Olympische Spelen Dressuur DVD

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Olympische Spelen Dressuur DVD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 17:07

eigenlijk bedoeld voor prive gebruik maar vanwege grote interesse toch aangeboden:
een dvd van de olympische spelen 2004, speelduur 4 uur en 5 min.

samengesteld door lovely en mij uit de volgende clips van tv opgenomen met afgewisseld Nederlands, Duits en Engels commentaar:

GP
1- Jimenez
2- Marlies
3- Imke
4- Sven
5- Ulla
6- Anky

GPS
7- Jimenez
8- Soto
9- Schaudt
10- Sven
11- Brink
12- Schmindt
13- McDonald
14-Beatriz Ferrer
15- Ulla
16- Anky

Kür
17- Jimenez
18- Seidel
19- Imke
20- Soto (gedeeltelijk)
21- Hester
22- Schaudt
23- Schmidt
24- McDonald
25- Beatriz
26- Anky
27- Ulla

de dvd start automatisch met onderstaand menu scherm met muziek, waaruit je de clips kunt selecteren:

Afbeelding


een voorbeeld van kwaliteit van de films kan je hier vinden: http://www.xs4all.nl/~meewezen/Movie.wmv
de films zijn gecomprimeerd (waarbij de prioriteit is gegeven aan het vloeiend houden van de films) om alles op 1 dvd te kunnen krijgen. let wel dat je op de monitor van je pc meer onnauwkeurigheden ziet dan op een tv scherm waar je 1 of 2 mtr vanaf zit.

de dvd zit in een cd-doosje met de volgende voorkant:

Afbeelding

ik brand op Philips DVD's (imo de beste die er zijn). feitelijk zouden ze in elke DVD-speler moeten draaien (ook al op verschillende getest), maar ik neem geen verantwoordelijkheid als dit niet zo is. het idee achter deze DVD is immers niet het maken van winst. de dvd mag gewoon vrij gekopieerd worden, dus als je er meer wilt, is het misschien verstandig om ze zelf verder te kopieeren, dat scheelt je weer geld.

de dvd kost 14 euro excl. verzendkosten, maar afhalen is evt. ook een mogelijkheid na overleg. De verzendkosten zullen waarschijnlijk rond de 2-3 euro bedragen.

een bestelling kan je niet doen over pb, maar door een e-mail te sturen naar dvd@meewezen.nl met daarin je naam, boktnaam, adres en woonplaats te vermelden.
Na bestelling via mail, krijg je mijn rekening nr door.

Het is een mooie compilatie van de dressuur onderdelen van de olympische spelen en ik denk dat geinteresseerden er veel plezier aan zullen beleven.

[edit heike] opverzoek rekening nr weggehaald.

Amor Vincit Omnia


VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:10

Hmmmm, klinkt als een heel erg leuk idee! Van wat ik kan zien vanaf je foto's ziet het erg ook erg netjes uit. Nog een vraagje over de kwaliteit; ik heb je filmpje gezien maar ik weet uit ervaring dat het er altijd anders ziet op je computer, dan wanneer je de dvdspeler aan je tv sluit. Over de kwaliteit; is het echt goede kwaliteit? Dus zeg maar het soort wat je normaal gesproken ook op tv ziet? Thanks Haha!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:16

Verzendkosten van een dvd is 1,56.

- Offline -

fokfanaat

Berichten: 20209
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:19

Ik heb besteld en overgemaakt!

dosator
Berichten: 225
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:39

Ik heb ook besteld en overgemaakt


lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:46

Leuk! Ik ga je mailen en overschrijvingskaarten zoeken (ja, die bestaan nog Lachen ).

זכור

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:47

Ik ook! (besteld en overgemaakt dus)

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 18:58

@VValar: over de kwaliteit: verwacht geen beelden zoals je die kent van een dvd film. het is niet mogelijk om die kwaliteit 4 uur lang op een dvd van 4,5 Gb te stoppen. je kan aan het filmpje zien wat je ong. kan verwachten, beter kan ik het ook niet uitleggen. maar als het te dramatisch was om naar te kijken, zou ik er zelf niet al die uren in gestopt hebben natuurlijk.

@de anderen, bedankt voor jullie enthousiastme! verwachte levertijd is ongeveer 3-4 werkdagen, hopelijk is dat geen bezwaar.

Amor Vincit Omnia

dosator
Berichten: 225
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 19:03

SuperPepeijn schreef:
@VValar: over de kwaliteit: verwacht geen beelden zoals je die kent van een dvd film. het is niet mogelijk om die kwaliteit 4 uur lang op een dvd van 4,5 Gb te stoppen. je kan aan het filmpje zien wat je ong. kan verwachten, beter kan ik het ook niet uitleggen. maar als het te dramatisch was om naar te kijken, zou ik er zelf niet al die uren in gestopt hebben natuurlijk.

@de anderen, bedankt voor jullie enthousiastme! verwachte levertijd is ongeveer 3-4 werkdagen, hopelijk is dat geen bezwaar.


Tuurlijk hebben we geen bezwaar, is al top dat je dit voor de bokkers wil doen OK dan!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 19:10

Dat is sneller dan ik verwacht had, ik ben benieuwd en hartstikke leuk dit initiatief!

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 19:56

Er is erg veel tijd gaan zitten in het opnemen en omzetten van de filmpjes. Dat was mijn taak en ik ben niet zo vlug Knipoog.

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 21:24

Ik ga je wel ff mailen nu Knipoog

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 22:39

leuk idee!! heb ik meteen alles op 1 dvd! ff mijn mams zeuren en dan mail ik je!

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 11:59

Wat zijn de verzendkosten naar België?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-04 12:16

@iedereen: het loopt behoorlijk storm met de bestellingen, veel, veel meer dan ik had gedacht. ik probeer de eerste 10 mensen binnen de 3-4 werkdagen de dvd toe te sturen, vanaf het moment dat ik het geld op mijn rekening heb ontvangen. ik stuur je dan een mailtje terug. neem me niet kwalijk als het allemaal wat langer gaat duren dan gepland, ik ben immers geen bedrijf Haha!

om het goed te laten verlopen, zou iedereen goed willen opletten dat ze de gevraagde informatie mij mailen, want anders gaat mijn administratie de mist in.

@de belgen: als ik bij het postkantoor ben voor de eerste verzending zal ik het gelijk navragen. even geduld nog svp!

Amor Vincit Omnia

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:28

Ok, ik hoor het dan wel als je het weet..., ik wil er zeker een maar moet natuurlijk eerste weten hoeveel het is voor ik kan storten Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:38

SuperPepeijn schreef:
@iedereen: het loopt behoorlijk storm met de bestellingen, veel, veel meer dan ik had gedacht. ik probeer de eerste 10 mensen binnen de 3-4 werkdagen de dvd toe te sturen, vanaf het moment dat ik het geld op mijn rekening heb ontvangen. ik stuur je dan een mailtje terug. neem me niet kwalijk als het allemaal wat langer gaat duren dan gepland, ik ben immers geen bedrijf Haha!

om het goed te laten verlopen, zou iedereen goed willen opletten dat ze de gevraagde informatie mij mailen, want anders gaat mijn administratie de mist in.

@de belgen: als ik bij het postkantoor ben voor de eerste verzending zal ik het gelijk navragen. even geduld nog svp!


Maan, als ik je van 't weekend moet komen helpen, zeg t dan even Knipoog.

clau

Berichten: 864
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Aan de belse grens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:47

SP, ik heb net via telebankieren het geld naar je overgemaakt.

Gr. Clau

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:26

Ik heb ook wel interesse. Maar ik woon ook in België dus ff afwachten voor de verzendkosten.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:03

OOk van mijn kant is er geld jullie kant uit gegaan.

Je suis Charlie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:26

Nah, wat ik nou toch in mijn brievenbus vond....
Haha!.

Leuk trouwens, wat je met het menu hebt gedaan.

finley

Berichten: 448
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:43

ik ben ook geinteresseerd, moet ook naar belgië...
dus wil ik ook eerst de prijs weten!!

Le paradis sur terre est sur le dos d'un cheval...

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-04 19:55

ja, lovely is de eerste die hem gekregen heeft.

ze gaat de dvd zeer kritisch bekijken en mochten er geen fouten mee zijn, ga ik ze kopieren en verzenden voor de eerste 10 mensen. daarna zijn de volgende 10 die mijn reknr toegestuurd krijgen en dan wacht ik op die betalingen enzovoort.

sorry voor deze manier, maar ik ben nou eenmaal geen administratief wonder en ik wil graag dat alles goed verloopt!

Amor Vincit Omnia

clau

Berichten: 864
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Aan de belse grens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:11

OK, ik neem aan dat ik dan bij de eerste 10 ben want ik heb je rek.nr. al en heb al overgemaakt vandaag....

Oh jee, nu ben ik een blije Clau

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-04 22:04

klopt clau, iedereen die mijn rekeningnummer heeft, behoren tot de 10 mensen van de 1e ronde.

daarna geef ik mijn reknr aan de volgende 10, enzovoorts.

Amor Vincit Omnia


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, Daantjuh88, dazai, ElinaSK, jitskenienke, kimmetje26, MyWishMax en 47 bezoekers