naar een andere vereniging??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

naar een andere vereniging??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 23:34

hallo allemaal, ik rij nu met mijn paard federatie, maar ik wil eigenlijk naar een andere vereniging per 1 januari. weet iemand of dit gelijk door kan?? dus dat je een startkaart blijft houden?? ik wil namelijk wel wedstrijden blijven starten. moet je dan de KNHS bellen, en een nieuwe startkaart vragen (met ander verenigings nummer??) wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen??? alvast bedankt. xxx jessy

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding


astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 07:25

Ik ben vorig jaar ook geswitched.
Als je op je startkaart kijkt, zie je het verenigingsnummer + naam. Je hebt dus inderdaad een nieuwe startkaart én nieuwe startcoupons nodig. Voordat je nieuwe vereniging dat aan kan vragen, moet je oude vereniging je af hebben gemeld bij de KNHS. Hamer er dus op dat ze dat z.s.m. doen, anders zit je te wachten.

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:38

As moest jij ook je stamboekpapier opnieuw kopieren, nee toch?

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:13

Vippie schreef:
As moest jij ook je stamboekpapier opnieuw kopieren, nee toch?


Jawel, ook nog.
In eerste instantie zeiden ze dat dat niet hoefde, maar de KNHS had de gegevens nogmaals nodig, volgens mij ook omdat mijn chipnummer niet op mijn oude startkaart was ingevuld.

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 14:28

Sjips.......

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 23:15

alvast bedankt voor de reactie's. kan mijn vereniging mij per 31 december afmelden en mijn nieuwe vereniging mij per 1 januari aanmelden?? dat ik dus gelijk per 1 januari weer een nieuwe startkaart heb?? xx

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 23:44

Dat kan, ik ben dit jaar per 1 januari ook overgestapt en heb netjes een nieuwe startkaart gekregen van de KNHS.

(moet trouwens nog een startkaart afmelden voor volgend jaar, dat paard is weg)

Naar welke vereniging ga je toe Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 20:18

ik ga van hollands noorden naar Callinghe......... ben met mijn paard nu ook bijna een week bij noot weg...... t ging daar allemaal niet meer zo lekker, en nu staat ze in groote keeten... staat ze echt lekker....

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 23:39

Ik zag idd al in je onderschrift dat je verhuisd bent met je paard.

Callinghe is ook een hele leuke vereniging Veel plezier daar!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Marije_jiplover

Berichten: 25296
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:30

Je kunt je in principe nu ook al af latne melden door je oude vereniging en je door de nieuwe aan laten melden. Je blijft dit jaar tot eind december zowieso nog rijden voor je oude vereniging, maar dan is alles vast geregeld. Als je het allemaal op het laatste moment aan laat komen, heb je kans dat het net niet op tijd lukt, aangezien er in december veel combinaties afgelemeld worden en ook veel nieuwe aanmeldingen voor in januari liggen.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:11

Marije_jiplover schreef:
Je kunt je in principe nu ook al af latne melden door je oude vereniging en je door de nieuwe aan laten melden. Je blijft dit jaar tot eind december zowieso nog rijden voor je oude vereniging, maar dan is alles vast geregeld.


Verbeter me maar als ik het verkeerd heb hoor, maar als je nu toch al jezelf laat afmelden bij je huidige vereniging en je alvast aanmeldt voor je nieuwe vereniging dan moet je toch ook alvast lid zijn, of kan je doorgeven dat dit pas per 1 januari van kracht is.
(hoe zit dit dan met startcoupons???, kan je die dan wel aanvragen bijv in oktober en krijg je ze dan van je nieuwe of je oude vereniging??)

Marije_jiplover

Berichten: 25296
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:10

Cinzano schreef:
Verbeter me maar als ik het verkeerd heb hoor, maar als je nu toch al jezelf laat afmelden bij je huidige vereniging en je alvast aanmeldt voor je nieuwe vereniging dan moet je toch ook alvast lid zijn, of kan je doorgeven dat dit pas per 1 januari van kracht is.
(hoe zit dit dan met startcoupons???, kan je die dan wel aanvragen bijv in oktober en krijg je ze dan van je nieuwe of je oude vereniging??)

Dat is iets waar ik even niet aan gedacht heb. Maar ik weet wel dat het rond de jaarwisseling extra druk is bij de knhs, dus dat je anders best kans hebt dat een en ander niet helemaal geregeld is per 1 januari.
Was er trouwens ook niet een regel dat je zowieso per 1 december door je oude vereniging afgemeld moet zijn voor het nieuwe jaar, anders loopt de startkaart toch gewoon door? Dus iig voor 1 december afmelden, en dan je nieuwe vereniging vast vragen hoe en wat met lidmaatschapsgelden. Onze vereniging deelt het lidmaatschapsgeld op, als je in december lid wordt, betaal je nog maar 1/12 deel van de contributie en je betaalt dan per 1 januari gewoon ee heel jaar lidmaatschap.

Over startcouopons:Ik heb vorig jaar eind november startcoupons aangevraagd en toen kreeg ik ook al startcoupons voor 2004 (die dus ook meteen een stuk duurder waren) terwijl ik ze dus nog ruim in 2003 besteld had, dus ik denk dat het met startcoupons wel moet lukken.
Overigens heeft een stalgenoot van mij wel haar oude startcoupons opgebruikt (met dus de vorige vereniging er nog op), dat was volgens de knhs geen probleem.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:01

Gewoon op al je formulieren zetten: per 1-1-2005 (op je mutatieformulier oude en nieuwe rijvereniging en op je mutatieformulier paard gegevens voor je startkaart).
Duiselijk erop zetten per waneer je in/uitgeschreven wil zijn dan moet het helemaal goedkomen.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 12:15

Vippie schreef:
Gewoon op al je formulieren zetten: per 1-1-2005 (op je mutatieformulier oude en nieuwe rijvereniging en op je mutatieformulier paard gegevens voor je startkaart).
Duiselijk erop zetten per waneer je in/uitgeschreven wil zijn dan moet het helemaal goedkomen.


En per wanneer stuur je die fomulieren op dan??? >Want de KNHS begint al eerder met startkaarten versturen enzo.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:04

Ik stuur ze vandeweek op, ze kunnen ze maar vast hebben Haha!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 23:14

alvast heel erg bedankt voor de reactie's ga morgen ff de knhs bellen, iemand vertelde me dat het ook per telefoon zou kunnen???? duss we gaan het proberen............. volgens mij is het bij elke vereniging zo dat je maar een deel lidmaatschap betaald als je later in het jaar lid wordt, ik ben nu als het goed is al lid van Callighe.... en dus ook nog van Hollands Noorden.... heb vorige week mn eerste les bij callinghe gereden, was wel leuk, alleen was mn paard een beetje druk......... morgen weer les (woensdag) heb nu ook verlichting gekocht voor de terug weg, mn les is rond half tien pas af, en het is wel dicht bij stal, maar ja.... je moet ook goed gezien worden...... xxx

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

anita

Berichten: 2155
Geregistreerd: 18-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 19:40

Dan heb je vast les van Marjolein op woensdag. Daar heb je namelijk een hele goeie instructie aan. Veel plezier bij Callinghe.

NAAMBORDJE of SCHILDERIJ van je paard/pony/hond! Kijk even in mijn profiel of op mijn website:

http://anitaspaintings.webklik.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers