karin was op bezoek bij mij!!!!!prikkeldraad-avontuur

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

karin was op bezoek bij mij!!!!!prikkeldraad-avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-02 12:09

en dat was echt super lief dat ze kwam!
eerst hebben we thee gedronken bij mij thuis en heb ik mijn mooie snowpoes laten zien
en daarna natuurlijk naar tinkie.tja we hadden geweldig weer dusssssse natuurlijk ritje maken:NOT,sanderijn was zo slim de kastsleutel te vergeten dus jaja konden we eerst weer terug naar huis de sleutel ophalen.
nou onderweg lekker kletsen over de belangrijke dingen des levens en toen op stal tinkmonster aangespannen en hup het bos in.karin heeft ook nog een tijdje gemend,en op een geven moment waren we een ruiterpad!ingeslagen en daar lagen ineens een dikke boomstronk langs de kant en een grote rol prikkeldraad en langs de ander kant was een afrastering met prikkeldraad gemaakt.nou tink schrok zich een hoedje van die boom en sprong naar links,met gevolg dat het onderstel van de voorwielen onder de wagen draaiden en de stang omhoog duwde zodat wij met wagen en al naar rechts geduwd in jaja die prikkeldraad afrastering kwamen,ik hing al met mijn voeten erin en karin kon aan haar kant niet van de wagen af maar moest zichzelf onder door wurmen zodat ze tink kon pakken en ons weer uit die afrastering kon trekken.tjongejongejonge wie legt er nu een rol prikkeldraad en maakt er zo'n afrastering op een ruiterpad!!!?????dan ben je toch imbeciel zeg of niet dan.tink had wel in die rol terecht kunnen komen met haar benen!nou goed karin heeft ons perfect uit de situatie geleid en we zijn er zonder kleerscheuren vanaf gekomen,vervolgens nog lekker verder gereden en heerlijk genoten van ongeving en het weer.tja tink maakt zich nog weleens bang van wel heel aparte dingen(een mens die gebukt op de grond onkruid aan het wieden is Verward )een boomstronk Gaaaap ,een haflinger Verward ).......tja ik weet niet altijd wat ik verwachten kan met haar!haha gekke pony.maar verder is ze heel braaf hoor............ Haha!

karin heb ik nog rondgeleid op stal en toen zijn we lekker gaan eten bij de.....ja de patatboer!haha altijd hetzelfde liedje met die meetings met mij!
en toen hebben we nog een tijdje gezellig zitten kletsen tot ze naar huis moest.nou karin ik vond het echt heel tof dat je kwam en heel gezellig en erg fijn om met je te praten!moeten we gauw weer doen!

soms is het beter om te zwijgen


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 15:34

Tsk... je bent me net voor... Haha!

Had me voorgenomen om een leuk verslag te schrijven over gisteren, maar jij hebt alles al gezegd... Heb dan ook weinig meer toe te voegen, ik vond het ook heel gezellig en ik ben blij dat ik nu eindelijk Tink heb ontmoet! Wat een liefie is dat zeg... Ik heb het al tig keer gezegd en ik zeg het nog een keer: je hebt het echt super voor elkaar daar op die stal! Heerlijk rustig, mooie omgeving, aardige mensen... wat wil je nog meer? Party!!

BTW: voor mij was het deze week nationale sleutelvergeetweek, dinsdag moest ik al met geleende spullen op pad omdat ik Ameretto zou rijden maar Lau de (enige) kastsleutel mee naar school had genomen en ik dus letterlijk voor een dichte deur stond op stal. Misschien toch maar eens tijd voor een paar reservesleutels. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 16:22

Wat leuk om te lezen zeg! Zo te horen gaat het dus ook wel goed met Tinkie?
En inderdaad, het was Nationale-sleutel-vergeet-week hoor. Ik had er ook al last van. De baksleutel was ik al vergeten. Wíl ik een keer 'serieus' rijden, vergeet ik de sleutel! Frusty Maar ach, ik ben het bos maar in gegaan, is toch altijd leuker!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 16:34

Nou...ik heb weer eens wat anders. Ik was naar de hypo gegaan op de scooter...heb ik alle sleutels wel bij me, maar ligt het slot nog thuis Frusty Ik doop deze week dus tot nationale-vergeet-week-met-alles-wat-met-sleutels-te-maken-heeft Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benita, bente_sat, DDD3, desireeee_x, Exorcizamus, Hanjan, KaasSouffle_, LesleyAnne, nafkedemi, Patriesje, Ptl4ever, Rianneko, Syb_sem en 119 bezoekers