ik vind hem zoooo mooi! Ik hem meteen ingelijst en in de woonkamer opgehangen...zodat iedereen hem kan zien! Lovers

Afbeelding

Hij's mooi hè? Reacties op deze tekening mogen hier geplaatst worden *LOL*

Natascha...you da girl Lachen

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 17:30

dankjwel hoor Bloos Bloos (bloos bloos) en natuurlijk vind ik het niet erg dat je hem plaatst. Het is tenslotte jouw doggie en ik vind het een superscheet omdat ie heel erg op m'n eigen oude hond lijkt. Als m'n vriend m'n site aanpast (dat kan dit blondje zelf niet) dan krijgen de golden en de fretten ook een plekje.

groetjes Natascha

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 17:32

En behalve dat vind ik dat ze ook wel eventjes een dikke knuf mag krijgen vanwege haar rug! Natascha (en Heike) zitten namelijk nog steeds een beetje zielig thuis. Of ja, ze kunnen nog niet alles. Ik ook niet, maar ik ben na 3 weken wel weer gaan paardrijden, terwijl Natascha (en Heike helemaal) nog even moeten wachten.

Dus bij deze: ook van mij Lachen