WRAN

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

WRAN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 11:32

Wie weet waar de regelementen van de WRAN vermeld zijn? Ik weet dat de site van Chris Knol de regelmenten bevat, maar ik ben zijn URL kwijt.

Is het trouwens raadzaam om lid te worden van de WRAN?
Ik wil met Dreamer misschien wel eens gaan starten, moet je dan lid zijn?

Anoniem

WRAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 11:38


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 13:08


K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 00:02

Of je vraagt heel lief aan K@rin of je haar reglementenboekje een tijdje mag lenen!
Om aan WRAN wedstrijden deel te nemen hoef je niet lid te zijn. Wel geeft lidmaatschap korting op het inschrijfgeld. Bovendien krijg je de western horse world thuisgestuurd, en dat is best een interessant tijdschrift. (was 110 gulden). Bovendien krijg je dus een boekje met de regelementen thuisgestuurd.
Verder gaan ze waarschijnlijk vanaf 2003 iets van startkaarten invoeren, maar hoe dat precies in zijn werk zal gaan snap ik nog niet helemaal.
Als je alleen af en toe naar Eersel wilt gaan, is het financieel niet zo aantrekkelijk, tenzij je graag van alles op de hoogte blijft.

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 00:15

thanks!
Het begint zo lekker met Dreamer te gaan (mandy zie dat ie "stuurbekrachting" had, nadat ze hem een keertje had gereden, hahahaha) dat er misschien toch wel eens een wedstrijdje gaat komen.
En, ja, ik wil van alles op de hoogte blijven, ben ook zo'n nieuwsgierig tiepje Schijnheilig
Kost een lidmaatschap 110 piek, uhhh plusminus 50 eurootjes?
Hoe kan ik me aanmelden? Al is het maar voor het blad.

greetz, Jac

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

WRAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 00:39

hoi het adres van de WRAN is A. van Hobokenstraat 46 3161 KS Rhoon. tel: 010-5010423. daar kunnen ze je alle info geven die je nodig bent.
oja lidmaatschap incl. abonnement western horse world ( hun blad) kost € 50.-
abonnement whw zonder wran lidmaatschap is € 35.-. ik hoop dat je er wat aan hebt.

groetjes uit het mooie drenthe. Haha! rina.