navelpiercing en hoge band rijbroeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UniFlap

Berichten: 2749
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Alblasserdam

navelpiercing en hoge band rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 19:57

Ik heb m'n navelpiercing nu 6 maanden en ik vind het enorm irritant dat precies die knoop van (pikeur) m'n rijbroeken er op komt Boos! Zijn er meerdere mensen die dat hebben?
En nog een vraag erbij: Hoe lang duurde het bij jullie dat er geen vocht meer uit kwam en korstjes eromheen zaten?? Verward
Ik heb al eens een wenkbrauw piercing gehad die uit groeide dus ben eigenlijk wel bang dat m'n navelpierc dat ook aan het doen is, al zie ik het niet Scheve mond

My horse makes me happy, not money


Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 20:00

als je een navelpiercing laat zetten moet die zo lang mogelijk vrij blijve, probeer je broeken om te slaan of lagere broeken aan te trekken anders gaat t niet over

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 22:08

Ik had daar in het begin ook last van, dat duurde wel ruim een jaar. Daarna niet meer, want als ik nu mijn hogebandbroek aan heb, ligt de piercing opzij en voel ik het niet meer (heb 'm overigens al 10 jaar nu).

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 22:23

ja heb die van mij er ook erg gauw weer uitgetrokken. (nou ja ging per ongeluk) was eiegnlijk wel blij dat hij eruit was. deed echt alleen maar zeer.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 22:24

ik heb 3 maanden last van mijn navel gehad, ik reed toen niet meer liep wel veel rond met losse broeken of de knoop los.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 22:56

ik had er geen last van. Ik had een ringentje en ik vouwde mijn rijbroek om en zo had ik er geen last van. Hij is nooit onstoken geweest

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 22:58

Ik heb hem nu 2 weken en heb er totaal geen last van.
Doe het randje van mijn broek terugslaan
Werkt prima.

<3 Galanto <3

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 23:00

Mijn pikeur ligt er heel mooi op, heb er geen last van, heb mijn piercing nu 3 maanden ofzo.. Maak em wel iedere avond nog steeds goed schoon en overdag heb ik alleen maar lage broeken aan..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 23:21

Ik heb nu mijn navelpiercing al ruim 7 jaar. Zelf heb ik ook hoge rijbroeken maar die zitten niet echt vervelend. Maar ik denk dat bij jou je piercing nog niet helemaal genezen is dus met een hoge broek gaat dat irriteren. Bij mij heeft het ongeveer een jaar geduurd maar dat licht aan je huid. Succes er mee
OK dan!

Kijk voor onze leuke stalhyves op: http://stal-hoogland.hyves.nl/
iedreen is er welkom OK dan!

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 23:27

Ik heb mijn navelpiercing ook al een jaar of 7, maar ik vind het nog steeds irritant als het ringetje door zo'n hoge band in mijn buik gedrukt wordt. Ik heb dan ook altijd gewoon lage broeken met steekzakken, of lage bandplooibroeken (die zijn er ook). Ik vind sowieso hoge broeken vervelend zitten....
Navelpiercing kan heel lang duren voor het goed genezen is. Korstjes heb ik nooit gehad, wel dat er vocht uitkwam, maar hoelang dat heeft geduurd weet ik niet meer. Een navelpiercing groeit trouwens niet zo snel uit, daar heb je met een wenkbrauwpiercing veel sneller last van.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 09:22

de band omslaan deed ik of het knoopje los, als je zit kan ie toch niet afzakken.
Korstjes hebben er bij nooit opgezeten. Zorgen dat het goed vet blijft. Dr Vogel euchinaforce heb ik gebruikt voor mn navelpiercing na een week.

WISH IT, DREAM IT, DO IT!


rowan17

Berichten: 1475
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 10:36

Ik heb er ook een, al een paar jaar, mijn broeken zitten er gewoon overheen (ook hoge dus) en ertegen aan maar ik voel er niets van, alleen heel in het begin toen ik hem net had...

In memoriam ; Don Corleone S 29-7-08 * 7-11-08
Mijn geweldige mannetje ; [KS-ITP] Bonte Johnson ITP, je blijft lachen!
Rust zacht lieve Don, zo oneerlijk, ik mis je zo vriendje... Verdrietig

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 11:02

Toen ik mijn navelpiercing net had deed ik er een gaasje overheen wanneer ik ging rijden, dan liet ik de knoop van de rijbroek open. Nu heb ik hem een paar jaar en heb er geen last meer van. Als je twijfelt over je piercing kun je het beste even terug gaan naar de zaak waar je hem hebt laten zetten.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 11:08

Ik heb er eigenlijk nooit zo'n last van gehad. Bij mij was ie al snel 'genezen'. Had weinig last van vocht en korstjes gelukkig.

Als ik een hoge broek heb dan doe ik meestal een shirt aan die in mijn broek past en dan heb ik erg geen last meer van!
Als jij er erg last van hebt dan zou ik er een gaasje oid op doen of de broek omslaan Knipoog
Sterkte ermee!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Amadeo

Berichten: 894
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 11:11

Net als pellie, 3 mnd en broek los of omlaag gehouden. en toen langzamerhand eens met broek dicht, maar met plijster. heb m nu weggehaald, had geen zin meer in zo een stuk metaal in mijn lijf.

Die Skala der Ausbildung blijft de basis van de opleiding van ruiter en paard.
Takt, Losheid, Aanleuning, Schwung, Recht richten, Verzameling
https:www.equisabella.nl

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 11:19

Ik had mijn piercing twee dagen en toen zat ik al op het paard, compleet met hoge rijbroek. Ik heb blijkbaar geluk gehad. Haha!

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 11:22

Ik heb de mijne al jaren,
maar had er in het begin ook goed last van Verdrietig
Plak er een pleister overheen,heb je er geen last meer van

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 11:22

En uiteraard zijn er ook rijbroeken te koop die een extra lage boord hebben... idd... speciaal voor de piercingdraagster Knipoog

vicky

Berichten: 3132
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:06

ik heb nu bijna 2 weken en ben de dezelfde dag nog weer op mijn paard geklommen voor een springles idd broek omgeslagen en nergens last van.
Nu al helemaal niet meer ook geen last van korsten of iets dergelijks.

http://www.teamcarlee.nl http://www.endurancebythesea.nl Mijn dochter NK kampioen 2018 young riders ! Trots
[color=#FF8000]

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:11

k heb tot nu toe nog nooit last gehad van me navelpiercing met me rijbroeken, heb er al verschillende gehad !

CELVIN

UniFlap

Berichten: 2749
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-04 15:12

zo wat een hoop mensjes met een navelpiercing:D
Ja, ik heb nu dus voornamelijk hoge band rijbroeken, en doe er een gaasje omheen en een shirt in me broek:)
Ik denk dat ik ze dan maar omsla, en me shirt lekker laten hangen.
M'n piercer had wel verteld dat je ong. 10 /14 dagen voordat je ongesteld wordt een beetje pus kan krijgen, dat schijnt wel normaal te zijn..
Ik wacht gewoon nog een half jaar en dan kijk ik wel hoe het ermee staat, ik ben misschien een beetje ongeduldig met de genezing ervan:$

My horse makes me happy, not money

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:37

mijn wenkbrauw piercing is er ook uit gegroeit, heb ook een navelpiercing (bijna 2 jaar denk ik nu) ik had er al vrij snel geen last meer van (mijn piercings genezen heel snel) maar ik zou je er niet zo druk om maken of hij er uit groeit of niet. Je hebt hem nu 6 maanden, als hij er uit zou groeien zou je dat al wel moeten kunnen zien, dus denk gewoon dat je hem goed moet schoon houden tot hij goed genezen is


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 bezoekers