ruiterrijbewijs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

ruiterrijbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-04 21:37

ik heb al veel topics gezien over ruiterrijbewijs.Maar ik wil deze tog ff melden omdat ik een vraag heb.Ik weet het is een beetje te vroeg.Maar als je een eigen pony heb op een pensionstal.Hoe moet je dan aan je ruiterpaspoort informulier zien te komen?Weet iemand misschien een site?



Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:38

Je kan natuurlijk ook naar de manege in de buurt fietsen en daar vragen wanneer ze dat doen en anders zal je via www.knhs.nl wel op een goede site ervoor terecht komen.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:39

kijk es ff op www.fnrs.nl daar staat alles over het ruiterpaspoort en ook over links van het ruiterbewijs

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:56

Ik zie dat je in maarssen woond. Bij onze op de manege is ook 1 keer per jaar ruiterbewijs (of bedoel je ruiterpaspoort?) Dat is in Nederhorst den Berg. Is niet zo heel ver van Maarssen. Dat is wel in het voorjaar, dus weet niet hoelang je nog kan wachten.

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:58


:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

Suusiej
Berichten: 2755
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 22:30

Hey Willeke16!
Jaja, zo praten we alweer met elkaar! Bij stal Verweij in Maarssen (zeg maar Maarssendorp) word 1x per jaar het ruiterbewijs gehouden. Dit jaar is het afgelast vanwege het slechte weer. Maar dara kun je het dus doen. Andere sites met informatie hoef ik je niet te geven, die heb je nu wel genoeg Knipoog ik heb ook mijn ruiterrijbewijs!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, fokfanaat en 34 bezoekers