ben op een paard gestap waar ik heel bang voor WAS...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

ben op een paard gestap waar ik heel bang voor WAS...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 21:15

Zoals elke zaterdag ging ik om 11 uur naar de manege om een uurtje te rijden. ik dacht zal wel op Kamelia zitten (daar zat ik vorige week op omdat ze nogal iri was) maar nee, ik zat op Kasper! Lips are sealed IIIIIHHHHHH dat was vroeger mijn lievelingspaard maar nu helemaal niet meer... ik ben op een gegeven moment heel erg bang voor hem geworden. hij deed nl. heel vaak heel eng en dan ging ie bokken en rennen door de bak Extreme duivel . ben er nooit afgevallen maar kan er zo een hele rij op noemen die wel in het zand gehapt hebben... ben er dus na een bepaalde les niet meer opgestap. ik overdrijf niet: val er bijna nooit af, vind bijna geen paard eng, ga overal op... Schijnheilig maar kasper vond ik heel eng. ik dus helemal in tranen naar de instructeur toen ik ben bang Huilen !! en iedereen bood aan om te ruilen (heel erg lief!!) maar besloot er toch op te stappen met het idee dat ie al heel lang geen been verkeerd had gezet en om over mijn angst heen te komen. Pling
De les was heel leuk het ging ook heel erg goed hij was zelfs een beetje sloom! Haha! Gaaaap Dromen ben dus over mijn angst heen maar mijn mening blijft dat ik hem onbetrouwbaar vind! Party!!
maar ben stiekum toch wel een beetje trots op mezelf..hihi Pling Haha!

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 21:18

eej, goed gedaan!!! Pling Pling Pling

Alle reden om trots op je eigen te zijn Pling

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 21:19

toch weer een overwinning van jezelf, knap toch Knipoog
niet iedereen durft die stap te zetten..

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 21:53

Niet een beetje, maar SUPERtrots zijn hoor!
Echt heel dapper van je dat je het toch gedaan hebt.
Ik ken het gevoel, dat je met knikkende knietjes toch maar een voet in de stijgbeugel doet om op te stijgen...
En als je dan zit... blijkt ineens dat je hem best aan kan, dat-ie niet zo erg is of iets dergelijks.
Heel goed van je! Party!!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 22:02

ja, heel goed van je reem!
even voor de duidelijkheid, ik heb op dezelfde manege gereden en ben echt op een haar na van dat paard afgevallen en was echt dooodsbang en ben er ook weer opgestapt dus ik weet hoe het voelt!

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 22:19

en lau dat is niet fijn he..jij wilde er eerst ook nie op he dat weet ik nog wel! ben blij dat ik het toch gedaan heb!! dat is het enige dat helpt als je bang bent...

salema
Berichten: 282
Geregistreerd: 26-11-01

ben op een paard gestapt waar ik erg bang voor was

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 14:01

ik reed eerst ook op die manege en kaspie was mijn lievelingspaard de laaste tijd dat ik daar reed. hij is best groot ik denk 170 cm toch remi of ggroter en ik ben niet zo groot toen 155cm. ik kan me nog herringderen
(ben even kwijt hoe je dat schrijft) ik moest invallen in de vrijdagavond caroussel en mocht op kasper ik moest op kop van filip toen met kasper echt eng want ik had nog nooit op kop gereden maar kasper was heel ief en hielp me maar hij is zo grappig je kan zien waneer hij wat gaat doen dan gaat hij ze nek sterken ( hij leeft een hele lange nek ) en rent tie weg maar ik ben nog nooit van kasper afgevallen het enige wat die altijd deed als ik op hem reed in de carrousel was racen bij het groot ruiterkruis
hij liep dan heel voorbeeldig rond en dan trok die op een sze hoofd naar beneden en racte precies tusen die paarden door. ik hoor filip nog zeggen inhouden met kapser!! maar remi heel knap dat je weer op kasper bent gegaan hoor!! is ie nog steeds leuk om op te rijden of niet? groetjes reb

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 14:03

als er een smiley was die z'n duim op kon steken, zette ik hem er nu bij Lachen

vind het goed dat je toch op hem gereden hebt, ondanks dat je er schrik voor had...

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 20:04

ja salema, toen ik zaterdag op kasper reed toen vond ik het best wel leuk eigenlijk.
ik was wel erg gespannen omdat ik een bang was.
hij is de laatste tijd een beetje een suffie geworden: vrij sloom je moet hem eerst wakker maken in tegen stelling tot vroeger toen rende ie standaard met je door de bak.
in de buitenbak is hij wel wat heftiger maar binnen (tenzij er en vliegende duif is) issie nu heel braaf.
hij heeft ook echt zijn periodes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 20:09

Okee dan !!!!! Goed gedaan! Enne.... je mag gerust trots op jezelf zijn, want je hebt het helemaal zelf gedaan! Wat zul jij achteraf blij zijn dat je toch doorgezet hebt en erop gestapt bent; nou kun je weer zonder angst op je oude lieveling rijden! Ik vind het echt knap van je, want je had ook gewoon kunnen ruilen.... Toppie!

lippo

Berichten: 103
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:50

goed van je hoor....
maar Kasper doet in de carroussel nooit wat..... Slapen
af een toe een bokje maar daar houdt het toch wel mee op
hij is eerder sloom
Verward

maar ik heb hem nog nooit in de les gehad dus weet ook niet hoe die dan is
maar goed van je hoor Reem... CYA

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 23:12

ja, wat je zegt remi:als er geen duif in de bak zit!daar heb ik ervaring mee.
maar ferline(lippo)nu is hij wel braaf ja, maar toen ik erop zat was het echt een banketstaaf, hij rende alleen maar, en ik reed ook leuk op kop echt handig als je paard er dan de hele tijd vandoor gaat...en op het einde gingen alle paarden ervandoor, ik bleef er nog net opzitten, maar iemand anders viel vrij hard van haar paard af(lotte van igor)
maar kasper heeft wel vaker van die periodes dat hij ineens heel braaf is en dan ineens weer een draak geloof ik(was eerst wel zo iig)
volgende keer weer op kasper?hihi, of is dat een beetje TE?

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 16:01

weetje lau..dat zou ik denk ik niet zo erg vinden... misschien gaat het dan wel beter omdat ik minder gespannen ben. (ik denk niet dat ik ooit ontspannen op dat paard kan zitten).
en ja die carrousel met jou op kaspre kan ik me nog heel goed herinneren met lotte op igor. hij stijgerde echt hoog en kasper maar scheuren en ik zat toen op ibalou die maar haar hengstige kop ook een beetje meedeed....wel lief....

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 16:06

Stoer hoor!

Op elke manege heb je volgens mij wel zo'n paard waar geen mens op durft. Zelf stapte ik wel altijd op zulke beestjes, totdat ik een paar keer zo smerig ervan af ben gemikt en die etter ook nog even doodleuk bovenop me sprong, wat nog niet eens zo heel slecht is afgelopen... Toen had ik het gehad hoor, ik doe het wel voor mijn hobby! Haha!

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 21:25

Mieke schreef:
Stoer hoor!

Op elke manege heb je volgens mij wel zo'n paard waar geen mens op durft.


nou zo zou ik kapster niet direct omschrijven Tong uitsteken maargoed Lachen
ehm goed van remi enzo ja *LOL*

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 21:31

dit is wel een erg oud topic....
maar ja, fleur(josti) omdat het je eerste is vergeef ik het je.
het is dus, even voor de duidelijkheid, niet de bedoeling dat je op oude topic's reageerd.(heb je weer wat geleerd Knipoog )

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 21:50

Pluutje schreef:
dit is wel een erg oud topic....
maar ja, fleur(josti) omdat het je eerste is vergeef ik het je.
het is dus, even voor de duidelijkheid, niet de bedoeling dat je op oude topic's reageerd.(heb je weer wat geleerd Knipoog )


sorry mevrouw laura Tong uitsteken
kwas aan t zoeken enzo, kzie nu pas dat ie zo oud is Bloos Schijnheilig

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Re: ben op een paard gestapt waar ik erg bang voor was

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 23:51

salema schreef:
ik reed eerst ook op die manege en kaspie was mijn lievelingspaard de laaste tijd dat ik daar reed. hij is best groot ik denk 170 cm toch remi of ggroter en ik ben niet zo groot toen 155cm. ik kan me nog herringderen
(ben even kwijt hoe je dat schrijft) ik moest invallen in de vrijdagavond caroussel en mocht op kasper ik moest op kop van filip toen met kasper echt eng want ik had nog nooit op kop gereden maar kasper was heel ief en hielp me maar hij is zo grappig je kan zien waneer hij wat gaat doen dan gaat hij ze nek sterken ( hij leeft een hele lange nek ) en rent tie weg maar ik ben nog nooit van kasper afgevallen het enige wat die altijd deed als ik op hem reed in de carrousel was racen bij het groot ruiterkruis
hij liep dan heel voorbeeldig rond en dan trok die op een sze hoofd naar beneden en racte precies tusen die paarden door. ik hoor filip nog zeggen inhouden met kapser!! maar remi heel knap dat je weer op kasper bent gegaan hoor!! is ie nog steeds leuk om op te rijden of niet? groetjes reb


Filip Dros! Dat is zo'n toffe man! Misschien herinnert hij mij nog wel...ik was dat jonge brutale ventje die sinds 6 jaar oud bij hem in de les heeft gezeten Haha! Ik heet Colin, maar hij noemde me weleens Kevin of Clint (hij was niet zo goed in namen)...hij kent me vast nog wel! Wil één van jullie misschien ff de groeten van me doen??