Heftige film...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Heftige film...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 08:25

Vannacht filmnacht gehad, (compleet met beamer, groot scherm en surround set Kwijl ) ben nu net thuis en duik zo maar eens m'n bed in Gaaaap Slapen

Topper van de avond wat mij betreft: Requiem for a dream. Jeetje wat een heftige film is dat! Over drugsverslaving, compleet met beelden van trips en over hoe mensen afgleiden. Erg indrukwekkend.
Weet eigenlijk niet of 'ie in Nederland al op video/DVD uit is, wij hadden een import DVD uit Amerika.

Verder nog gezien: Moulin Rouge (heel apart!), Memento (voor de 2e keer, maar snap het nog steeds niet helemaal Bloos was vroeg in de ochtend zullen we maar zeggen....), Natural born killers ( Gaaaap ), Shrek ( *LOL* ), Cool runnings (voor de 8e keer ofzo... Sanka, are you dead man, blijft lachen!!) en Monkeybone (vage film, wel geinig op zich).

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 09:28

Ik heb nog nooit van die film gehoord... Ik ben niet zo'n filmmens, maar vorige week heb ik een pasje van de videotheek gehaald. Bij ons om de hoek kan je dan films gewoon uit de muur trekken, net zoals je kroketten uit de muur kan trekken! Erg grappig. Ik moet dus binnenkort maar even een leuke film gaan kijken. Moulin Rouge lijkt me echt super.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 11:49

ooo interessant!die wil ik zien,ik ben gek op films over drugsverslaafden,psychisch niet in orde mensen en andere vage dingen aan de rand van het leven.vraag me niet waarom maar dat vind ik zo fascinerend om te zien.......

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 14:12

Dan is dit absoluut een film voor jou Sanderijn! Het loopt ook niet goed af, het wordt steeds depressiever. Je bent er wel even stil van als hij afgelopen is.

Oh ja, niet bepaald geschikt voor alle leeftijden. Haha!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 18:47

Moulin Rouge viel mij ontzettend tegen.....De beelden gaan vele te snel...er is zowat geen seconde rust in de film. Het concept is grappig en de liedjes zijn leuk maar van die beelden werd ik helemaal gek

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 19:33

Whaaa cool runnings is gaaf!! Sanka, are you dead? ja man!! geweldig!! ook dat accent!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 19:45

Ik ben niet zo'n filmmens, val altijd in slaap... Niet erg gezellig voor mijn medefilmkijkers, maar ik kan er heel weinig aan doen, het gebeurt gewoon. Overigens alleen bij videofilms hoor, in de bioscoop heb ik er geen last van, op één keertje na (bij Sense and Sensibility, zeikfilm trouwens) en toen had ik als excuus een jetlag. Haha!

Vorige week is het me trouwens wel gelukt om twee films op één avond te bekijken zonder ook maar even weg te dommelen (dank je Maarten!). Eentje daarvan was Shrek, hij is echt leuk hè, met dat ezeltje! En daar heb ik mijn onderschrift ook aan te danken... Lachen