vieze man in het delftse hout

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty_

Berichten: 3040
Geregistreerd: 10-03-04

vieze man in het delftse hout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 20:53

Zondag dacht ik even een lekker rustig ritje te maken door het delftse hout, totdat ik op een moment een man naast het ruitepad zie staan. Eerst zag ik niet goed wat ie aan het doen was maar toen ik langs reed stond ie naast me met 1 hand voor z'n ogen en de andere hand aan z'n "dingetje" te sjorren. Ik heb maar gauw de andere kant op gekeken ik dacht maak wel vaker rare dingen daar mee (er is een naaktstrand daar in de buurt).
Maar goed, ik kom dus vandaag weer op stal aan komt er een stalgenoot naar me toe die zegt: heb jij die man ook gezien in het bos? dus ik zeg ja die viezerik enzo.. Blijkt dus dat ie gister achter haar en haar vriendin is aan gerend toen ze op het paard zaten en tussendoor stopte ie steeds om weer aan z'n "dingetje" te sjorren!!. Deze man vind het schijnbaar nogal leuk om meisjes op paarden te zien. M'n stalgenootje heeft de politie gebeld en sinds vandaag rijd er bereden politie door het delftse hout.
Hebben jullie ook weleens zoiets meegemaakt? Ik vind dit soort mensen echt niet sporen....

Angel22

Berichten: 175
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Ik wil bij raimond zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:11

meestal werkt heel hard lachen om zijn "dingetje" wel goed.....

Meeste gasten vinden dat zo venederend dat ze het nooit meer doen.

Tis wel vervelend om te zien, helemaal als je het niet verwacht.
Ik zelf heb weleens een potloodventer gezien dat iik wat jonger was nog, was niet op een paard btw... Maar goed... die kerel had zo'n zielig geval hangen dat ik heel hard in de lach ben geschoten en hij met het schaamrood op zijn kaken weg is gelopen, ondertussen zijn broek ophijsend. Hij is niet meer in het des betreffende park gesignaleerd Haha!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:16

Zulke verhalen vind ik altijd weer eng om te horen Scheve mond Delfsehout is niet zo heel ver van hier, hopen dat hij niet op het idee komt om even naar de vlietlanden te gaan Scheve mond Vroeger toen ik nog op de manege reed heb ik ook veel verhalen gehoord dat er vieze ventjes in het park zaten, gelukkig heb ik ze nooit gezien.
Ik vind het eng om er 1 tegen te komen (ookal doen ze verder soms niets) en dat is dus ook de rede dat ik eigenlijk liever niet alleen ga rijden.

SDE
Berichten: 941
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: Antwerpen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:17

Ja, heb ook zoiets al meegemaakt. Die stond altijd tussen de bomen op een brug. Het grappige was dat het een oude vent was. En zoals ze zeggen: met het ouder worden, krimp je!

Ik heb toen de politie gebeld en die vroegen een beschrijving (toen moest ik eventjes heel hard lachen). Daarna heb ik die vent nooit meer gezien.

Volgende keer duw ik hem toch gewoon van de brug de berg af naar beneden.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:17

Hahaha, daar reed ik ook nog wel eens toen ik daar nog mijn verzorgpaard had staan.
Je zal wel geschrokken zijn en je stalgenoten ook.

Offtopic: Op welke stal sta jij eigenlijk? Mijn verzorgpaard heeft op Stal de Delftse Hout gestaan bij Langeveld.

Angel22

Berichten: 175
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Ik wil bij raimond zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:23

In het twiske ( recreatiegebied) zitten ook wel vieze mannetjes, dealers maffioso en ga nog maar even door. Dat ik een weekje het paard van me vriendin te leen had ben ik wel regelmatig 's avonds het twiske ingeweest. Met een hele dikke vette zweep bij me, zo'n dressuur geval!!!! Niet om op het paard te meppen maar om eventuele belagers van me af te slaan. Nu is Kane een flinke tinker dus lopen de meeste mensen wel even de kat uit de boom te kijken maar ja alleen is maar alleen en ik verwachtte eik niet dat Kane me zou beschermen zeg maar...


al zou ie het misschien nog wel doen ook Knipoog

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:46

hier loopt ook zon gek op de weg

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:50

Haha, vaak is het al genoeg als ze even naar een vlieg trappen met de achterbenen ofzo; als Roskur dat doet stuiven alle "gewone" mensen al meteen 5 meter van 'm weg Tong uitsteken. dus laat staan als ze je lastigvallen, denken ze misschien dat hij je beschermt. Zijn die irritante insecten toch nog ergens goed voor. Nagelbijten / Gniffelen Bij ons waren er alleen een aantal keer homo-stelletjes in de bosjes, maar die wilden juist niet gestoord worden Haha! (wat ze niet altijd lukte, ik gelukkig nooit meegemaakt maar m'n vader wel Nagelbijten / Gniffelen)

jessie1234
Berichten: 327
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 22:00

hahahahhaha een potloodventer noemen zo iemand.
tip gewoon hard om zijn dingetje lachen

jessie

Kitty_

Berichten: 3040
Geregistreerd: 10-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 22:19

spokie79 schreef:
Hahaha, daar reed ik ook nog wel eens toen ik daar nog mijn verzorgpaard had staan.
Je zal wel geschrokken zijn en je stalgenoten ook.

Offtopic: Op welke stal sta jij eigenlijk? Mijn verzorgpaard heeft op Stal de Delftse Hout gestaan bij Langeveld.

Mijn verzorgpony staat daar idd ook Lachen

serenta

Berichten: 2275
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 22:30

Een stalgenoot van mij heeft het wel mee gemaakt maar die schrok zo erg dat die er in zijn nakie vandoor ging, dus rennen zonder iets aan want dat liet die liggen het bos uit. ik kan je zeggen die hebben heel erg hard gelachen.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 07:30

Hmm heb er 2 jaar gereden door DDH maar ben nooit van die vieze mannetjes tegen gekomen. Niet dat ik er op zit te wachten hoor... Hoorde van Denies ook wel eens van die verhalen idd, nee dan stuur je echt met een fijn gevoel je 14 jarige bijrijdster het bos in.. not!

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 08:29

Daar moet je een melding van maken bij de politcie dan houden ze het in de gaten .Probeer niet te schrikken daar kicken ze op probeer keihard te lachen dan vinden ze het niet meer leuk .Ik heb het al zo vaak meegemaakt zelfs 1 van een jaar of 75 je moet maar wanhopig zijn ha,ha,ha

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 08:52

ja lacht als je het allemaal hier leest maar er kunnen ook veel andere dingen gebeurden

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:24

DE potloodventers zijn niet gevaarlijk uit mijn ervaring maar je moet er wel melding van maken want leuk is het zeker niet hoor.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:55

De afgelopen tijd heb ik het niet meer mee gemaakt dat er zulke mannetjes liepen,maar weet van vroeger toen ik een jaar of 11/12 was dat ze er ook al liepen.
Van zulke personen kom je in zo'n park echt niet af.

manonnetje
Berichten: 141
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: dichtbij steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:15

Er loopt ook wel eens een potloodventer in het westerpark in Zoetermeer.
Ik lach er wel om, maar leuk vind ik het niet.
Gelukkig heb ik een snelle fjord, dat als die naar me toe rent, ben ik al aan de andere kant van het park hahaha

Roxy20

Berichten: 578
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:19

Hallo ik heb ook zoiets meegemaakt in het Haarlemmermeers Bos in Hoofddorp (daar word ook elk jaar Concouri Hippique gehouden) Ik rij daar bijna elke dag. En ik was met een vriendin aan het galloperen op een gallop pad. Daar stond op eens een man helemaal naakt midden op het pad. Hij schrok van ons en rende weg en riep nog sorry dat ik in mijn blootje sta. Nou wij lachen in een deuk. Daarna hebben we hem nooit meer gezien!!

Groetjes Roxana

Kitty_

Berichten: 3040
Geregistreerd: 10-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 10:36

Jeetje ik ben dus gelukkig niet de enige die rare dingen meemaakt te paard Haha! De politie is al gebeld, maar als ik hem vandaag of morgen weer tegen kom ga ik ook bellen, maar er rijd nu al politie te paard door het delftse hout

soesie

Berichten: 757
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:41

Mijn ervaring is dat de politie geen fluit doet! Jarenlang liep er zo`n griezel rond in het bos waar ik reed. Hij scheen opgewonden te worden van meiden te paard. Nou, ik heb me suf gebeld, maar de politie kon niets doen, omdat de "dader" ook niets deed. Nou vraag ik je!!!

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:48

Nou hier blijkbaar wel, want de bereden politie rijdt er nu rond Knipoog.

soesie

Berichten: 757
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 11:02

Gelukkig maar! Ik hoop dat ze er echt wat aan doen. En dat jullie weer ongestoord buiten kunnen rijden.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 16:29

Ik ga morgenavond een ritje dobber/delfse hout maken,dus zal me ogen ook open houden.
Wie weet kom ik hem tegen.

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 16:40

ik heb het ook wel is meegemaakt toen ik zou gaan rijden met een vriendin in het twiske!
we waren opweg naar de stal, maar gingen door het twiske fietsen omdat dat korter is (half 10 smorgens) zat er ineens een man op een bankje, en er kwam ons een wilrenner tegenmoet..
maar die wielrenner passeerde de man eerder als wij, dus toen die voorbij was keek die man heel wild om zich heen.
en toen wij voorbij fietste deed hij zn gulp open, en begon lekker te sjorren.

dus mijn vriendin riep ben je wel goed bij je hoofd, en daarna: bel de politie, bel de politie ..
dus ik pak mijn telefoon (waar geen beltegoed op zat Haha!) en deed alsof ik gign bellen, en toen smeerde hij hem en wij zijn heel hard doorgefietst omdat we bang waren dat hij achter ons aankwam.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:00

ja zo'n vent liep er vroeger ook altijd in de delftse hout toen ik er wel eens met Eviet en een vriendinnetje ging rijden! dat is al zeker zo'n 4/5 jaar geleden.
gekke mensen...