orun cursus en aanmelden bij rijvereniging

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

orun cursus en aanmelden bij rijvereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-02 16:12

ik wil graag volgend jaar beginnen met de oruncursus (basis). nu las ik laatst ergens dat je aangemeld moet zijn bij een rijvereniging, dit ben ik dus niet zal ik wel moeten worden als ik officieel ga starten maar dat duurt nog wel enkele eeuwen voordat dat gaat gebeuren. maar hoe kan ik dat t beste aanpakken wil namelijk niet verplicht naar clublessen toe enzo wat voor verenigingen komen er dan voor mij in aanmerking en hoe gaat t aanmelden in zn werk?

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 16:32

Bel gewoon wat verenigingen in de buurt af of je lid kan worden zonder extra kosten van lessen. Je kan namlijke ook niet rijdend lid worden.

Verder zou ik dit gewoon even doornemen met de Orun opleiding om te kijken wat je wel en niet moet doen.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 17:03

als je toch een keer wilt gaan starten kun je ook alleen startcoupon houder worden op een rijvereniging dus ik denk ook wel dat je gewoon lid kunt worden.

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 23:21

voor je basis cursus moet je L dressuur met 1 winstpunt hebben... dus dan moet je wel lid zijn en al gestart hebben.

gr. Afke

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 10:11

volgens mij hoef je voor basis helemaal niets te hebben pas voor de 1ste fase L1 plus een wp.
Maar je kan lid worden van de OVJ bven ik ook je kan daar met en zonder startkaart lid worden.
Voordeel is dat men geen lessen geeft dus je bent al snel wat goedkoper uit.Omdat ik priveles heb heb ik om die reden hook destijdens een startkaart via hun aangevraagd.
www.ovj.nl is meer info

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 13:05



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: greendragon, joyce83, Malenka, rocky_1995, Sjors050, su72 en 156 bezoekers