(heren)schoenen grote maat; waar betaalbaar te koop?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

(heren)schoenen grote maat; waar betaalbaar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 09:01

Grrrrrr... willen mijn bf en ik eindelijk schoenen voor hem kopen (met veel pijn en moeite een beetje ruimte in ons budget gecreeerd), komen we er achter dat meneer net buiten de standaard maten valt... hij zal maat 47 hebben oid (in Aussieland hebben ze blijkbaar standaard grotere maten Knipoog ). Kan iemand mij misschien vertellen bij welke winkels we toch betaalbare (lees: tot zo'n 100 euro vind ik een mooie prijs... en dan vind ik 80 weer mooier dan 100 Schijnheilig ) schoenen in maten boven de 46 kan vinden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:15

Had je al bij Bristol gekeken?
Je kunt anders ook even bij Aktie Sport binnen lopen. Daar haalt mijn moeder voor mijn vader vaak (betaalbare)schoenen. Die is namelijk ook zo'n grootpoot Knipoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:27

goh geen iedee mijn vriend heeft een beschaaft maatje 43 .. weet wel dat mijn oom ook een grote maat had en die ze altijd moets laten maken...

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:30

http://www.ceestak.nl/, deze zitten op de bilderdijkstraat in Amsterdam ( hoe duur ze precies zijn weet ik niet). Zelf heeft mijn vriend maat 45, opzich is het daar nog wel voor te doen om goede schoenen te vinden ( maar meneer heeft een lastige smaak, maw een hele dag shoppen om goede schoenen te vinden).

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 10:03

Sorane schreef:
Had je al bij Bristol gekeken?
Je kunt anders ook even bij Aktie Sport binnen lopen. Daar haalt mijn moeder voor mijn vader vaak (betaalbare)schoenen. Die is namelijk ook zo'n grootpoot Knipoog Haha!


Daar gaan ze t/m maat 46...

Ik ga even op die site kijken siempie, bedankt.

Meer tips nog steeds welkom natuurlijk... Haha!

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:47

Vaak hebben ze in de betere schoenenwinkels wel een aantal modellen die wat verder lopen. Vaak betaal je daar wel voor..

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 07:43

van Wonderen Hilversum Leeuwenstraat 28-30
van Wonderen Haarlem Paarlaarstaag 3
Herenschoenen tot maat 52, weet niet hoe ze prijstechnisch zijn maar de maat is er in iedergeval Knipoog