Dagje schrijven bij stichting Het Molenpaardje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Dagje schrijven bij stichting Het Molenpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 18:59

Sandra [Obelix op bokt] zocht nog een schrijver, want ze moest jureren bij een dressuurwedstrijd in Amsterdam.
En ik wou dat wel, dus ik mocht mee Haha!

Maargoed wij dus s`ochtends met de trein naar amsterdam en daarna 2 keer met de bus,
toen moesten we ook nog op de buschauffeur wachten Boos!

Aangekomen op de manege hoorde we dat het jury hokje weg moest van de gemeente, wat kunnen die ook zeuren
Maar er was een auto klaar gezet dus konden we in de auto! We gingen eerst een rondje lopen
en alle pony`s en paarden kijken, iedereen was druk aan het poesten
Er zaten hele leuke pony`s tussen, shetlanders en leuke kruisingen.

Het jureren is goed gegaan en ik vond het heel leuk om te schrijven.
Alle proefjes gingen ook goed, op een paar na dan... Cora, hele leuke bonte pony, was nog jong en erg druk!
Dus een Cora nam een paar kinderen in de grazen ~~}> Er is gelukkig niemand afgevallen.

Er waren 44 starts dus we hadden genoeg te doen Cool Maar er zat wel een pauze tussen, zo konden de pony`s ook weer even bijkomen.
We zaten dus in de auto en Sandra leunde perongeluk op de toeter dus het was in eens *TOETTTT*
terwijl er iemand aan het rijden was Bloos Sandra toch ... Knipoog

We bleven ook nog bij de prijs uitreiking en Sandra reikte de prijzen uit!
En wij kregen ook nog een bosje rozen OK dan!
We werden vanaf daar naar het station gebracht en toen met de trein weer terug.


Het is echt zo`n gezellige manege, Lachen niet erg groot maar wel leuke pony`s en mooie buitenbak.

Ik vond het echt een hele erge gezellig dag Haha! Nog bedant , Sandra, dat ik mee mocht Kusje

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 19:50

Hahah Graag gedaan hoor.. Vond het erg leuk dat jij mee wilde.. Enne jij ook bedankt!! Nog mensen hier op bokt die daar rijden?? Haha!

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:44

Dan hebben jullie Brenda op Dark side ook gejureerd. Dat is die zwart-bonte shetlander. Brenda is er eigenlijk te groot voor.
Ik kwam vroeger altijd bij ze toen ze nog op de andere lokatie waren. Moet eigenlijk weer eens langs.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 22:41

Ja klopt..Dark.. Ja kwa gezicht is ze wat te groot maar kwa gewicht kan het makkelijk..Dark is een leuke pony Haha!