Topic MOHgirl over verwaarlozing gesloten ?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Topic MOHgirl over verwaarlozing gesloten ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-04 23:52

Wat is dit nou voor rare aktie om dit topic te sluiten ? Daar begrijp ik dus echt helemaal niets van ! Van de motivatie nog minder.


Nic

Berichten: 9472
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Ik ben kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 00:03

Misschien omdat ik per ongeluk de voornaam noemde Bloos!
Bemoei me hier nu ook niet meer mee....

Partir, c'est mourir un peu

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 00:24

Dat lijkt me niet ... er zijn immers meer hondjes die "Fikkie" heten Lachen
Bovendien, zo'n duidelijk verhaal is toch wel te traceren zoals uit je eigen reacties al blijkt.

Ik ben dus van mening dat het topic gewoon weer open moet. Ik vind deze toegepaste censuur echt veel te ver gaan.
Ik heb veel respect voor mensen die de moeite van het moderatorschap op zich nemen, maar overdrijven is ook een kunst ..

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 00:27

Vind het ook jammer, deed erg mn best ...

Extensions voor paarden!


Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 07:56

Misschien mag het weer open als we beloven geen foto's meer te plaatsen. We hebben denk ik na de eerste foto's wel een duidelijk beeld over het eea!

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 08:01

Ik was ook lichtelijk verbaasd dat het op slot ging Scheve mond

Jantien schreef:
Het lijkt me niet verstandig dat half Bokt hier bovenop springt met fotocamera's.
Wees wijs en schakel de verschillende instanties in die hier wel wat aan kunnen doen, dus ga achter de DB en GGD (oid) aan, zodat er hulp komt voor de dieren èn de eigenaar.

Met z'n allen op het erf foto's maken, en deze dan op Bokt plaatsen helpt weinig aan de situatie, bovendien schendt je daar ook allerlei rechten van de eigenaar mee.


Ik maak toch zelf wel uit of ik daar mijn fotorolletje vol ga schieten, vind niet dat bokt daar iets mee te maken heeft.

זכור

Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 08:04

Maar bokt heeft er wel mee te maken als je de foto's hier plaatst!

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 08:10

Ik denk dat het ergens wel logisch is dat het topic gesloten is. Het hele privé-eigendom van die vrouw wordt op bokt gezet. Nu heeft dat natuurlijk een logische reden, maar het mag officieel niet. Dus ik denk dat jullie met de hele buurt maar het advies van Jantien moeten opvolgen. Ga met z'n allen naar allerlei instanties en probeer er wat aan te doen!
Succes, ik hoop echt dat er eindelijk iets gedaan kan worden.

Sosha

Berichten: 3126
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 08:24

Loesjuh schreef:
Ik denk dat het ergens wel logisch is dat het topic gesloten is. Het hele privé-eigendom van die vrouw wordt op bokt gezet. Nu heeft dat natuurlijk een logische reden, maar het mag officieel niet.


Geld inzamelen als particulier, om bv een "zielig" paard te kopen, laten ze hier wel toe..... terwijl dat dus echt bij de wet verboden is!

Of een paar foto's van dieren op een site als dit zetten verboden is Verward Mijn bijrijdster hoeft echt geen toestemming aan mij te vragen om mijn paarden te fotograferen en op internet ze zetten (da's toch heel normaal?) dus ik zie het probleem daar niet in.

Namen noemen, lijkt mij idd kwalijker....... dan beschuldig je echt iemand!

Zal ik het dan maar eerlijk zeggen?
Het is allemaal mijn schuld :o

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:07

Als een motivatie om een topic te sluiten niet duidelijk is, kan je daar beter contact over opnemen met de moderator in kwestie, dan er een topic over te openen, daarom zet ik dit op slot.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: desireeee_x, Hanneke137, jitskenienke, Talishe, Zunzuncito en 39 bezoekers